Larisa8727 jun, 2018Stor skillnad?Hej! Tycker ni att det är stor skillnad på 400cc och 500cc eller är skillnaden liten? Vad tycker ni själva?Bröstförstoring02Dela
Kakadua27 jun, 2018Plastikkirurger GbgHej! Vilken plastikkirurg är bäst i Gbg på bröstförstoring? Jag har planer på att göra en bröstförstoring men vill ha så naturligt resultat som möjligt, vill inte att det ska vara iögonfallande eller lägga i för mycket så de blir för stora. Tar tacksamt emot tips och dela gärna med er av era erfarenheter!Bröstförstoring011Dela
Kaffekoppen27 jun, 2018När kan man byta implantatMina bröst blev för stora. Framför allt är projektionen helt fel, känner mig så oerhört obekväm i dessa 2 månader gamla bröst. När som tidigast tror ni man kan byta implantat till mindre och betydligt plattare? Måste nog göra ett lyft också är jag rädd. Känns också pinsamt på något vis att höra av mig till kliniken. Varför vet jag inte men...Bröstförstoring01Dela
Mamm27 jun, 2018Hur länge ska man vänta med att bära tyngre än 2 kgHej alla pofare! Som rubriken lyder undrar jag när man kan börja lyfta tyngre? Jag har inte ont utan som träningsvärk mer så för den sakens skull kan jag ju lyfta, men man bör väl vänta lite mer än 3 dagar efter op?Bröstförstoring04Dela
Larisa8727 jun, 2018Är det bara jag?Hej. Första gången jag byttade tejp så svimmade jag och fick blackout. Jag såg stjärnor och ramlade nästan så jag satt mig ner på golvet. I några minuter var jag illamående så gick det över. Blev rädd som f... Är det flera som har upplevd det samma? Jag frågade kliniken och dom sa det var helt normalt.. Jag må byta tejp etter 10 da...Bröstförstoring05Dela
Anil27 jun, 2018Nya implantat efter att varit utan i 3 år?Hej! Jag startade mitt första konto på denna eller liknande sida 2006 inför min första op. Gjorde mina första bröst hos Gunnar Kratz i Linköping. Var då inställd på anatomiska implantat, då jag tyckte dessa gav ett fint resultat som tilltalade mig. Gunnar pratade ist om fördelar med runda implantat och det slutade med att jag la in 350cc (vilket...Bröstförstoring06Dela
Nazars27 jun, 2018Bröstförstoring eget fettSom rubriken lyder, är det någon som gjort bröstförstoring (och bröstlyft) med eget fett? Skulle vilja lyfta brösten, och kanske förstora dom lite, framförallt ena bröstet som är mindre. Så jag undrar över resultat, hur mycket fett kan sprutas in osv.Bröstförstoring00Dela
Cassius27 jun, 2018Inte nöjd och vill byta implantatJag vill byta ut mina implantat då jag inte är nöjd, opererades för ungefär tio veckor sedan och jag fick inte implantaten jag skulle haft. För att ta den korta verisionen.. På konsultationen bestämde vi att lägga i motiva 450cc full, hög profil. När jag kom dit på operationsdagen fick jag veta att 450cc inte fanns hemma så då fick jag ta 425cc...Bröstförstoring02Dela
sidney8327 jun, 2018Byte 550cc mentor till motiva 925-1050Sådärja. Nu är det dax igen, inget bokat än men varit i kontakt med bästa Örjan på Proforma. Ska byta inlägg till större. I dagsläget har jag 550 cc hp mentor. Funderat länge på 800 cc men gjort ristest, läst om mentor samt motiva och nu låtar det mer åt att jag vill göra motiva corse 1050 cc. En djungel med olika typer hit och dit men det gä...Bröstförstoring03Dela
Zizzydizzy26 jun, 2018Plitor i ansikte och på bröst/rygg Hejsan. Är det fler som har fått små knottror/plitor på ansikte, bröst och rygg efter operation? Bröstförstoring01Dela