Rebell14 jan, 2018Justera läk bhHejsan!! Ska man ändra läk bh nåt. Typ justera upp banden? Hur vet man att den inte hjälper el blir för stor? Man svullnar ju olika från dag till dag Bröstförstoring01Dela
Madde9514 jan, 2018Operationer i mars 2018Någon mer än jag som ska opereras i mars? :) Jag ska den 19:e. Börjar redan bli nervös om jag ska vara helt ärlig haha. Har för nuvarande en liten a-kupa. Ska lägga in 400cc, hög profil, bakom muskeln, genom armhålan. Hur ser det ut för er andra? :) Bröstförstoring067Dela
terese0814 jan, 2018Någon mer som opererar sig 16/1?Är det några fler som kommer att göra bröstförstoring runt 16/1? Ska lyfta samt lägga in motiva 650cc. Hade varit kul att följa fler som ska göra operation ungefär samma tid och se hur det läker för olika personer och kanske peppa varandra på dåliga dagar?Bröstförstoring04Dela
Waki7a13 jan, 2018Motiva ergonomix corseSnälllaaaa någon som har lagt i motiva ergonomix corse och kan berätta hur dom känns och om dom hänger ner efter ett tag? Jag har fått 2 barn och ammat lite här och där och när jag var på kon så berättade jag att jag ville ha underpool men att det oxå ska fylla tomheten vid bröstkorgen typ och jag fick rekomenderat detta 440cc. Kan ni berätta lit...Bröstförstoring07Dela
Rebell13 jan, 2018BröstformenHur lång tid efter operationen tyckte ni att ni upplevde att brösten såg ”normala” ut.. Bröstförstoring03Dela
Tea2213 jan, 2018300cc och 325cc Vilken storlek kan man förvänta sig att få? Hej alla. Vilken bh storlek fick ni med 300cc samt 325cc. Jag har liten /normal B-kupa i grunden. Ska byta till mentor geléhallon runda. Har ej bestämt profil än. Jätte osäker på vad jag kommer landa på för storlek och rädd att HP 325 kan se för stort ut till mina 1.54 och 49kg. Undrar även vad ni har för erfarenheter av moderate plus profile? Vela...Bröstförstoring020Dela
E_mama13 jan, 2018Kläder o storlek efter operation??Hej alla!! Jag har fundering kring kläder efter operation, inte bara under läkningstiden utan senare oxå. För man får ju större bröst men man är ju fortfarande lika stor i övriga kroppen, kommer kläderna fortf sitta okej eller måste man byta storlek?? Kanske jättedum fråga men jag blev osäker, så många tankar som snurrar i huvudet haha... Bröstförstoring04Dela
Loureed13 jan, 2018Måste beslutet vara slutgiltigt efter konsultation hos Túve??Hej, jag var på konsultation hos Tuve i veckan. Det visade sig att det blivit en dubbelbokning och besöket kändes lite stressigt. Det jag fick att välj på var 340 cc och 400 cc. "Måste jag bestämma mig i dag?" var min fråga "Ja" var mitt svar. Som person är jag en som behöver lite tid på mig att fundera och jag bestämde mig för 340 cc men vet int...Bröstförstoring012Dela
Miss_C13 jan, 2018Sport bhHej! Nån som kan rekommendera en bra sport bh efter en bröstförstoring ? Vill börja springa nu men de skumpar för mycket så behöver ordentligt stöd. Eller ska man använda dubbla? Vad har ni för tips? Kram på er :)Bröstförstoring01Dela
emmizen13 jan, 2018Akademikliniken göteborg Hej! Jag är ny här o har hundra miljoner frågor angående bröstoperation men största frågan är, har någon här opererat sig hos akademikliniken i Göteborg nyligen? Jag ska på konsultation där i februari men börjar tveka då man både hör och läser både positivt och negativt om dem... Om ni inte rekommenderar dem, vilken klinik isåfall? Gärna i Götebor...Bröstförstoring00Dela