mahldita_0720 mar, 2019Bröstförstoring och vårtgårdslyft Någon som har gjort bröstförstoring och vårtgårdslyft här? Eller bröstförstoring och snitt i vårtgården? Hur ser er ärr ut?? Bröstförstoring06Dela
Mmsmem20 mar, 2019Känseln i bröstvårtorna efter bröstförstoringHej Jag ska göra en bröstförstoring bakom bröstmuskeln men inget lyft eller så. Hur har er känsel i bröstvårtorna blivit efter op? Själv är jag rätt känslig i dem nu och skulle bli lite besviken om det försvann helt. Bröstförstoring014Dela
My201920 mar, 2019Bröstop Maj -19Hej, är det någon mer som ska göra en bröstoperation nu i maj? Har ni varit på flera konsultationer eller bara varit hos 1? Skulle vara roligt att komma i kontakt med någon/några som kan följas åt i denna resa ? Jag har konsultation den 2/5 och ev op 20/5, jag tänkte först 400cc men efter ristestet så lutar det mer år 600cc, får se vad de säger på...Bröstförstoring021Dela
hallåhoppsan19 mar, 2019Brösten blivit hängiga?I november förra året lyfte jag brösten och satte i implantat. Nu tycker jag nästan att de är lika hängiga som innan bara att de är större. Är det någon som upplevt samma? Och om inte, hur hade ni känt?Bröstförstoring04Dela
Lillaapan19 mar, 2019Från bakom till framförÄr det någon som har gått från bakom till framför placering? Gjorde det lika ont som bakom placeringen (jag var sängliggande i 2veckor och kunde ej röra på mig av smärta)? Blev ni nöjda? Blev de mjukare/följsammare? Byte ni då storlek samtidigt? Vad var anledningen till placeringsbytet? Bröstförstoring05Dela
LiseLykke19 mar, 2019Mentor vs Motiva? Fördelar/nackdelar med de olika märkena? Hur stor är prisskillnaden ca? Livslängd? Tacksam för alla svar jag kan få. Bröstförstoring03Dela
Aurora8819 mar, 20193 veckor ärr, bildHej! Någon som haft ett sånt här "dubbelt" utstickande ärr? gjorde operation för 3 veckor sedan, det andra ärret är helt slätt och fint, jag fattar inte hur detta ska kunna "slätas ut"?? Någon som vet eller har något lugnande att säga?:'(Bröstförstoring016Dela
LiseLykke19 mar, 2019Vilken klinik och kirurg skulle ni rekommendera i Umeå. Hej, Ni som opererat er i Umeå, vilken klinik och kirurg har ni varit hos? Några komplikationer eller är ni nöjda? Bröstförstoring00Dela
Lima0819 mar, 2019Efter operationJag tänker knappt på annat än den förestående operationen.. så snälla vad tror ni om detta: jag ska sova över på hotell nära kliniken efter op. Tror att det rör sig om ca 400 m att gå. Tror ni man fixar det efter man ”släpps ut”?? Eller hur invalid kan man räkna med att vara? Känns lite komiskt att beställa taxi och bara typ peka rätt över gata...Bröstförstoring09Dela
sofiablom19 mar, 2019Hur länge stanna hemm efter OP?Jag har tänkt att göra ett lyft och en bröstförstoring. Hur länge efter OP bör man stanna hemma från jobbet? Bröstförstoring04Dela