Cessan27 sep, 2017Svein Arthur JensenHej, Hörde att Svein Arthur Jensen ska börja som kirurg på Hermelinen i Luleå. Är det någon som vet något om honom?Bröstförstoring02Dela
Boobso27 sep, 2017Bröstoperation ConturklinikenHej, Den 6 November har jag en inbokad bröstoperation. Jag har nu små bröst (har alltid haft små bröst) och nu väldigt tomma ,"urlakade" bröst. Jag har genomgått 3 graviditeter + ammat alla tre. Min läkare Rickard sa att runda kommer inte att funka för mig då jag har för mycket skinn.. Så jag kommer att välja anatomiska mellan 330-350cc. Men jag är...Bröstförstoring05Dela
Novastar27 sep, 2017Bröstvidd och implantat, hjälp!Någon som vet vad som händer om man tar ett implantat som är större än ens bröstvidd? Jag vill INTE ha en stor glipa mellan brösten utan vill att dom ska gå ihopa lite mer. Jag har 12cm i bröstvidd nu och vad händer om jag väljer ett implantat för 12,5cm tex?Bröstförstoring024Dela
SasssaM27 sep, 2017Bröstförstoring med två småbarn hemma? Jag planerar en bröstförstoring när min son är ca 10 mån. Har även en dotter som då är 3 år. Hur fungerar det när man har så små barn hemma? För man kan ju inte lyfta dem och så när man är nyopererad? :/ Hur snart får man lyfta efter op? Jag får ju bli sjukskriven och min man ta över föräldraledigheten om han inte redan gjort det då. Hur har...Bröstförstoring02Dela
elisewii27 sep, 2017Imorgon är det dags!!Äntligen är det min tur! 10.30 och jag är både förväntansfull och nervös. Inget kaffe och inget snus imorgon. Energidryck är okej, men ska de vara koffeinfritt då eller varför får man inte dricka kaffe?Bröstförstoring04Dela
Corsair27 sep, 2017Hämta ut medicinHejsan! Undrar om det är någon som har koll på hur dags man kan gå till Apoteket oh hämta ut sina recept inför operationen? Har OP på nordiska kliniken Bröstförstoring02Dela
Elinlinnea27 sep, 2017DubbelbröstHej hej! Jag opererades för ganska exakt 5 veckor sedan. Direkt efter operationen var det såklart väldigt svullet och ont. Och man såg verkligen hur mitt ”vanliga” bröst låg på implantatet, det såg hur roligt ut som helst. Nu har den mesta av svullnaden lagt sig skulle jag tro och implantaten har sjunkit ner en hel del. Det ser dock ut som...Bröstförstoring01Dela
Värmlanddusköna26 sep, 2017Efter 4 månHej har fortfarande ont från och till , vill inte sova utan lite stöd och tyg som bäddar in mina nya bröst, när jag ligger på sidan spänner det och molar ii dom så jag får lägga typ tyg imellan brösten så dom inte trycks otrevligt ihop :( Vill inte ligga på mage än, tycker inte om å gå utan sportbehå då det känns obehagligt då brösten är lite ömma...Bröstförstoring032Dela
jemman26 sep, 2017Bröstförstoring, landsting?Hej! Jag har ingen aning om var jag ska vända mig då jag skäms så mycket över att prata om mitt problem. Jag är 23 år och har otroligt asymmetriska bröst. Mitt ena bröst är i princip bara en bröstvårta, kanske 75A-kupa, medan mitt andra bröst är väldigt tubulärt och fyller ut en B-kupa. Jag mår så otroligt dåligt över detta och kan aldrig ha på mi...Bröstförstoring01Dela
Jeq26 sep, 2017Obehaglig känsla när jag lägger mig Hej! Imorgon är det 2 veckor sedan min bröstförstoring. Nu sen ungefär 4 dagar tillbaka varje kväll när jag lägger mig ner får jag en jätteobehaglig ond känsla på utsidan av brösten speciellt på ena. Antagligen nerverna som försöker hitta tillbaka för det känns som en "sån slags nervsmärta" men känner/kände ni också så när ni la er ner och när sl...Bröstförstoring08Dela