miss molly16 dec, 2015*bild* buk och bröst! Klart! Så nöjd med magen än så länge! Brösten e svårt att säga när dom e typ fyrkantiga. Bukplastik04Dela
Majsan8315 dec, 2015Bukplastik Per Hedén Hej, Funderar på att göra bukplastik hos Per Hedén. Sy ihop mina delade magmuskler (pga stor viktuppgång/viktnedgång i samband med två täta graviditeter), har mkt lös hud och häng över snittet. Snittats med båda barnen. Ryggbesvär och har nu hört att jag kan bli mkt bättre om man opererar min diastasis recti (delade magmuskulatur) som är 5 cm h...Bukplastik00Dela
Hopefull15 dec, 2015Blogg om full bukplastik med fettsugningDet är snart 1 år sedan min bukop med fettsugning, läs gärna om min resa http://www.bukop.se/ Bukplastik01Dela
bigaboobs15 dec, 2015Bukplastik skratta för.mktGjorde en bukplastik 2 december. Och nu till frågan om man sytt magmusklerna. Hur lätt går dem sönder. Man fick ett papper med sig hem att de kunde ta 2 veckor tills man kan gå upp rätt igen. Kan man skratta så dem delar sig Tycker jah skattar jätte mkt. Och sen om jag trycker på ena sidan på magen så känns de på den andra typ som om de buktar ut...Bukplastik02Dela
miss molly15 dec, 2015Färdig med bukplastik och bröst! Wohoo!! Nu är jag färdig och hyfsat pigg! Har gjort stor bukplastik och bröstlyft samt avlägsnat mycket egen vävnad och nya inlägg! Ligger inpackad som en kåldolme!! :) Tog bort hela 1kg från magen och sköterskan var helt mållös då hon trodde på 200gram Jag har inget överhäng utan "bara" putmage samt ett ca 25 cm långt lodrätt ärr som gick lver magen....Bukplastik05Dela
Ina2215 dec, 2015Bukplastik o bröstbild 8 veckorNu har det gått 8 veckor sedan min bukplastik och bröstförstoring! Jag är nöjd hittils med resultatet, men svullnar ganska lätt fortfarande. Speciellt de dagar jag tar mina powerwalks =). Jag har ännu inte börjat träna magen eller jogga, och känner att det räcker med prommisarna än så länge. Lägger upp två bilder en på ärren utan tejp och e...Bukplastik025Dela
jullis15 dec, 2015Idag är det på dagen två månader kvar! FotoSom rubriken lyder, jag längtar ihjäl mig! Men nu är det snart jul/nyår efter det en löpartävling i mitten på januari och vips är det den 15/2. Kämpar m vikten, har gått ner 6-7 kg och hoppas på två till!. Det var inte det lättaste att ta kort själv men det får duga....skall bara se hur jag får upp dom!Bukplastik07Dela
hundtjejen14 dec, 2015ont i ryggen Jag gjorde en full bukplastik den 10/12 och min rygg blir sämre och sämre för varje dag! Jag får kramp i nederdelen av ryggen direkt jag börjar gå och måste stödja mig mot möbler och div bara för att gå några meter. Var det såhär för er andra? Hur länge höll det i sig innan det blev bättre?Bukplastik09Dela
Majsan8314 dec, 2015Magmuskeldelning, bukplastik?Hej! Jag har besvärats av ryggproblem i fyra års tid. Har två barn, varav en dotter som är 6 år och en son som är 4 år. Besvären kom när min minsting var 6 månader. Jag gick upp 20 kg under graviditeten och tappade kilona ganska snabbt. Dessförinnan med min dotter gick jag också upp 20 kg och tappade snabbt. Mina graviditeter är täta, detär bara 1...Bukplastik015Dela
Alba13 dec, 2015*bilder* 1 månad efter bukplastik Nu har det gått en månad och det känns mycket bättre. Jag är fortfarande svullen och lär nog vara det ett tag till, som sagt så ser man slutresultatet först efter 6-12 månader men hittills är jag så nöjd!! Mitt ärr sitter så lågt och bra, att den täcks av trosorna (och då har jag ganska låga trosor på bilden). En avklippt liten bit tampong sitt...Bukplastik08Dela