Pepp06 jul, 2018Mentor eller Motiva?Hej! Vad föredrar ni Mentor eller Motiva? Vad finns det för och nackdelar?Bröstförstoring013Dela
wowowow06 jul, 2018Mjuka bröst och sova på sidan? Gjorde mina bröst för 3 dagar sedan och undrar helt enkelt när era mjuknade så jag vet på ett ungefär. Vet att det är superolika men kanske hittar nån med liknande inplantat som jag! Samt undrar jag också när ni kunde börja sova på sidan? Just nu sover jag på rygg för det gör allt för ont att sova på sidan men hatar att sova på rygg.. Bröstförstoring05Dela
TreTorn06 jul, 2018Anatomiska känslaNågon som har mentor anatomiska som kan svara på hur de känns? Planerar mentor cpg 345cc framför. Undrar om de blir för hårda? Hur känns de inne i kroppen? Känns det som en del av kroppen? Eller är det något man känner av hela tiden? Ser att många har delvis bakom. Min kirurg tycker framför för att jag springer så mycket. Undvika kapsel kontraktio...Bröstförstoring010Dela
Marie9505 jul, 2018Bröstförstoring (bröstband)Hejsan! Jag har en tid bokad på Nordiska kliniken hos Patrik Höijer nu i Augusti. Funderar om man får med bröstband ifrån dom? Någon som varit där nyligen som vet? Har betalat för två bh-ar men har sett att många har sånt där band också? Tack på förhand!Bröstförstoring017Dela
Pepp05 jul, 2018Hjälp! Örjan, Patrik eller Per?Hej! Ny här på forumet och skulle verkligen behöva er hjälp! Jag har bokat in konsultation hos Örjan Gribbe, Patrik Höijer och Per Heden. Vad är er erfarenhet, vem är bäst på att göra små naturtrogna bröst med låg profil? Tycker alla bilder jag ser är väldigt runda och höga... Mycket tacksam för er input!Bröstförstoring060Dela
Josefinek05 jul, 2018Hjälp med storlek??Hej jag ska göra en bröstförstoring i augusti och är fortfarande osäker på storlek. Jag är en väldigt liten A kupa (fyller inte ut en 75a), och funderar på 300, men vill inte att de ska se för stora ut för min kropp. Några tips? Har försökt få fram bilder men det skiljer ju så mycket beroende på hur mycket man hade innan :( Bröstförstoring01Dela
lunsan05 jul, 2018Proforma Anna Von PlatenVar nytt på konsultation ihop med en bekant . Hon har bredd 10,5 enl kirurg va 300 HP max hon kunde ta. Kan det stämma ? Syntes ju knappt ... vad säger ni andra ? Har någon här liknande bredd som fått större ? Bröstförstoring00Dela
Larisa8704 jul, 2018Flera 400cc här?Mina bröst är 4 veckor gamla nu och jag har 400cc i storlek. Några gångar när jag kollar i spegeln så tycker jag dom ser småa ut och jag ångrar på att jag inte tog större:( Är det flera med 400cc som tycker brösten fortfarande är små? När jag tänker efter så är 400 cc rätt så mycke men det känns liksom inte som att jag har det i mina brös...Bröstförstoring01Dela
Högakusten04 jul, 2018Sova på sidan Precis som det står så undrar jag när ni som har gjort bröstförstoring började sova på sidan? Och magen? Förstår att det kan vara lite olika.Bröstförstoring02Dela
mamma.tess04 jul, 2018Bröst/buk Bröst/arm samtidigtJag funderar på om man är "smart" om man passar på att göra 2 operationer samtidigt? Jag vill göra Bröstlyft med implantat, armar och mage. Vilka av dom 3 skulle ni rekomendera att göra samtidigt? Jag har även en bit att åka efter op så smärtan är helt klart en avgörande faktor också.. Bröstförstoring01Dela