LL8411 dec, 2017Hur lång tid tog det innan era bröst läkt och såg "klara" ut?Hej! Hur långt tid tog det för er att få det slutgiltiga resultatet efter bröstförstoring? Hälsningar LLBröstförstoring01Dela
LL8411 dec, 2017Motiva Ergonomix mini 160 eller 180 CC Hej! Jag har så svårt att hitta bilder eller trådar på små implantat. Jag ska berätta min historia gällande detta lite kort. För två år sedan gjorde jag ett lyft med implantat 275cc och mådde riktigt dåligt. Kände att jag fick alldeles för stora bröst och 7 veckor senare hade kliniken tagit ut dem. Lyftet blev bra men nu två år senare kan jag...Bröstförstoring013Dela
SS8110 dec, 2017Vilka övningar är ok? Crossfit o HIITHar fått ok att börja träna lite smått. Tvillingarna blir 4v imorgon :). Jag tränar hiit hemma men inser att det inte blir så mycket hiit till en början. Men vilka konditionsövningar kan vara ok att köra i början om man tränar hemma? Kör mountain climbers, höga knän, jumping jacks som uppvärmning. Är dessa ok att köra nu redan o har ni tips på anna...Bröstförstoring05Dela
Oddk10 dec, 2017Någon som lyckats korra tenting? (huden lyfts)Hej, någon som har lyckats korra tentning? (dvs när huden mellan brösten rest sig. Fick ni en fin klyfta efter, eller vad hände? Vilken var metoden som användes vid korrigeringen? Bröstförstoring01Dela
Maalinn10 dec, 2017Brösten som blev förstoraLa in 475cc för två veckor sedan och nu sitter jag här, med ett par bröst som ser hyfsat bra ut i nuläget. Men till problemet, de är inte onaturligt stora för min kropp, men förstora för min egen smak. När jag tänkte mig i ett par större bröst föreställde jag mig inte såhär stora. Jag har läst mycket andra trådar och de flesta anser att de blir...Bröstförstoring010Dela
Mangotango10 dec, 2017Hur har era ärr i bröstvecket blivit? Kort och gott :) Hur har era ärr blivit efter eran bröstförstoring? Är de små och fina, eller syns de tydligt? Syns de när man är utan kläder eller döljer bröstvecket dem bra? Hur lång tid tog det för ärren att bli klara? Bröstförstoring03Dela
Mangotango10 dec, 2017Komplikationer/skönhetsfel, hur vanliga och vad kan man vänta sig?Det sägs att inget resultat blir perfekt, så vad kan man vänta sig i form av skönhetsfel och komplikationer när man gör en bröstförstoring? Hur vanligt är det med rippling, tappad känsel, kapselkontaktur, synliga kanter på implantaten osv? Det finns ju så mycket man kan råka ut för. Har ni fått några komplikationer eller skönhetsmissar med era...Bröstförstoring013Dela
Amandaa10 dec, 20172 dagar kvar! Frågor På tisdag är det äntligen dags för min efterlängtade bröstförstoring! Till er som redan gjort era, så undrar jag om jag ska ta av mig vigselringen och navelpiercingen innan första descutanduschen imorgon bitti? Eller kan jag ha det tills jag ska opereras och ta av innan? Får jag använda smink/ansiktskräm/deodorant/hårolja imorgon eller ska allt...Bröstförstoring06Dela
misslarsson10 dec, 2017Naturliga bröst hos Örjan proforma?Hej! Är det någon som har opererat sig/känner någon som opererat sig hos Örjan och har någon åsikt om resultat? Känner mig osäker på om han är rätt kirurg för mig eller inte, tycker att bilderna på deras instagram med före/efter på kunder inte är vad jag söker. Tycker att de flesta verkar ha väldigt runda bröst upptill med en tydlig kant, vilket v...Bröstförstoring010Dela
Nine09 dec, 2017Försäkring??Hej alla! Har en inbokad operation nästa år, bröstlyft och bröstförstoring. Det ingår en 1års garanti men man kan sedan lägga till 3 eller 5 år, det blir såklart en tilläggskostnad. Hur har ni gjort? Om det kommer uppstå nått fel inträffar det oftast inom 1 år eller tycker ni man ska betala för en längre försäkring?Bröstförstoring011Dela