KatieA20 apr, 2014Vem är bäst på näsor??Vem tycker ni är duktigast på näsoperationer? Tacksam för tips, gärna i Stockholm :) Näsoperation - Näsplastik05Dela
Emmahforever20 apr, 2014Ska göra näsförminskningHej. Jag hade tänkt göra en näsförminskning under sommaren. Jag bor i göteborg men har ingen aning vilka kirurger som är bra/kliniker är det någon som har gjort och kan ge info om resultat och tips om bra kirurger så vore jag jättetacksam ! Och typ vilket pris betalade ni? Näsoperation - Näsplastik03Dela
KatieA20 apr, 2014Richard Rylander?Hej! Jag är intresserad av en näsoperation och tänkte boka konsultation för det snart :) men tycker att det är svårt att veta var man ska vända sig. Någon som har tips? Kanske någon som har opererat sig hos Richard Rylander? Hör gärna av dig! :) Näsoperation - Näsplastik07Dela
newnoselife20 apr, 2014Någon som gjort korrigering efter näsplastik på AK?Hej! Jag opererade näsan på AK i Stockholm hos Paulo Montemurro i juni -13. Jag tycker han är en trevlig kirurg, om än lite stressad vid konsultationen. Han svarade snabbt på mina frågor jag hade efter operationen. Jag hade en ganska bred och allmänt stor näsa med hängande tip, puckel på näsryggen och mycket mjukdelar precis över näsborrarna. N...Näsoperation - Näsplastik00Dela
Zirconia16 apr, 2014Mår inte så bra just nu *uppdaterad med bilder*Hej på er POF-medlemmar. Känner att jag snart blir tokig och måste skriva av mig. Det har gått ca 4,5 månad sedan jag opererades och jag har under denna tid haft dagar då jag varit nöjd samt dagar då jag känt mig riktigt nere. Idag har inte varit den bästa. Har tittat på gamla bilder innan operationen samt på de bilder jag tagit efter op fram till...Näsoperation - Näsplastik039Dela
hejsangulle16 apr, 2014Longevita, Näsplastik, gjordes 7 april 2014Hej! Jag vet inte hur jag ska börja, blev precis medlem i POF nu men jag har läst massa trådar om näsoperationer på denna sida innan. Jag, min syster, och en kompis gjorde näsoperationer i Turkiet (longevita) och allting blev helt katastrof. Vi alla 3 opererades utav Dr Fuat Yuksel och vi hade sökt och läst mycket positivt om honom och kunde...Näsoperation - Näsplastik09Dela
tajmaaa16 apr, 2014plastikinstitutet? Sven Olof WikströmÄr det någon som gjort näs op hos honom S-O Wikström? kallas också Docent S O WikströmNäsoperation - Näsplastik00Dela
HeltAnonym13 apr, 2014Ni som gjort en korrigering - hur stor förändring blev det?Jag opererade min näsa i december förra året. Jag skulle minska nästippen och smala av näsbenet lite. Men min näsa har läkt jättekonstigt. Redan när gipset togs av så hade jag en ordentlig droppnäsa, ett häng mellan näsborrarna på ca 0.5 mm. Efter en månad framträdde en jättebroskknöl på näsan och jag fick en rund stor näbb till näsa. Det ser typ u...Näsoperation - Näsplastik01Dela
Anonym användare11 apr, 2014Hur är det med sömn efter en näsplastik?Hej! Har nu äntligen bokat en näsoperation nu i Maj. Något jag velat sen jag var 13-14 år! Är inte nervös utan bara förväntasfull och känner mig förberedd och påläst om läketid, blåmärken, smärta, svullnad osv. Det jag undrar är hur det är att sova första veckorna efter? Sover man sittandes, halvt liggandes eller normalt? Sover man...Näsoperation - Näsplastik011Dela
Bejbymoose10 apr, 2014Plastskenor efter näsplastik, syns dem?Hej på er! I måndags OP:ade jag näsan, (wiihoo) och tog ut tamponader + rör idag på morgonen. Slog mig nu att de flesta verkar ju ha fått dessa plastskenor för att stödja nässkiljeväggen? Jag har inget minne utav att min kirurg sagt att jag också har dessa, men samtidigt känns det som att jag borde ha det då jag gjorde en ganska omfattande operatio...Näsoperation - Näsplastik01Dela