Skadad08 mar, 2019Vilka implantat ger minst risk för rippling?Som rubriken lyder. Bröstförstoring02Dela
Allekarro08 mar, 2019Lågt sittande bröstvårtorJag fick höra på min konsultation att jag har ganska lågt sittande bröstvårtor. Min kirurg förklarade att det kan hända att de kommer kännas ännu lägre eller peka neråt efter operationen och att jag kanske vill göra ett bröstlyft då, vilket jag helst inte gör. Är det någon som har någon erfarenhet av detta med lågt sittande nips och hur det blev...Bröstförstoring012Dela
Piggeline08 mar, 2019Operation 14/3 beslutsångest gällande storlek!Hej allihop! Jag ska opereras den 14.e på Proforma och börjar bli väldigt nervös! Jag har inte bestämt mig helt för vilken storlek jag vill ha ännu, jag ska välja på operationsdagen om jag ska ha mentor high profile 320 eller 350. Jag är väldigt liten i kroppen så vill absolut inte att det blir jätte stort men vill samtidigt inte ångra mig efteråt!...Bröstförstoring026Dela
Hemfrid08 mar, 2019Spända/hårda bröst utomhus Det är nu 16 dagar sedan op och mina bröst spänner rejält så fort jag går ut. Får som ett hårt tryck över bröstbenet. Någon som känner igen sig? Tycker att det borde börja ge med sig nu Bröstförstoring01Dela
whynot08 mar, 2019Motiva Ergonomix på mellanstora bystJag har ännu inte varit på min konsultation men tänkte att ni kanske har vettiga erfarenheter att dela med er av. Idag har jag mellanstora byst (D-kupa/liten E-kupa) med "normalt" häng, har inte fött barn men med mer bröstvävnad gör naturen sitt såklart. Är 165 lång och väger 55kg, är hyfsat liten i midjan. Jag är ute efter ett par större na...Bröstförstoring015Dela
Prussilusskaan08 mar, 2019Tycker mina bröst är så hårdaHej tjejer!! Nu är det ca 4,5 månader sedan jag gjorde en förstoring med motiva 550 round. Jag tycker att mina bröst är så hårda.. de har de vart hela tiden men jag har tänkt att de kommer väl bli mjukare. Men de har de inte blivit.. nästan hårdare. Kanske är de inbillning jag vet inte. Ska såklart ta upp detta på återbesöket vid 6 månader men...Bröstförstoring027Dela
santa07 mar, 2019Tejpa ärrHej, Om 1,5 vecka har det gått 6 månader sen jag opererades men nu undrar jag hur ni gjorde med era ärr. När slutar man tejpa? Ska man sluta helt på en gång eller ska man dra ner på tejpningen lite grann? Känns läskigt att bara sluta tejpa även om mina ärr ser jätte fina ut. Bröstförstoring02Dela
Lillid07 mar, 2019Torr i hela kroppen efter bröstförstoring Hej, Är det någon annan här som upplever att både kroppen och ansiktet är mycket torrare än vanligt? Jag är inte säkert om detta har något med själva operationen att göra, men det började precis efter ingreppet. Upplever ni på samma sätt? Vilka produkter rekommenderar ni i såna fall? Tack för hjälpen.Bröstförstoring04Dela
Ladybug-06 mar, 2019CCVilken är den vanligaste storleken ? Hur räknar man ut bh stl till inlägg av storlek ungefär?Bröstförstoring06Dela
Minilelle06 mar, 2019Nya bröst 6/3-19 sååååå nöjd med min klinik jag valt :) Hej alla :) Idag har jag äääääntligen opererat mej, velat göra detta i typ 15 års tid då jag i stort sett inte haft några egna bröst.. Men ville vänta tills jag fått barn m.m och nu när allt det var klart var det dax för detta :) Ville bara se om det är någon mer nyopererad här ute eller har operation på gång som vill dela tankar ock idéer?...Bröstförstoring04Dela