trollungee19 jan, 2013Fixa näsborrar och näsvingar. Hur länge bör jag vänta?På konsultationen innan operationen föreslog kirurgen att fixa mina näsborrar men jag sa nej och ångrar mig nu. Jag opererades den 20e december och undrar hur länge man kan vänta tills man kan fixa dem?? Fixade tippen och tog bort en knöl. Så är bara svullet på tippen. Vill fixa näsborrarna/näsvingarna då är jag helt nöjd med näsan. Här är en bild...Näsoperation - Näsplastik02Dela
trollungee19 jan, 2013min näsa luktar illa Jag opererades den 20e dec och tog bort gipset den 28e. Var skitnöjd med näsan. Hade stygn i näsborrarna, de försvann av sig självt. I ena näsborren där stygnet satt så kliar det ibland och snoret luktar skit i den näaborren. Det luktar typ som jäst, som en våt gammal disktrasa. Ni vet den mögliga lukten. Det luktar så och jag känner det när jag a...Näsoperation - Näsplastik00Dela
Korres19 jan, 2013Narkos vs lokalbedövning - varför narkos i "sista hand"?Hej! Jag ska snart boka en konsultation för näsoperation hos Lidingökliniken. Efter att ha läst runt här på forumet har jag förstått att de helst opererat under lokalbedövning. Är det någon som vet anledningen till detta? Är det mer riskfyllt med narkos? Biverkningar? Jag får panik av tanken på att vakna under operationen och se hur de hålle...Näsoperation - Näsplastik023Dela
användarnamn66619 jan, 2013Hur lång tid tar det innan en näsoperation läker?Hej! Jag har länge velat göra om min näsa och nu har j?ag äntligen ska jag göra det!! Men jag har några frågor och hade varit jätte tacksam om någon kunde svara på dom :) 1. Vilken kirurg tycker ni är bäst här i Götebrg? Kommer kolla runt med ganska många men det e skönt om man kunde få några råd. 2. Hur lång tid brukar det ta att få en ti...Näsoperation - Näsplastik01Dela
soonperfect19 jan, 2013Kommer profilen läka från konvex till konkav?Tog av mitt andra gips igår efter att ha opererats hos Per Windh. Vid gipsbytet tog jag en lyckad bild på näsan där den verkar lite konkav, men nu har den en form som är mycket lik den jag hade före operationen. Den är inte alls skidbacke, inte heller rak utan formen är verkligen som jag inte ville ha den - konvex! På de photoshoppade konsultati...Näsoperation - Näsplastik038Dela
si_8718 jan, 2013SvullnadMin näsa blev opererad för 4 månader sen och den är så överdrivet svullen just nu helt rund och svullen på tippen. Ska det verkligen vara så? Kommer näsan att fortsätta krympa mycket efter 4 månader? De syns tydligt att tippen ser mycket större ut i proportion till näsryggen.Näsoperation - Näsplastik00Dela
happycolour18 jan, 2013Sadelnäsa?Hejsan! När jag var på konsultation så sa kirurgen att jag har en "sadelnäsa". Jag tänkte inte så mycket mer på det, förren nu ikväll. Har försökt googla men blir inte klokare, så då undrar jag om någon av er har en aning om vad en Sadelnäsa är? :)Näsoperation - Näsplastik02Dela
little.bastard17 jan, 2013Hur berätta för närstående om kommande operation?Som trådrubriken lyder. Hur berättar man för närstående om att man skall genomgå en näsplastik? Det är inte som att jag kommer att kunna dölja det heller i och med att förändringen kommer att vara ganska stor (förhoppningsvis). Oroar mig särskilt över att berätta för min partner att jag vill genomgå en näsplastik. Jag vet med 100% säkerhet att h...Näsoperation - Näsplastik02Dela
MountAqua17 jan, 2013Nya bilder i silvergallerietHej igen! Jag tänkte bara säga att jag har laddat upp bilder i mitt silvergalleri för er som vill kika på det preliminära resultatet. Bilden togs samma dag som gipsborttagningen, därav lite bläck och blodskorpor på tippen. Jag bad RR om en liten och nätt näsa med skidbacke samt något spetsig tipp. Jag är väldigt nöjd just nu och hopppas att jag sli...Näsoperation - Näsplastik011Dela