Shishi13 sep, 2014Ont när jag gäsparFår så ont när jag gäspar. Opererat nästan för snart 3 veckor sen. Panik när jag ska gäspa för det gör ont :-( nån mer som har samma problem? Näsoperation - Näsplastik05Dela
ior13 sep, 2014Hur snabb operationstidHur snabbt fick ni operations tid? :)Näsoperation - Näsplastik05Dela
Plante12 sep, 2014Hvordan tar jeg bort teipklisteret på nesen om morgenen?Jeg teiper nesen hver kveld, men synes det er veldig vanskelig å få bort klisteret som sitter igjen på nesen etter teipen. Jeg har prøvd matolje, såpe og varmtvann og sminkefjerner. Ingenting er effektivt for å ta bort alt klisteret, så jeg må skrape og skrape med neglen i mange minutter for å få bort litt. Er det noe jeg kan bruke for å få de...Näsoperation - Näsplastik03Dela
Foljeslagaren11 sep, 2014Behöver jag göra nosejob? Jag vill korrigera 1. Göra nästippen spetsigare 2. Göra undersidan av mina näsborrar rakare Kan nån hjälpa mig? Kan detta bli bra? Har ni förståelse över mitt förslag eller är det så att jag bara "hittar" felen? Jag vet inte om jag är sjuk i huvudet eller om det finns någonting att korrigera... ??? Näsoperation - Näsplastik015Dela
Julia211 sep, 2014Richard RylanderHej! Har läst lite på forumet om Richard, väldigt många som får göra en sekundär näsplatsik när dom op:at hos honom. Jag vill göra en näsoperation och funderade först på SO wiksröm men har nu ändrat mig till Richard Rylander. Kan ni ge mig tips och tankar? Är richard bra på näsor?Jag har en stor "balkan-näsa" Tack! Näsoperation - Näsplastik010Dela
Shishi11 sep, 2014Näsplastin/ NäsoperationHej Jag undrar om det är fler här på forumet som är nyopererade som mig? Jag opererades den 26 augusyi i år och har suttit hemma och googlat runt men hittar bara gamla trådar om näsplastik.... Vill gärna höra andras berättelser och erfarenheter 🙂 Måste tillägga att jag har varit hemma i över två veckor och blir snart galen.. vågar ej vista...Näsoperation - Näsplastik06Dela
Zirconia11 sep, 2014Att operera sig i USAÄr det någon som vet hur man går tillväga om man ska på konsultation eller funderar över att operera sig i USA? Hur är det med försäkring? Resa? Bo? Vad kan kalaset kosta tro? Funderar på att kontakta ett par ställen och fråga dom där men vet inte hur vanligt det är med att folk flyger dit för op. ---- Har läst gott om Dean Toriumi och att han...Näsoperation - Näsplastik05Dela
lina8510 sep, 2014Tagit bort gips, jätte smal näsrygg, ångest Jag op näsan av per windh för 1vecka sen, han smalna av näsbenet på sidorna och tippen fick lite justering från rund till lite spetsigare. vid gipsbytet fick jag se min näsa och fick panik. Han har smalnat av. Näsbenet jätte mycket och d har resulterat i en timglasformad näsa :( Till min fråga: hur mycket bredare kommer näsbredden bli? Jag vil...Näsoperation - Näsplastik04Dela
Plante10 sep, 2014Bilder på min nese 2 uker etter op hos Per Windh. :o)Da har det gått to uker siden jeg opererte meg hos Per Windh. Alt går bra så langt, og jeg er bare spent på om nesen vil forandre seg mye etterhvert som svullnaden forsvinner. Overleppen min er fortsatt svullen, og jeg puster fortsatt ikke helt bra gjennom nesen. Men jeg har skylt med saltvann nesten hver dag for å holde det rent på innsiden. ...Näsoperation - Näsplastik02Dela
anonym131209 sep, 2014Hur?Så fort jag bokar en konsultation blir jag rädd och genast vill avboka. Men har haft tjatet i huvudet om att vela operera mig hela tiden. Hur gjorde ni? Jag är livrädd att allt går fel. Har bokat konsultation hos Nackakliniken (Ja, jag har läst mycket på internet, men jag gillar de raka och söta näsorna han gör och jag har en örnnäsa så jag tro...Näsoperation - Näsplastik03Dela