AnnaÖ24 jan, 2013Ni som gjort näsplastik - Blev ni nöjda?Ska operera näsan nu i vår och är jättenervös. Blev ni nöjda med ert resultat?Näsoperation - Näsplastik07Dela
Orfebre23 jan, 2013Tänka på inför operation?Hej alla härliga! Min operation börjar äntligen närma sig (1 februari) så nu har jag börjat tänka på allt som måste fixas och förberedas innan. Grejen är den att jag inte har någon i min närhet som genomgått en sån här operation, så jag har inte så stor vetskap om allt runt omkring. Har lite svårt att kunna ringa kliniken dagtid och tycker att d...Näsoperation - Näsplastik05Dela
soonperfect23 jan, 2013Nya bilder efter operation på Art ClinicSvullnaden har gått ner en hel del se senaste dagarna och jag blir gladare och gladare. I mitt silvergalleri finns en jämförelsebild jag kommer ha uppe i några dagar.Näsoperation - Näsplastik017Dela
Noosie23 jan, 2013Ammning + NäsoperationOm konsultationen går som jag vill nu i februari kommer jag nog boka in en näsoperation till våren. Och eftersom jag förmodligen kommer att natt amma min son då så undrar jag om man kan genomföra en näsoperation iallafall? Eller om ammningen påverkar operationen eller läkningen, någon som vet?Näsoperation - Näsplastik02Dela
Noosie23 jan, 2013Frågor till er som opererats under lokalbedövningDe sägs ju att man spyr efter näsoperation om man har svalt för mycket blod. Men om man opereras med lokalbedövning och är vaken under tiden, kan man då spy tex under själva operationen om man sväljer mycket blod? Kanske en dum fråga men kan tänka mig att man mår illa om man känner blodet åka ner i magen? Och blir man snurrig av lugnandet eller...Näsoperation - Näsplastik012Dela
solrosen122 jan, 2013Ny bloggadressminnasoperation.blogg.se är nya adressen pga att kommentarerna inte fungerarNäsoperation - Näsplastik00Dela
bellad22 jan, 2013svullen näsa som ser sne utHej! Igår så fick jag se hur min näsa ser ut och jag blev väldigt chockad eftersom den är väldigt svullen på ena sidan men inte andra sidan och den ser väldigt sne ut. Då sa kjell ove(plastikkirurgen) att den bara var svullen på olika ställen därför så är inte näsvingarna lika långt uppe, kan detta stämma. Plus så ser mina näsa väldigt bredd ut...Näsoperation - Näsplastik011Dela
Purple_1122 jan, 2013Information ang. näsplastik?Hej! Jag har nu bestämt mig för att spara ihop till en näsplastik , dock tar det nog ett par månader innan jag har råd. Har redan ca 10.000 sparat så ska nog inte vara omöjligt. Ska verkligen försöka spara så mycket i månaden som möjligt. Verkar vara svårt att veta innan hur mycket det kommer gå på eftersom jag sett att priserna kan ligga på allt m...Näsoperation - Näsplastik03Dela
Noosie21 jan, 2013Någon som har något tips på vad man ska fråga under en näskonsultation?Hej jag har bokat in en tid för konsultation den 13 februari, och vill va så förberedd som möjligt. Jag undrar om någon har något tips på vad man ska tänka på under en konsultation och vad man ska fråga m,m. :)Näsoperation - Näsplastik06Dela
glimmis8920 jan, 2013Bild på min nya näsa Hej alla POF:are! Det här forumet har varit till stor hjälp för mig under den här processen. Alltifrån bra tips innan och efter operation, efter-bilder, tips på kliniker och kirurger osv. Så det känns bara rättvist att jag också delar med mig av mina efterbilder på nya näsan. Jag har mått dåligt över min näsa till och från...Näsoperation - Näsplastik041Dela