eveline11 apr, 2018Motiva implantat utan chip?Vet någon om det finns Motiva implantat utan chip i? :) Någon som har lite info om dessa? Bröstförstoring015Dela
Nitan11 apr, 2018Erfarenheter av Daniel Saiepour på Proforma..Någon?Hej Tjejer! Jag har varit i kontakt med proforma och skickat dom bilder för en bedömning då jag bor i Göteborg Så åker jag upp för konsultation och operation på samma dag.. operation är bokad till 9 maj.. nu till saken. det är Daniel som har tittat på mina bilder som hastigast och han hade frågat sköterskan som jag har haft kontakt med ifall jag...Bröstförstoring09Dela
Sussie10 apr, 2018Känner av suturerna under huden?Jag gjorde en bröstförstoring för snart 4 månader sen, och känner nu av de inre stygnen (precis innanför ärren). De nyper o skaver när jag använder bygel behån (Freya). Nån som känner igen detta och när släppte det i så fall?Bröstförstoring02Dela
Jin10 apr, 2018Köpa Bh på nätet?Snart dags för mig att få byta tortyren mot en vanlig BH, som dock ska likna tortyren... Där jag bor är utbudet dåligt gällande storlekar med större kupor. Har någon tips på bra webbutik (där man helst också kan returnera ev fel storlek utan problem. typ som sportamore och footway, där det är fri frakt och fri retur?) Har 70 F i tortyren, fu...Bröstförstoring025Dela
Monchichi10 apr, 2018Polarkliniken ? Någon? Någon här som gjort förstoring, lyft eller båda hos polarklinken? Är ni nöjda? Bröstförstoring00Dela
karolean10 apr, 2018Snitt i armhålan, läkning?Hej, nu har det gått 2 veckor sen min operation. Ärren vätskar lite, är svullna/ruggliga och är inte läkta. Var på återbesök för 4 dagar sen, fick bara tips från sköterskan på att sätta dit kompress om det vätskade mycket. Men inte så mycket mer info. Lite drygt att man svettas och luktar surt i armhålorna dessutom :( Men jag överlever :) SÅ - N...Bröstförstoring017Dela
tulpanblomma10 apr, 2018Val av klinik/kirurgJag vill ha så naturliga bröst som möjligt men vill ändå att de ska se runda och "unga" ut. Är väldigt smal och inte så lång så jag kommer inte att välja så stora implantat om än jag börjar bli mer och mer sugen på att välja lite större. Jag har bokat konsultation hos Magnus Kjelsberg på Proforma clinic, Patrik Höjier på Nordiska kliniken och ho...Bröstförstoring01Dela
Mallan-Brallan10 apr, 2018Hur berättar man?Som rubriken lyder. Hur berättar man för familj/vänner/kollegor att man ska operera sig? Bryr mig egentligen inte så mycket om vad folk tycker. MEN, vi har ett litet "dilemma" med sambons föräldrar. Då jag i nuläget är mammaledig/jobbar extra och sambon minste sitt jobb nyligen så fick vi lite ont om pengar och var tvungen att be dom om hjälp...Bröstförstoring036Dela
Rouge10 apr, 2018Känsel tillbaka x100Opererade mig för två veckor sedan och jag har fått tillbaka mycket av min känsel i brösten. Där jag har känsel igen har jag mycket mer känsel än innan. Allt som är emot huden gör ont, är som att det bränner i huden. Någon annan som har haft liknande? Går det över? Bröstförstoring07Dela
Hannakn10 apr, 2018Implantatet sjunkit ner Jag opererade mig för 5 dagar sedan. Fick svinont i förrigår och igår var det hemskt. Ringde kliniken för det vänstra bröstet var mycket större och det var som dubbelbröst med. Åkte in i morse och hade då tydligen en för stor bh så implantatet hade på vänster sida åkt ner. Fick nu en mindre bh och min kirurg sa att det kommer jämna till sig. Till m...Bröstförstoring00Dela