essi31 jan, 2012Tips på bra gördelHej! Ska göra en bukplastik i slutet av Mars och behöver lite tips på bra och sköna gördlar. Är det bäst med ben eller utan? Är tacksam för alla tips!/Essi Bukplastik09Dela
ella200930 jan, 2012Bukplastik och lyft- konsultation hos Mats på akademiklinikenHej! Ska Äntligen gå på konsultation den 5 mars. Undrade bara om Nån som har op sig hos Mats? Nöjda? Tacksam för svar=) Bukplastik013Dela
Pepita30 jan, 2012** Bild **, bukplastik. Efter ca 2 månHej, det har nu gått snart 2 mån och jag har tagit ett par nya bilder. Jag fick dessvärre inte till någon bra bild framifrån så ni får hålla tillgodo med en profilbild. Nu har jag ju blivit kvitt med vätskan i magen som jag drogs med länge och jag börjar ana ett resultat. 😀 Känner mig mycket nöjd! Har nu jobbat i ca 1 vecka, fick...Bukplastik016Dela
Anonym användare30 jan, 2012Olika ärr efter bukplastik???Jag ska göra stor bukplastik och naturligtvis sitter jag in i det sista och tittar på bilder och läser.. Något som börjat oroa mig är ärret, att det ska bli fult. Har sett massor med ärrbilder och de ser så olika ut! Vissa är sneda o vinda, vissa ser ut som glasögonbågar medan andra är halvmåneformade. Vissa går upp på höftbenen så det ser ut s...Bukplastik012Dela
meee29 jan, 2012När kunde/fick ni sträcka på er?Har gjort en stor bukplastik i torsdags och nu undrar jag hur länge det tar innan man får sträcka på ryggen. Kan stå nästan helt rakt men sköterskorna sa att jag skullle gå framåtlutad men jag glömde bort att fråga hur länge jag skulle gå så. Undrar oxå när ni bytte till en smidigare gördel. Bukplastik01Dela
Anonym användare29 jan, 2012Nån som blivit op av Olafur Jakobsson? (Hermelinen) Jag ska göra en stor bukplastik hos Olafur, är det nån mer som har gjort det, eller gjort annan op och kan dela med sej av sina erfarenheter? Bukplastik010Dela
Anonym användare27 jan, 2012Bukplastik 1 mars. Ge mej alla era tips inför och efter OP!Nu har jag betalat in bokningsavgiften, nu blir det av! (stor bukplastik) Jag har mängder av frågor. Men jag vill så gärna ha tips från er som har gjort op eller som också ska göra den. Jag blir op tors fm och åker hem fredag morgon. Har sällskap to.m tisdag morgon, och efter det min granne vid behov. Tror ni jag behöver hjälp längre? J...Bukplastik0124Dela
femma25 jan, 2012Erfarenheter av Anders Liss & Art Clinic??Någon som operetat sig där?? Jag läser runt här och har nu fastnat lite för Anders Liss. Jag ska i första hand fixa en slapp mamma mage, men funderar även på att fixa dom toma påsarna som är kvar i BHn... 🙁 Någon som har erfarenhet av dom?? Bukplastik00Dela
essi24 jan, 2012bukplastik i slutet av mars?Hej! Har planer på att göra en bukplastik i slutet av mars. Är det en dum tid att göra en bukplastik på med tanke på om det skulle bli komplikationer med såret. Är det någon här som gjort en op i mars som kan ge mig några goda råd?/ Essi Bukplastik03Dela
Skogsjenny23 jan, 2012Bild 7 dagar efter bukplastikLägger in den här bilden i Bronsgalleriet, och en förebild. Känns rätt okej med hur det ser ut, ska ta stygnen i naveln på onsdag, vilket blir spännande. Jag undrar om man kommer kunna se då hur naveln kommer att se ut? Nån med erfarenhet?Bukplastik03Dela