roz03 aug, 2017Akademiska klinik Ötebro Finns det någon som opererat där, fick ni använda 3D simulering, vad tyckte ni om kliniken, blev ni nöjda med resultat, kan rekommendera kliniken?Bröstförstoring00Dela
Kornet03 aug, 2017Bröstförstoring via armhålan eller under bröst?Hej! Om några veckor ska jag göra en bröstförstoring och har velat lite med storleken på inläggen. Först bestämde jag mig för 360 cc och då beslutades att lägga snittet under bröstet. Vid nästa konsultation ändrade jag mig till 320 cc och då ville kirurgen istället gå in via armhålan. Dock skulle jag då bli tvungen att ha bröstband och bygelbh d...Bröstförstoring00Dela
Max03 aug, 2017Tom C kupa !Hej ! Jag har op tid 11/9 hos NK Mattias . Jag har idag 2 urvridna C kupor och ska lägga in motiva 400 full profil ! Jag undrar om 400 blir lagom till mina påsar ? Någon som klarat sig bra med endast ny stoppning ? // Max Bröstförstoring08Dela
AndreaC03 aug, 2017Jörg Bohn eller Tuve Mårtensson?Är i valet och kvalet mellan Jörg Bohn eller Tuve Mårtensson. Båda verkar superbra och "säkra" på sin sak. De jobbar ju inte på samma klinik längre då Tuve har startat eget. Vet att denna tråden har varit uppe förut (har läst en del kommentarer), men är det någon som har blivit opererad nyligen av någon av dem? Vill höra både för- och nackdelar. Hi...Bröstförstoring011Dela
Lotus8703 aug, 2017Sjuk av bröstimplantat6 juni 2017 dagen då en stor dröm skulle bli sann. Mina urammade taxöron skulle bli snygga, fasta o stora... trodde jag. Den dagen ångrar jag så djupt, den dagen skulle förstöra hela min sommar. Jag har varit sjuk sen implantaten sattes in, jag som aldrig ha feber... har haft den varje dag sen 6 juni, i 8v. Redan 4 dagar ef op så kontakta...Bröstförstoring09Dela
Mabatoro03 aug, 2017Val av bröststorlek Hej på er Är lite desperat efter hjälp. Har opererat mina bröst med motiva, 400 cc full. Har tidigare innan operation varit helt platt. Ångrade mig då de blev ganska små, 75c. Kommer göra en ny operation, vill ha storlek F! Vad rekommenderas för större bredd, profil och klyfta? Utan att de blir groteska? Snälla tjejer, hjälp!Bröstförstoring013Dela
nameeless02 aug, 2017spänna bröstenHej tjejer! Hur er era bröst ut när ni spänner dem? Det har nu gått 6mån sen min operation(delvis bakom) och igår la jag märke till att mina bröst delar på sin när jag spänner bröstmusklerna. Tror jag har MFD :( Bröstförstoring07Dela
SevenEleven02 aug, 20172,5 årHej alla mina älskade Pof-systrar! Nu har det gått 2,5 år sen op. Fick BO så gjorde ju om dom efter 6 månader. Nu är allt bra!! Storleken har landat på 65/70 H/I. Är nöjd o brösten känns som ett med min kropp! vet ej hur man lägger upp bilder i inlägget, längesen jag var inne :) Bröstförstoring010Dela
Labulina02 aug, 2017Bara implantat och sen ev lyft?Kirurgen tror att jag klarar mig med enbart lyft. Jag är osäker. Någon som testat med bara implantat och sedan fått ett lyft? Ellen iaf diskuterat det och pris. Bröstförstoring01Dela
Zip02 aug, 2017Liten bröstförstoringSka på konsultation på Citadellkliniken i slutet av aug. Vill fixa brösten efter graviditeter och amning. Vill endast göra en diskret förstoring, vill inte ha några stora. Ska man satsa på mini då? Någon som gjort det som är nöjd och hur många cc i så fall? Har typ 75-80A nu men det är ju rätt slappt :) och vill bara göra en liten ökning.Bröstförstoring08Dela