Cambo7905 sep, 2017Bästa sport bhHej Skulle vilja ha tips på absolut bästa sport bh-n sfter bröstoperation? Så att brösten hålls bra på plats. Bröstförstoring02Dela
Cambo7905 sep, 2017Bh på nattenHej Jag undrar vad ni har på er på natten om ni har någon bh och sover i? Ni som gjort förstoring via armhålan Tycker det känns som att dom liksom åker lite utåt sidorna om jag inte har någon bh på mig.... Tacksam för svarBröstförstoring04Dela
Bella_8505 sep, 2017Spända bröst illamående Jag har opererat mig för 5 dagar sedan och undrar hur länge ni andra mådde dåligt efter narkos? Jag är inne på dag fem och blir yr och lite halvt illamående från och till under dagen. Sen undrar jag hur länge man vanligtvis får spända bröst? När lugnar det ner sig? Märkt stor skillnad från dag 1 men nyfiken hur länge det känns så. Bröstförstoring010Dela
Höst05 sep, 2017Motiva ergonomix demi Är det någon som lagt in motiva ergonomix demi? Är ni nöjda? Ser dom naturliga ut? La ni in bakom eller framför muskeln? Någon som lagt in 425? Bröstförstoring033Dela
LT12305 sep, 2017Lång tid mellan konsultationen och operationsdagen... börjar bli osäker Jag hade min konsultation i början av augusti och bokade min operation den 8 november. Ända sen konsultationen har jag hängt här inne och läst om bröstförstoring och blir nu osäker på det vi bestämde. Jag vill ha naturliga bröst så att det blir hyfsat proportionerligt med resterande av kroppen men vill ändå ha "stora" då jag idag inte har några...Bröstförstoring07Dela
Mydiamonds05 sep, 2017Implantatstorlek Hej! Behöver lite (förhoppningsvis) lugnande hjälp. Jag har min operationstid imorgon och under min konsultation när jag och doktorn provade implantat så kom vi fram till att 330cc var bra för mig. Jag frågade honom då hur man tar hänsyn till att en del av volymen försvinner när man lägger implantatet bakom muskeln och han svarade då att han alltid...Bröstförstoring00Dela
Sophoto05 sep, 2017Hur engagerad har eran partner varit?Hej undrar hur eran partner / familj har varit ställd till operationen? Min partner är otroligt stöttande och är min klippa, men vet inte hur mycket jag ska involvera honom i det här. Vet att det är MIN kropp, men vore så skönt att ha med honom på konsultation så han kunde vara med som min personliga rådgivare. Hur har ni gjort? Bröstförstoring019Dela
Virgo.04 sep, 2017Uttag av implantat Clinic StrömstadÄr det någon som tagit ut sina implantat hos Bo på Clinic Strömstad? Var ni nöjda med resultatet, bemötandet och tyckte ni att ni hade förståelse för beslutet ni tagit?Bröstförstoring03Dela
Jenny22104 sep, 2017Op hos Ivan Letterfors, bra/dålig?Hej är nu bokad för bröstförstoring den 19 december hos Ivan Letterfors. Är han bra eller börjar hans ålder nu att spela in? Tacksam för respons :)Bröstförstoring04Dela
Lady8404 sep, 2017Viktras i ungdomen! Strl?Hej! Jag är 33år 172cm lång och väger nu 63 kg. Nu har jag en slapp 75C inte alls utfylld. Men gjort konsultation den 31agusti hos Jenny Cajander i Umeå. :D Ska Op mig med bröstlyft och inplantat Mentor den 26 oktober!! Frågan är 325cc eller 350cc?! Jag vill gå fylliga bröst men inte Pamela bröst om ni förstår. Jag har inte fattat hur man ser för...Bröstförstoring01Dela