Sussie27 aug, 2018Erfarenhet av Malin Hakelius?Någon som har erfarenhet av en kirurg på Artclinic i Uppsala som heter Malin Hakelius? Bröstförstoring00Dela
Cakan27 aug, 2018Rör sig bröstimplantaten t.ex. vid träning?Hej! Jag har en fundering då jag har läst någonstans att bröstimplantaten kan "flytta på sig" på ett onaturligt sätt när man t.ex. tränar bröstmusklerna. Är det någon som har erfarenhet av detta? Jag tränar en del, ibland styrketräning, och undrar därför om det kommer att kännas konstigt eller se konstigt ut om jag har på mig ett urringat linn...Bröstförstoring010Dela
Maj9527 aug, 2018Motiva mini eller demi?Hej! Jag har under dom senaste tre fyra åren funderat på en bröstförstoring och äntligen har jag vågat mig på att utföra det! Jag är jättespänd och det ska bli så kul att äntligen komma till skott. Jag var på konsultation hos Peter Cosmo på Citadellkliniken för en dryg vecka sedan och allt kändes jättebra med honom. Då jag vill ha ett så naturli...Bröstförstoring06Dela
Trebarnsmorsa26 aug, 2018Velpanna BröstförstoringJag kan alltså inte bestämma mig. Ska jag eller ska jag inte göra en bröstförstoring? Bor i en mindre stad, vill absolut inte att det ska synas sådär uppenbart. Vill ha ett naturligt resultat som passar min kropp. Men 45000 alltså det är ju jättemycket pengar, vad ska familj och vänner säga? Spelar det nån roll vad de tycker? Måste man berätta? Vad...Bröstförstoring03Dela
Farfalla9026 aug, 2018Hur berättade ni för familj/vänner?Hejsan. Som min fråga lyder. Hur berättade ni för anhöriga och jobb att ni skulle göra en bröstförstoring? I början på december ska jag opereras och det är bara min kille och bästa vän som vet. Hur gjorde ni?Bröstförstoring03Dela
Therese8326 aug, 2018Operation strandkliniken 27/8Hej! Operation i morgon 27/8 på strandkliniken. Börjar bli riktigt nervös. Gör både bröstförstoring och bukplastik. Någon mer som har operation denna vecka? Ni som jag gjort operation. Hur känner ni för resultat?Bröstförstoring081Dela
Jaggero26 aug, 2018Praktiska tips inför bröstoperationHej! När jag skulle operera mig letade jag efter tips från de som redan gjort en operation men hittade ingen tråd där allt var samlat. Tänkte därför ge mina tips och hoppas att ni andra kan fylla på med era. För er som vill följa tråden utan att skriva "följer" kan ni trycka på knappen "Följ tråd" nere till vänster. Vill påminna om att de här tips...Bröstförstoring031Dela
Liljas26 aug, 2018Har jag förstört detta? :(Opade brösten för 6 dgr sen. Förstoring. Jag har varit väldigt rörlig hela tiden och minimalt ont. Jag fick inga direkta direktiv efteråt, mer än att inte lyfta tungt. Nu börjar jag bli orolig att jag ändå lyft för tungt. Igår till exempel gjorde jag gratäng i keramikform till mat. Denna väger ju en del att bära in och ur ugnen. Allt jag gör har j...Bröstförstoring04Dela
Misspod26 aug, 2018Villken bh tycker ni är bäst? Och ni som har gjort på strand kliniken är ni nöjda ned deras?Hej! I morgon ska jag på min första återbesök och kommer då få köpa en bh som strandkliniken Anv så min fråga är de värt att köpa deras för 350kr el ska jag köpa någon annan?!? Troligen är jag en ful C-cupa nu. Tacksam för hjälpBröstförstoring00Dela
Gottahaveboobs26 aug, 2018Klinik och storlek Hej tjejer. Jag är ny här på Pof för att jag som det flesta här är intresserad av bröstförstoring. Efter att ha ammat två hungriga barn så har jag bestämt mig för att det är dags nu. Behöver er hjälp med vilken dr/klink ni hört gott om? Jag är inne på Klinik34 hos Fredrik Berne men det är så långt hemifrån och det blir så otrolig meckig planering....Bröstförstoring015Dela