Anonym användare01 jun, 2011citadell bh:n den går inte dölja bakom bikinin el?precis som jag skriver tror ni det går....knappast va? Kläder: operationsplagg, BH mm02Dela
Anonym användare31 maj, 2011Bilder* 1 vecka +ny bikini*Weeo.. idag fyllde mina boobs 1 vecka :) firade det med att köpa en bikini! (jaa, jag vet lite tidigt!) Hittade den söta bikinin på Kappahl, inte alls dyr faktiskt, och köpte fina badshorts till på samma affär :) Glad att jag kunde ha en "vanlig" bikini o inte behöver slänga ut jättesummor på det! Tycker faktiskt att brösten är mindr...Kläder: operationsplagg, BH mm09Dela
Greta31 maj, 2011Hur ska man titta på storlekar på sport bhar?gick in på lindex hemsida och hittade en swegmark men storleken stod bara i 70 och inge mer, är det meningen att alla med 70 ska kunna använada den då oavsett stora eller små bröst? nån med sillisar som har en sån`? Kläder: operationsplagg, BH mm09Dela
Malin8831 maj, 2011Beställt en jätteskön BH från BravissimoFick hem min beställning från Bravissimo idag, beställde en deco bra, en sportbh och en bh utan byglar. Ska returnera sportbhn och decon för de satt inte bra på mig, så nu måste jag leta vidare efter en sportbh, nån som har ett bra tips? Men denna bhn utan byglar va superskön och snygg :) Så den kan jag rekommendera, men hade nog kunnat ha 65...Kläder: operationsplagg, BH mm036Dela
Nilsson8731 maj, 2011Shopping i LondonSka till London en snabbis nästa onsdag så tänkte om ni har bra tips på vart man ska gå? Och då vart man hittar affärerna :) Vilka underklädesbutiker är bäst/billigast? Kläder: operationsplagg, BH mm04Dela
tinkerbell131 maj, 2011Hjälp mig välja bikini, jag blir galen=)))) velar mellan 2st..Snälla hjälp mig välja bikini! Jag handlade på Figleves o ska returnera då jag inte gillade vad jag köpt,ska fylla i vad jag vill ha skickat istället o kan sjutton inte bestämma mig o har bara råd med ena bikinin nu.Måste skicka tillbaka idag. Tänker att Venetian(nederdelen med kjol) kanske passar bättre till tjejer i 20årsåldern eller vad tyck...Kläder: operationsplagg, BH mm025Dela
Cosmoskatten30 maj, 2011Bikinibild, ankarlyft+förstoring 350cc 24 dagar!Wohoo! då var första bikinin inhandlad 🙂 Hoppas, hoppas mina nya vänner läker sig nu. Har haft problem med sårvätska och ett av brösten har varit galet svullet och hårt och ömt ända sedan op. Har i skrivande stund startat en antibiotikakur och hoppas på att läkningen går framåt. Det har inte alls varit uppiggande dagar. Vore kul att veta vad ni ty...Kläder: operationsplagg, BH mm09Dela
tinkerbell130 maj, 2011Hur tvättar ni era BH:ar?Jag är nyfiken på hur ni tvättar era bh:ar..jag har hittills tvättat för hand men är urless på det nu=) när det är byglar på..kan man köra på handtvättprogrammet i maskin kanske? I en tvättpåse? Hur gör ni andra? Kläder: operationsplagg, BH mm020Dela
Malin8828 maj, 2011Säljer nu min miraculous BH och BH från Twilfit :)Japp nu säljer jag av lite bhar jag kostat på mig dessa senaste 9 månader :P Säljer min miraculous BH för tog fel storlek, är en 34D som är en 75E i USA. Och en BH från Twilfit som är en 70E. Båda är jättefina och knappt använda. Men behöver som sagt inte dom då jag har så många andra. Så ni som har 75E i bhstorlek o vill ha bomberbröst ibl...Kläder: operationsplagg, BH mm02Dela
Anonym användare28 maj, 2011fan hur dyrt ska det VARA med bikinis efter op???Travade in på ortens bh-butik där de har storlekar för oss med sillisar oxå.... Och ser med fasa hur de kostar MINST 400 spänn PER DEL!!! Och på den prickiga jag ville ha kostade enbart bh:n 800 spänn... Nej men faan, ska det vara så här? Försökte desperat att dra på mig ett par pyttetrosor och en bh i 65E som fanns på rea för 100 kr/del med det gi...Kläder: operationsplagg, BH mm06Dela