Linuli05 jun, 2019Riikka Veltheim på AkademiklinikenErfarenheter av denna kirurg?Bröstförstoring00Dela
tuttifrutti04 jun, 2019Mjuka implantat Jag har en fråga angående implantaten. Eftersom jag ville ha naturliga bröst så vart jag rekommenderad motiva ergonomix Demi. Men när jag fick känna på implantaten så kändes dom väldigt mjuka, mjukare än mina egna bröst tycker jag. Är orolig för att de ska bli för mjukt eller hängigt. Känns dom mindre mjuka sen när dom är in opererade o sitter bako...Bröstförstoring02Dela
Lillaapan04 jun, 2019Vem gör stora framförbröst bäst?Någon kirurg ni kan rekommendera som gör stora framförbröst Och är duktig på det? (Stora tänker jag mig kring 800cc)Bröstförstoring012Dela
Tutten3004 jun, 2019En beroende som ska göra bröstförstoring utan morfinHej! Ska göra bröstförstoring om 2 månader. Jag är en nykter/drogfri beroende sedan 6 år tillbaka. Har fött barn utan morfin och nu ska jag operera brösten. Är orolig för att jag inte ska klara första tiden utan morfin pga smärtan, någon annan i samma sits som jag?Bröstförstoring017Dela
AB12304 jun, 2019Egen vävnad 75b/cHej! Jag undrar hur ni som innan bröstförstoring haft kupstorlek 75b eller c uppfattar att den egna vävnaden beter sig/hamnat efter operationen? Syns och känns den alltid mer eller mindre som en påse på/under implantatet? Är det alltså något man bör räkna med och när anses det så illa att kirurgen korrigerar? Jag fick ingen information alls o...Bröstförstoring016Dela
all2anna04 jun, 2019Höijer-bröst en vecka idag- bildHallå tjejer, Igår blev mina bröst en vecka, bild finns i silveralbum. ? Har mått oförskämt bra och kunde jobba redan efter tre dagar. Dock känns de ju ömma och jag har ont framförallt på utsidan av - och under brösten. De verkar sitta kvar ganska högt upp så är lite orolig över att behöva bröstband. Är det någon som sitter i samma läge nu? Tyc...Bröstförstoring024Dela
Leaa04 jun, 2019Bröstförstoring+lyftHej. Jag ska på konsultation i juli och undrar om någon har opererat sig på Clinic Perfekta i Örebro ? Hur upplevde ni kliniken och kirurgen som opererade er? Jag ska göra en förstoring och lyft.Bröstförstoring03Dela
whynot04 jun, 2019Stå upp flera timmar efter opHej! Jag har ett jobb utan tunga lyft och tanken är att jag ska vara tillbaka imorgon, efter 9 dagar. Kommer till att stå upp samt gå en del i 7 timmar med 1 timmes rast däremellan. Hur tror ni det kommer gå? Erfarenheter någon? Hehe. Min läkningsprocess har varit rätt så smidig. Varit ute och promenerat kortare sträckor sedan dag 3. Nu är det...Bröstförstoring05Dela
elegantmachine04 jun, 2019När sluta med BHn och bandet?Min kirurg sa att jag ska gå med denna bhn och bröstbandet i åtta veckor. På lördag är det fem veckor och jag börjar få nog. Kan jag säkert sluta med det redan nu utan att riskera något? Har läst många som bara går med det i fyra veckor. Börjar få riktigt ont i nacke och axlar av den och den är ju inte sval direkt.Bröstförstoring01Dela
Camilla04 jun, 2019Hjälp, vilken storlek?Vore så tacksam för lite tips /råd från er! Ska opereras om en vecka och har lite svårt att landa i implantat! Försökte ladda upp en bild nyss men gick inte så beskriver istället! Kanske kan pm:a bild annars?:) Längd: 158,5 Vikt: 53,5 Kroppstyp: Kurvig förutom bröst. Har lite ”insvängd” midja och en putig rumpa Önskar: Naturlig look och in...Bröstförstoring016Dela