Elm22 jul, 2019Jag behöver era råd!Den 7/3 gjorde jag en bröstförstoring på Aleris i Umeå. Jag satte i 375cc mentor mp. Innan op så var jag livrädd för att det skulle bli för stort... MEN sedan dag ett har jag ångrat storleken. De känns alldeles för små för min kropp då jag är ganska "grov" å har mycket former (utom brösten innan op då). Jag har försökt landat i det, låta det läka o...Bröstförstoring014Dela
Veee22 jul, 2019Ej van att sova på ryggTänkte höra om det var svårt för vissa att börja sova på rygg? Jag sover alltid på mage och har insett nu att det kommer bli ganska tufft att sova på rygg efter min OP då jag aldrig tyckt att det är bekvämt haha. När brösten är läkta och allt är som det ska, kan man börja ligga på mage då? Eller det kanske aldrig kommer bli bekvämt igen ? jag ska s...Bröstförstoring012Dela
Jansson1234522 jul, 2019När sjönk era inplantat och hamna där dom skulle? När sjönk era bröstimplantat och hamnade där dom skulle? Vet att man ska vänta minst ett halvår innan man ser det slutliga resultatet och kanske mer ändå. Jag opererades för precis 3 veckor sedan och vänstra bröstet verkar redan ha kommit i det läget där det ska vara i medans högra bröstet sitter precis som det gjorde efter operationen, med andra o...Bröstförstoring09Dela
Snobben 8922 jul, 2019Hur fort kan man byta storlek?Hur snabbt kan man byta storlek . Fick ni operationen billigare andra gången om ni var missnöjd. Bröstförstoring03Dela
Bella56721 jul, 2019När kan jag rida efter op?Hej! Jag planerar att göra en bröstförstoring med lyft, väntar på tid från kliniken i Färjestaden (Öland). Det jag funderar mest är hur lång tid det tar innan jag kan börja rida igen efter operationen? Jag har 2 hästar som rids 6 dagar i veckan så det är helt klart ett bekymmer för mig, hoppas på svar från någon som rider frekvent och förstår situa...Bröstförstoring015Dela
Fågelmaran21 jul, 2019Era bästa tips med småbarn som nyopereradHar förstått att vissa knappt kan göra något fysiskt efter sin operation. Jag har två barn modell mindre (3, 4 år). Vad är era bästa tips kring barn och operation? Opereras en torsdag. Planerar att de ska få sova hos släktingar på helgen. Men måndag står jag själv där med lämning på förskolan(som visserligen ligger jättenära) tips någon?Bröstförstoring03Dela
Snobben 8920 jul, 2019Falla på plats (inte dubbelbröst ) Hur lång tid tar de innan de "faller på plats". Bara vecka tre. Men orolig för dubbelbröst. Nån mer som känt så och kan man säga du kan va lugn Bröstförstoring04Dela
Hall0n20 jul, 2019Bilder mini 245cc + berättelseHej alla! Jag har länge läst på det här forumet och fått så mycket hjälp när jag förberett mig för operationen. Jag har dock inte skrivit så mycket men nu vill jag gärna ge tillbaka genom att dela mina bilder på resultatet och operationsberättelse. Speciellt då jag vet att många efterfrågar bilder på bröstförstoring med mindre cc/mini-profil. De...Bröstförstoring02Dela
Camilla20 jul, 2019Nya bilder buk- & bröstop 7 & 5 veckor Var tvungen att ta lite bilder för jag tyckte inte det hände något - brösten uppe vid hakan och svullen mage:) Hemskt! Men nu när man kollar bilderna ser man ju bättre att det går långsamt framåt. Bröst: Gillar att det börjar komma lite mer underpol. Skulle kunnat välja lite större men ändå nöjd.. Magen: Har försökt vänja mig vid tanken att...Bröstförstoring09Dela