essi22 jan, 2012Någon som gjort en bukplastik på läkarhuset norr?Hej! Har någon här gjort en stor bukplastik på läkarhuset norr? Är ni nöjda? Bukplastik07Dela
nova8122 jan, 2012Har du bilder på din navel?Min navel har inte läkt som den ska så jag ska få en korrigering på den. Alla kirurger "gör" olika navlar. Hur ser era navlar ut? Någon som har bilder att dela med sig av? Bukplastik08Dela
Anonym användare20 jan, 2012Hjälp! OP på Läkarhuset I UppsalaHej! Jag ska på konsultation om bukplastik o bröstförstoring hos Marianne på läkarhuset I Uppsala o skulle vilja höra on ngn har erfarenhet av henne? Supertacksam för svar! Bukplastik029Dela
Anätte20 jan, 2012Bodypump/skivstångsträning- kan jag prova nu efter 3 månader?Det har nu gått över 3 månader sedan jag gjorde min bukplastik. Har börjat med spinning, lättare konditionspass och simmat. Men frågan är om jag äntligen kan ge mig på bodypump/skivstångsträning igen? Självklart med lättare vikter än vanligt. Vad tror ni?! Bukplastik05Dela
Anonym användare20 jan, 2012Bukplastik + bröstförstoring smärta?Hej! Jag ska göra bukplastik och vid samma tillfälle en bröstförstoring och jag undrar lite över smärtan. Det kommer göra himla ont, det förstår jag ;) Men frågan är om man ens pallar med smärtan från både brösten OCH magen? Vad gör ondast? Jag har genomgått två kejsarsnitt och inbillar mig att smärtan efter bukplastik liknar den efter ett KS....Bukplastik017Dela
hoppehare17 jan, 2012Bilder 6 veckor efter opOm man tar bort sår och kompresser är det ok.. Tycker dock att jag ser otroligt svullen ut, kan ha att göra med att gördeln fått ta en paus för att låta allt luftas och slippa tryck och värme.. :( Bukplastik02Dela
triiiixi16 jan, 2012ta bort bristningar, går det? Jag har efter två graviditeter fått massa bristningar på magen och undrar om det finns något att göra åt det? Kan man göra en bukplastik eller något liknande. Laser? Någon som har tagit bort bristningar? Tänkte ifall det kanske finns möjlighet att "töja" ut huden osv.. :) Bukplastik05Dela
hoppehare16 jan, 2012Nej nu får jag tamigf-n nippran här!!Att det inte ger sig! Just nu vill jag bara gömma mig i ett hörn och inte riktigt komma fram. Okej jag kanske överdriver lite men det känns hopplöst för tillfället. Har ju de små blåsorna som blev skorpor som gick upp och började vara... där är det aquacel ag och salvkompress osv som gällt, men det går upp dagligen fastän jag luftar daglige...Bukplastik09Dela
ellionore16 jan, 20128 månader sen operation idag! Nya bilder!Idag är det 8 månader sen jag opererade mig, fan vad fort tiden går. Jag kan nog anse mig som färdig nu! Lagt upp några mer bilder, och som ni ser så sker ingen direkt förändring längre. Jag är väldigt nöjd med resultatet, nu ska jag försöka forma kroppen lite mer med träning bara, jag har haft svårt med det nu ett tag då jag varit mycket s...Bukplastik013Dela
essi15 jan, 2012 Är det ingen som är nöjd?Hej! Jag ska på en konsultation med Anders Nilsson på Polarkliniken men börjar känna mig smått nervös. Det verkar inte som att någon är speciellt nöjd med sin bukplastik som är gjord av honom? Vore tacksam om någon kunde svara. Bukplastik04Dela