Lavendel8122 dec, 2019Drop and fluff?Är väldigt intresserad av hur brösten beter sig från nyopererade till färdigt resultat, det som kallas drop and fluff. Någon som vill dela med sig? Bröstförstoring023Dela
Lavendel8122 dec, 2019Blir brösten fylligare när de är färdiga/sjunker ner?Är nyopererad, ankarlyft och implantat. Tycker mycket av volymen sitter upptill, alltså brösten sitter högt upp. Vet att slutresultatet ska komma långt senare men undrar om brösten visuellt kommer att se ”fylligare” ut när de ”trillar” ner? Känns nästan som jag borde tagit större implantat eller är de bara väldigt ”hoppressade” bakom muskeln nu pre...Bröstförstoring012Dela
Aet22 dec, 2019Konsultation nr 2: Frågor?Jag har bokat in en till konsultation innan operationen i februari eftersom jag tror jag kommer välja Motiva istället för Mentor, men jag vill vara säker på att jag kan ha Motiva Ergonomix när jag själv har så lite egen vävnad. Så, vad bör jag ställa för frågor nu innan op? Något som NI hade velat veta eller funderat över? Eller en fråga som...Bröstförstoring01Dela
Nellzor22 dec, 2019Ont i brösten vid mens Hej på er. Igår kom mensen (Första efter operationen) och de gör så förbannad ont i brösten, ligger på typ en 7 av 10 på ondskalan. Knaprar Alvedon igen liksom för de ont. Här återbesök imorgon så ska ta upp de med sköterskan då tänkte jag. Slutade liksom ha ont efter operationen i fredags och kunnat bli mer rörlig och klarar att vara ute med b...Bröstförstoring02Dela
gina9622 dec, 2019implantatbyte läkningHejsan, har en fråga som kanske är lite dum men: Är det någon skillnad på läkningen efter bröstförstoring som implantatbyte? Gjorde ju bakom muskeln i bröstvecket och blir samma denna gång när det nya implantatet ska in. Antar att läkningsprocessen är detsamma denna gång? :)Bröstförstoring04Dela
Boboben22 dec, 2019Hjälp! Angående formen osvHej! Finns säkert hundra trådar angående detta och där man får samma svar om att ha tålamod.. Men mina bröst är inte så vackra just nu.. Det har gått 6 dagar sen operationen. Det har gjort sjukt ont varje dag, men kvällar/nätter har varit hemska. Vaknat flera ggr och behövt ta smärtstillande. Ibland har det gjort ont i nerv i ena bröstet oc...Bröstförstoring012Dela
204022 dec, 2019Utgrävt, sammanväxningar, fastvuxen och indragen ärrvävnad och gropar på underpoolernaVad händer när man sätter in implantat med dessa förutsättningar? Jag förstår att jag kommer att tvingas transplantera fett också. Sammanväxningar ju en en stor risk att återkomma trots korrigerande kirurgi. Bröstförstoring01Dela
Ronda22 dec, 2019Ta ut 1 eller 2 bröst?Hej. Det är nu 10 veckor sedan min förstoring med lyft. Vid konsultationen berättade kag att jag skulle resa till Thailand i 4 månader så undrade vilket var bäst, att operera före eller efter. Ingen fara men skulle vänta 4 veckor då jag även gjorde en bukplastik. Vi beslutade att jag skylle vänta 6 veckor så jag skulle slippa gördel och kunna ba...Bröstförstoring01Dela
Amzan21 dec, 2019Skillnad på överpol och underpolJag undrar vad överpol och underpol innebär som alla skriver om? Jag opererades igår på Nordiska kliniken och var på konsultation ca en månad innan. Jag pratade aldrig om överpol och underpol med kirurgen. Så det var något jag missade att ta upp. Behöver jag vara orolig nu att formen inte blir bra? Jag valde Motiva round demi silksurface delvis...Bröstförstoring05Dela
aqua21 dec, 2019Anatomiska eller runda? Hej tjejer! Jag har bokat en operationstid och jag fick tid nästan direkt, redan i början av januari! Jag har gått ner väldigt mycket i vikt och fyller knappt upp en C kupa i dagsläget, jag undrar om någon genomgått en stor viktnedgång har gjort ett bröstlyft och förstoring. Och vad har ni då valt? Anatomiska eller runda? :)Bröstförstoring020Dela