Conplex17 sep, 2018OsäkerKänner man av långt fram i framtiden att man har opererat sig, ont osv? Att de är i vägen etc?Bröstförstoring00Dela
Jole17 sep, 20181050ccHej alla! Mina fickor ska korras, och har funderat på att byta även implantat vid samma tillfälle. Ni som har 925cc eller 1050cc, hur upplever ni implantaten? Anledning varför jag tänkt byta mina 725cc, är för att få mer överpol. Men det känns så himla stort så är ytterst osäker. Tack för svar! =)Bröstförstoring04Dela
Evylynn17 sep, 2018Vilket Implantat byte är bäst ?Val av implantat Vilket ska man välja ? Det är så många olika på marknaden Men vill höra argument till varför ni valde det implantatet ni har? Har läst några som byter till större trots 450cc och hoppar upp till 600+ Men blir inte det extremt stort ? Har nu 475 Mentor har tex anatomiska gelé För naturligt utseende Mjuka varia...Bröstförstoring04Dela
KNG17 sep, 2018Bröst och hästarJag ska snart göra en bröstförstoring 320cc. Då jag är ridtjej undrar jag hur långt efter operationen ni kunnat gå ut i stallet igen? Bröstförstoring01Dela
Snuffsan17 sep, 2018Uppblåst mage efter OPHej på er tjejer! Nu måste vi prata om en sak. Magen! Alltså på riktigt, jag ser gravid ut och har gjort det sen operationen. Magen ser ut som en uppspärrad ballong! Jag mäter mig varje fredag och fredagen efter op hade jag ökat 7 cm (?!?!) det verkar inte gå ner heller, jag är nu inne på dag 6 efter OP och ser ingen bättring. När vänder det...Bröstförstoring05Dela
Conplex17 sep, 2018Ont flera år efter bröstop?Hej, Nu har jag läst en del om att flera av er har ont i brösten år efter operation. Är det verkligen värt att operera sig om man är relativt nöjd med sina egna bröst? Jag vill ha störra bara ... Kan inte bestämma migBröstförstoring00Dela
Larisa8716 sep, 2018Nordiska Kliniken Hej! Vet nån när man ska boka tid för efter kontroll med kirurgen? Är det efter 6 eller 8 månader?Bröstförstoring03Dela
Jaggero16 sep, 2018När byta till Freya? + När använda oljaHej! Har några frågor till er som har mer erfarenhet än jag: 1. När bytte ni från läkbh till den andra med bygel? Jag har en från Freya. 2. När började ni använda olja på ärren? Mitt högra bröst har inga stygn kvar, men jag har bara haft brösten i 5 veckor och det är ju ett litet sår fortfarande, även om stygnen inte syns. 3. Har ni någon erfar...Bröstförstoring06Dela
Conplex16 sep, 2018Patrik höijerHej, Någon som opererat sig hos Patrik Höijer? Tänkte boka en konsultation där om ni rekommenderar honom:)Bröstförstoring022Dela
mimmiz16 sep, 2018Ilsken kirurg ska man till?Hej! Jag har äntligen sparat ihop pengar för en bröstförstoring! Men jag har lite frågor som jag hoppas på att få besvarade. Jag har tänkt boka in en tid hos nordiska kliniken, hos Patrik höijer. Hört bra om han. Någon här som vill dela sina åsikter kring nordiska kliniken och Patrik? Och hur många konsultationer på olika ställen bör man gå...Bröstförstoring010Dela