Lili202008 nov, 2019Nässelutslag Hej! Är det någon med nässelutslag som har gjort en bröstoperation? Kram LiliBröstförstoring03Dela
Miss.J07 nov, 2019Vårtgårdslyft & implantat - resultat?Hej! Jag har för snart 1 månad sedan gjort ett vårtgårdslyft & satt in implantat 245 ergonomix mini. Eftersom jag ammat mina barn i totalt i några år, så var de lite tomma, men jag hade inget stort häng (dvs ingen penna fastnade i bröstvecket). Min kirurg rekommenderade mig att endast göra ett vårtgårdslyft tillsammans med implantat. Vid konsultati...Bröstförstoring04Dela
Blomqvist8807 nov, 2019Köpt bhHej! Någon som gjort anatomiska och upplevt storleksändring? Jag gjorde mina för 5 veckor sedan och kan ha 75 c i bh storlek nu. Kan de komma att ändras senare? Blir de större eller kanske mindre? Lagt upp bild på min bh jag köpte idag. Bröstförstoring03Dela
204007 nov, 2019Varför pratas det så lite om Mentors nya implantat?Det finns inte mycket information alls här på forumet och det verkar inte vara så många som opererat in dom, tyvärr. Hur kommer det sig? Har era kirurger tagit upp Mentors nya implantat när ni gått på konsultationer? Bröstförstoring027Dela
Josefinee07 nov, 2019Hur reagerade er partner?Jag är lite intresserad av hur andras partners har reagerat på er bröstoperation. Efter 3 dagar har min fortfarande inte vågat titta på brösten och verkar mest fråga om han ska hjälpa mig med något. Han verkar också rätt chockerad över smärtan. Hur reagerade era på postop-förloppet och det färdiga resultatet? :P Bara min som är förvirrad?Bröstförstoring04Dela
BunnyHop07 nov, 2019Bara underpol på ena bröstet?Nu är jag här igen och frågar... Kollade nyss på mina bröst helt utan tejp och jag är svinnöjd med resultaten, förutom att ena bröstet inte alls har samma underpol som det andra! Om ni kollar på min allra senaste bild ser man att det är ganska stor skillnad på hur långt ned bröstet sitter och att underpolen inte riktigt finns där såsom den gör p...Bröstförstoring02Dela
Lili202007 nov, 2019Komplikationer Hej! Jag undrar hur vanligt det är med komplikationer ett år efter bröstförstoring. De flesta kliniker har bara ett år försäkring. Hälsningar LiliBröstförstoring06Dela
Vert07 nov, 2019Sex efter op.. har jag förstört något nu?Hej! Jag opererade mig för 14 dagar sedan, och hade sex igår (haft det innan med, men nu hade jag sex mer likt innan op). Bh:n togs av men då låg jag på rygg, jag upplevde aldrig att brösten guppade. De kanske gjorde det, men jag kände iallafall inget. Jag var även överst, men då hade jag min bh-på mig. Upplevde inte då heller att de rörde sig men...Bröstförstoring011Dela
Mej07 nov, 2019Ni som opererades under vår sommar eller längre tillbaka Det verkar mest vara folk här på forumet som ska operera sig snart eller nyligen har opererat sig. Undrar om det även finns någon som opererat sig för ett längre tag sedan som kan svara på lite frågor? Bröstförstoring011Dela
90sbaby06 nov, 2019Hur avklätt på konsultationen?Hur mycket klär man av sig på konsultationen? Jag brukar ha jeans med hög midja, kan jag behålla dom på eller kommer jag behöva stå i bara trosor? Vilken typ av kläder är smart att ha på sig? Hört att man eventuellt provar storlekar med tröja på? PS. Tar tacksamt emot allmänna tips och bra saker att tänka på när man är på konsultationen, i...Bröstförstoring03Dela