Butte04 jun, 2019HermelinenNågon som har gjort bröstförstoring på hermelinen i Luleå? Vad tyckte ni? Bröstförstoring00Dela
Rosiee04 jun, 2019Tenta 1 vecka efter OpNi som har gjort bröstförstoring hur mådde ni 1 vecka efter? Jag kommer att ha sluttenta en vecka efter min planerade op och är lite orolig att jag inte missar det. Tror ni att det är möjligt kan tilläggs att det är cs 1,5 bussresa till min skola då den ligger utanför. Bröstförstoring06Dela
Mnla03 jun, 2019När byta till läkningsbhHej! Gjorde en bröstförstoring den 11april. Har haft den där läkningstoppen(sport-bh) och bröstband hela tiden men nu börjar det väl bli dags att byta till den där läknings bh-n? Har inte hört något från kliniken som jag trodde skulle hör av sig när det är dax. Kan men köpa en egen bh eller hur fungerar det? Är tanken att jag själv hör av mig til...Bröstförstoring03Dela
Butte02 jun, 2019Brukar ens respektive få övernatta med en på kliniken? Brukar ens respektive får övernatta med en efter man har gjort bröstförstoring? Har tänkt göra på bellakliniken :)Bröstförstoring06Dela
pmkmo02 jun, 2019LÄKBH - tips & rådHej! Imorgon är det en vecka sedan min operation och jag är redan sedan första dagen trött på läk-bhn! ? Jag har gjort förminskning & lyft. Vet att det finns många trådar om detta men jag hittar ingen riktigt bra. Hade vart kul att samla lite tips och råd här! ? Jag ska ha min dygnet runt i ytterligare en vecka och sen endast vaken tid...Bröstförstoring01Dela
Tordsdotter02 jun, 2019Implantat bakom muskeln, begränsad i träningen? Jag läser på inför framtida bröstop, lyft plus förstoring. Ni som lagt delvis bakom muskeln, har ni upplevt att ni blivit begränsade i styrketräningen, främst av bröstmuskeln, tex bänkpress? Jag är mest inne på att lägga delvis bakom, men det beror på om jag inte kan träna som jag vill, så jag hör gärna andras erfarenheter och tankar:)Bröstförstoring015Dela
whynot02 jun, 2019Skulle gjort mindrePendlar mellan lite tårar & att försöka ge det tid. Är på dag 6 och är rädd att jag lagt i 100-150cc för mycket. Någon som känt samma men ändå blivit nöjd med slutresultatet? Blir dem liiite mindre när dem läkt till sig? :( Det känns som att jag försökte att inte lägga så mycket tankar kring operationen innan och inte kände efter helt ordentligt...Bröstförstoring019Dela
Nelli01 jun, 2019Dölja 335 cc?Har bestämt mig för att lägga in Motiva 335cc bakom muskeln. Jag vet att det är inte särskilt stort jämfört med vad många lägger in men då jag är 164 cm , 52 kg och ganska smal över bröstkorgen så tänker jag om detta kommer att synas tydligt påklätt eller inte? Finns det någon som har min längd och vikt ca som kan beskriva hur ni upplever dem? V...Bröstförstoring013Dela
Butte01 jun, 2019Skillnaden mellan olika implantatHejsan! Skulle vilja veta vad det är för skillnad mellan olika implantat. Har tänkt göra förstoring till hösten och vill veta lite mer:) Bröstförstoring01Dela
AB12301 jun, 2019Skidbacke, häng med Motiva ergonomix? Har bara varit på en konsultation och har operation inbokad i början på juli. Detta mycket pga de rekommendationer jag har läst här om Patrik Höijer. Efter att att tittat runt lite mer på bilder känner jag att det är viktigt att få bröst med skidbacke. Jag ska fråga kirurgen men undrar om ni som lagt in Motiva ergonomix fått skidbacke? Läste at...Bröstförstoring07Dela