Mhejhej702 aug, 2019BH-storlek efter OPNi som gjort bröstförstoring och har runt 300cc i storlek, vad fick ni för BH-storlek efter OP? Och vad hade ni innan? :) Bröstförstoring01Dela
Boobielicious02 aug, 2019Dålig hållning efter bröstförstoringHej! Jag gjorde min bröstförstoring Dec-2015 och det har gått snart 4 år. Jag är rätt smal och tränar sällan om det inte kommer till typ yoga. Jag känner att den extra tyngden efter bröstoperationen har gett mig en otroligt dålig hållning som jag 24h om dygnet försöker aktivt korrigera genom att påminna mig om att stå rakt. Men ibland kommer jag p...Bröstförstoring05Dela
Mhindrix02 aug, 2019Bästa BH/Sporttop postopJag funderar över vad man ska köpa för BH/Sporttop/kompressionsBH efter operationen? Har läst att en del köper via sin klinik, men hur många kan man tänkas behöva? Sedan vart är ett bra ställe att köpa sina framtida BHar när brösten väl återhämtat sig igen? Jag tränar även en del, är det någon som kan tipsa om bra träningsbh med bra stöd att träna...Bröstförstoring01Dela
Anonymhq02 aug, 2019Flyttat bröstveck??Hur stor risk tror ni det är att man behöver flytta ner bröstvecket? Jag har små bröst idag, 70b och skulle tro att jag vill lägga i max 300cc. Jag har nämligen en gammal ful tatuering ca 0,5 cm under mitt ena bröst..Bröstförstoring016Dela
Leewl9001 aug, 2019Hängiga bröst efter lyft med inläggHej jag är ny här hoppas jag gör rätt? Jag undrar om någon som jag känt att mina nyopererad bröst känns hängiga. Opererade mig för 3 månader sedan med lyft och inlägg med bara 250 cc i vardera. Dem kändes jättefina fasta och runda fram tills för någon vecka sedan. Nu upplever jag att de släppt lite och de börjar peka ner och blir "veck" under kä...Bröstförstoring038Dela
MissAngeel01 aug, 201975A till 500cc??Hej! Jag är intresserad av en bröstförstoring och har just nu 75a. Är 163 cm lång och väger 55 kg. Hur tror ni det kommer bli om jag väljer 500cc HP på mig? Kommer det se bra ut? Så svårt med alla storlekar.. vill inte det ska se för fake ut, men vill ändå ha en bra storlek. sett lite på bilder o det ser väldigt bra ut. Bröstförstoring06Dela
Sojabönan31 jul, 2019Bröstveck efter förstoringFör fyra veckor sedan gjorde jag min bröstförstoring - allt gick bra och nu följer jag nyfiket hur mina nya bröst ”mognar” Det jag upplevt på slutet som jag undrar över är bröstvecken som känns som att det är en tydlig kant. Som att det blivit ett veck av bh-bandet snarare än ett naturligt bröstveck - om ni förstår vad jag menar? Det jag or...Bröstförstoring00Dela
AngeFLea31 jul, 2019Tortyr Bh?Hej, Har hört folk använda ordet 'tortyr-bh' ganska mycket, och undrar hur obekvam den är egentligen? Antar att det är den som har ett band som sitter på över bröst? Tack för era inlägg.Bröstförstoring00Dela
Pion31 jul, 2019ALLERGAN- förbjudna! Vilka har?Hej, vilka har Allergan implantaten och hur tänker ni efter att de har tagits bort från marknaden? Förbjudna. Själv tänker jag ta bort dem. Tog alla försäkringar man kunde på Akademikliniken - där hoppas jag att även uttag av farliga implantat ingår. Någon annan som opererat sig på Alademikliniken?Bröstförstoring014Dela
Edit31 jul, 2019Motiva round eller ergonomix?Hej! Jag ska operera mig hos Patrik Höijer på nordiska kliniken nu i augusti. Från början var jag övertygad om att jag ville ha motiva ergonomix full men nu börjar jag tänka om jag ska välja round istället. Jag vill inte ha ett för "bolligt" utseende men vill ändå ha cleavage och inte ett helt naturligt utseende i den meningen att jag inte vill att...Bröstförstoring012Dela