Linneaaaa12 dec, 2017BröstbreddViten intressant höra av er som vet, vad er bröstbredd mättes till på konsultationen och hur mycket cc ni lade in/vilket storlek de blev i slutändan?Bröstförstoring02Dela
Jole12 dec, 2017Ni som har 725cc corsé Hej! Ni som har lagt in 725cc corsé, känner ni att ni har valt rätt storlek eller känns dom för stora eller för "bolliga"? Berätta gärna vad ni tycker :) Funderar själv på just den storleken, så skulle vara roligt att höra hur ni upplever era :)Bröstförstoring07Dela
Tatas12 dec, 2017Operation i Januari - Pepptråd!Jag ska opereras den 8/1-18 och är så sjukt peppad! Jag har tubulära bröst och ska göra både lyft (ankar) och förstoring. Jag ska lägga in ca 400cc (exakt storlek bestäms under operation då bröstfickans mått är utmätt). Jag kommer lägga in Motivas Full Round implantat delvis bakom muskeln. Tänkte höra om det är någon annan som ska opereras i...Bröstförstoring016Dela
misslarsson12 dec, 2017Hur väl stämde era 3D-bilder?Hej! Ni som gjort bröstförstoring och fick se 3D-bilder, hur väl tyckte ni att dem stämde överens med resultatet efter operation? :) Intressant att veta hur mycket man kan lita på 3D-bilden! Och sa eran kirurg något om hur väl man kunde förvänta sig ett liknande resultat efter egna förutsättningar? :)Bröstförstoring04Dela
A.7912 dec, 2017Vilken klinik gör dom mest naturliga brösten?Hej! Har kollat runt lite på olika kliniker i Sverige och Köpenhamn, efter de som gör de mest naturliga bröstoperationerna. Genom bilderna jag sett tycker jag Nygart i köpenhamn gör väldigt fina bröst. Har någon opererat sig där och är ni nöjda eller inte? Vet någon annars någon annan klinik som gör fina och naturliga bröst, både i utseende och...Bröstförstoring012Dela
Holande12 dec, 2017Minskar/ökar bröststorlekGjorde en bröstförstoring 6/12, 6 dagar sedan 425 cc hp. Var extremt osäker på storlek och sa till kirurgen att jag hellre vill ha för små än förstora. Tidigt att uttala sig men de känns så stora. Dom "ploppade" ganska direkt efter operationen. De är ju självklart svullna efter operationen och mkt överpol. Har nån upplevt att brösten har blivit mi...Bröstförstoring02Dela
Rebell12 dec, 2017Framför muskel 500ccJa ska göra min första operation nu i januari den 11e via clinic Strömstad fast i Norge, den flyttar dit nu! :) ja ska göra 500cc framför muskeln har redan 75c fast hängig hehe.. men så rädd att de ska falla ner!! Tror verkligen på Bo att han vet vad som är bäst! Någon med erfarenhet!? Bröstförstoring08Dela
Annahpanna11 dec, 2017Bort med bh-nTjooohooo, av med bh-n och bröstbandet ef 6 v. Jag undrar nu om man ska gå och köpa en ny bh eller om man ska vänta(ska iof gå utan tills nästa återbesök, men det var ok att köpa nått som inte satt åt) Tänkte mest på om brösten ändrar sig jätte mkt. Ifall jag köper en bh som sitter perfekt nu och om typ 4-6 månader är för liten/stor. Har era bröst...Bröstförstoring01Dela
SummerRoberts11 dec, 2017kapsellbildning Jag ska operera mig i Februari och jag är så himla orolig över kapsellbildning. Min kropp är väldigt känslig, jag kan inte ens ha örhängen för det blev infekterat samma sak med min navelpiercing som jag tog om 3 gånger. Så jag undrar om någon vet ifall det skulle öka risken att få kapsellbildning efter operationen?Bröstförstoring01Dela
LL8411 dec, 2017Hur länge hade ni ont efter implantat Motiva ergonomix under muskeln?Hej, Hur länge var ni hemma från jobb efter implantat Motiva ergonomix under muskeln?Bröstförstoring01Dela