sofiemaria09 nov, 2017Tejpa ärrVilken tejp har ni som är känsliga mot kirurgtejp använt? Inte newgel+ i första hand. Tycker den är lite dyr...Bröstförstoring05Dela
Ror09 nov, 2017450cc vs 550Hej allihopa Ni som har olika storlekar på implantat. Har funderat på 450 cc men vill gör 550cc. Min läkare säger att det e ingen stor skillnad .mellan både ... utan en e tyngre än den andra..:/ Vad tycker ni och vilken som j ska välja... gillar stora bröst annars j har lite fyllinga men hängande. : )Bröstförstoring01Dela
Ansi08 nov, 2017Välja storlek?Jag är så velig och kan inte bestämma mig för vilken storlek jag ska ha. Var på konsultation och läkaren rekommenderade 225-250 cc moderate plus. Jag vill ha ett naturligt resultat, men är orolig att de kommer att bli för små... Han sa att det går att få naturligt resultat även med större men då behöver jag ha droppformade och eftersom jag är petit...Bröstförstoring02Dela
Tessan2208 nov, 2017KonsultationHej Är det någon som gjort en bröstförstoring på akedemikliniken i Stockholm, och hos vilken kirurg. Jag tänkte boka in en konsultation där.Bröstförstoring00Dela
Annahpanna08 nov, 2017Brännande känsla God kväll. Opererade mig i förra veckan, tänkte bara kolla om nån vet vad den brännande känslan är som jag har i brösten lite då å då under dagen. Känns dock speciellt när jag reser mig ifrån liggande. Hur länge brukar det sitta i, för jag antar att det inte är nått farligt attt det bara har med läkningen att göra :DBröstförstoring03Dela
Avo08 nov, 2017Tenting korr någon?Ska korra för tenting om två månader. lite nervös, men undrar om någon annan gjort det, och har man ont efter det? ska bli sjukskriven i två veckor.Bröstförstoring02Dela
Fialottan08 nov, 2017Olika kirurgers stil?Jag funderar på att operera mig och vill ju kunna se lite bilder från olika kirurger. Ny medlem och 15 dagar och 15 inlägg känns låååång tid. (Tålamod inte fin grej). Finns det någonstans man kan se olika kirurgers ”verk”?Bröstförstoring04Dela
Emmm08 nov, 2017550 cc för stort?Hej tjejer! Imorgon ska jag operera om mig från 400cc mentor HP till 550 cc motiva ergomix. Jag är så fruktansvärt nervös för jag är rädd för att de kommer bli FÖR stora. Någon med erfarenhet som kan komma med några tips eller råd? I värsta fall, kan man ångra sig på operationsdagen?!Bröstförstoring04Dela
SSL08 nov, 2017Någon med cronhs sjukdom som opererat sig? Finns det någon här med cronhs sjukdom som har opererat brösten? Bröstförstoring011Dela
SSL08 nov, 2017Någon som tagit immunnedsättande medicin innan och efter operation? Hallå där! Jag ska i slutet av månaden operera brösten är det tänkt. Jag har en tarmsjukdom och tar azathioprin som är immunnedsättande. Jag har alltså lättare för att få infektioner. Är det någon mer här som tagit sin medicin före och efter eller har ni blivit ombedda att sluta med de? För min del kan jag inte sluta..Bröstförstoring00Dela