Trendipetit10 aug, 2017Per Hedén AkademiklinikenNågon som har erfarenhet av Per Hedén? Jag skall göra mina bröst hos honom om bara några veckor. Jag längtar! /TPBröstförstoring00Dela
FloEmi10 aug, 2017Kläder Ni som opererat er ge dem bästa tips erfarenheter kring vad för toppar tröjor som bi upplevt varit dem snällaste att bära efter operationen. Om man får tipsa om butiker som säljer så gör detta gärna. Bröstförstoring05Dela
operation10 aug, 2017Extremt fula ankarärrJag har extremt fula ankarärr på brösten som är väldigt hackiga och går långt upp på sidorna. Dessutom har den ena bröstvårtan blivit indragen. Går det att göra något åt dessa brister? Bröstförstoring05Dela
Roxara12310 aug, 2017Någon som blivit för platt överpol av anatomiska inlägg?Hejsan! Jag är i konsultationsfasen av min bröstop, ska konsulteras av Anders Nilsson på Polarkliniken. Jag har tidigare varit på 2st konsultationer hos Olafur Jakobsson på Hermelinen men då kom livet i vägen och pengarna behövdes på annat håll. Jag har sedan dess 3st vänner som op:ats av Nilsson i Umeå och alla är mycket nöjda och han gör sanne...Bröstförstoring04Dela
SS8110 aug, 2017Skev bröstkorg, olika storlek samt olika profil på implantatKonsultation hos Tuve Mårtensson på Reformkliniken gjord och nu kommer alla frågetecken. Blev upplyst om att jag har en skev bröstkorg där revbenen på vänster sida buktar ut mer än på höger vilket gör att vänster bröst framstår som större. De är precis lika stora efter kupmätning. Efter att ha fått prova mig fram till vad som kändes bra storleksm...Bröstförstoring012Dela
Moi je joue10 aug, 2017Tuttar hos Peter Höijer - fler?Hej! Har efter lite sökande bestämt mig för att gå på konsultation hos Peter Höijer. Mina en gång snygga bröst är numera mer som två utkavlade langos så vill göra lyft och med största sannolikhet även implantat. Vill höra alla era erfarenheter, är han bra, gör han snygga tuttar etc etcBröstförstoring016Dela
Szonja7910 aug, 2017Akademikliniken i Malmö, Johannes ArnasonHej! Jag har letat här på forumet egter info om Johannes Arnason, men har bara hittat äldre info, eller väldigt mycket om näsplastik. Har även hittat en tjej som blev missnöjd med sin implantatsplacering, men sen har hon slutat skriva och jag vet inte hur det gick för henne. Så nu undrar jag om det finns ngn där ute som under det senaste året har...Bröstförstoring00Dela
Redbull09 aug, 2017Platta bröst efter operation?Är det någon av er som valt mindre cc eller annan profil än rekommenderat av kirurgen och upplevt att de blivit för platta? Jag vill ha mindre, typ 275, men samma bredd. Blev rekommenderad mellanprofil 320 för att fylla ut, men det känns för stort och putigt. Om man skulle ta mindre ändå fick jag beskrivet att de kan bli platta. "Tefatseffekten"....Bröstförstoring054Dela
E-A09 aug, 2017Bröstförstoring hos Rickard RylanderÄr det någon som har förstorat brösten hos Rickard Rylander eller hört ifall han är bra på bröst?Bröstförstoring00Dela
hhp08esm09 aug, 2017Vad har dessa för placering och komplikationer? Vad har implantaten på bilden jag laddade upp för placering, framför eller bakom? Och vad heter komplikationerna? Bilden finns uppladdad på min sida i galleriet för silvermedlemmar. Bröstförstoring02Dela