Anonymhq31 jul, 2019Brun utan solKanske en jättekonstig fråga, men får man ha brun utan sol i ansiktet när man opereras??Bröstförstoring03Dela
Anonymhq30 jul, 2019Börja jobba efter opHur lång tid tog det innan ni kunde börja arbeta igen efter bröstförstoring (bakom muskeln)? Jag har ett kontorsjobb men kör en del bil och är ute och träffar kunder. Inga tunga lyft alltså. Hur lång tid tog det innan ni kunde duscha håret själva? Tänker att man ändå vill känna sig fräsch när man börjar jobba. Tack för svar!:)Bröstförstoring09Dela
Lilltösa30 jul, 2019Byte av implantat, hur många cc?Hej, För ca 1,5 år sen gjorde jag en bröstförstoring och direkt efter operation så kände jag att jag kanske gjorde dem lite för små samt att jag saknar en fin klyfta. Har gått i tankarna att förstora dem igen. Frågan är bara hur mycket? Ni som förstorat dem igen, har ni varit nöjda och hur många cc har ni gått upp? Är speciellt intresserad av e...Bröstförstoring04Dela
MumTo230 jul, 2019Fel implantatFör lite drygt 3 veckor sen opererade en vän till mig brösten på en klinik med gott rykte och högt anseende. Hon skulle göra förstoring med ett litet lyft. Hon och kirurgen hade kommit överens om implantatet motiva ergonomix 360cc demi. När hon ligger på operationsbordet och de precis hade påbörjat nedsövning säger narkosläkaren "Hen har inte skriv...Bröstförstoring09Dela
Looh9130 jul, 2019Motiva ergonomix demi eller motiva round?Hej! Jag ska opereras hos Patrik snart på nordiska kliniken, han rekommenderar för mig motiva ergonomix demi 360 cc eller 380 cc. Det vi aldrig kollade på på konsultationen var motiva round. Jag vill att det ska se naturligt ut men är rädd att ergo kommer vara för droppformade.. hur stor skillnad är det egentligen på ergo och round utseendemäss...Bröstförstoring03Dela
Anonymhq30 jul, 2019Bristningar bröstHej på er! Jag funderar på hur det är med risken för bristningen efter operation? Jag har lite ljusa bristningar i dagsläget, troligtvis pga hormoner eller liknande då jag har rätt små bröst. Tror ni att dom kommer ”töjas ut” och bli värre efter op? Bröstförstoring03Dela
Pion29 jul, 2019Allergan- uttag efter att de nu förbjuditsHej, Extrem ångest över dessa implantat som jag har haft 13 månader. Och kan ha BII - diffusa saker som stelhet, slemhosta, blåsor i munnen. Men osäker om det är BII. Nu efter förbud ska de ut- vilka fler tänker samma?Bröstförstoring00Dela
Kakadua29 jul, 2019Uttag av implantatHej! Det är ca 9 månader sedan jag gjorde min operation. Utseendemässigt är jag nöjd med resultatet (naturligt och relativt små som jag ville ha det) och jag har hittills inte haft några komplikationer. Jag bestämde mig för att göra en bröstförstoring efter att ha gått igenom två graviditeter och ammat två barn då jag upplevde att mina bröst för...Bröstförstoring022Dela
Anonymhq29 jul, 2019Inför konsultationHar ni tips på vad man ska tänka på att fråga under konsultationen? Har försökt läsa på, men känner mig helt snurrig efter allt jag läst. Ge mig era bästa tips!:DBröstförstoring00Dela
Anonymhq29 jul, 2019ERA BÄSTA TIPS!Jag vill ha alla era bästa tips inför op. Allt från krämer som man kan smörja med till vad man ska köpa hem innan operationen. Kom med allt ni önskar någon sagt till er innan!?Bröstförstoring02Dela