soonperfect16 jun, 2012Vem op-ade Natacha Peyre?Som rubriken lyder, vet någon vem som opererade Peyres näsa? Nu menar jag det senaste ingreppet som gav henne en supersnygg näsa, inte de tidigare katastrofjobben. Var det ens i Sverige? Jag vill gå till samma kirurg! Näsoperation - Näsplastik03Dela
putte15 jun, 2012Bloggar om näsplastikHallå! Jag har nyligen opererat näsan och ligger hemma mest hela tiden, så jag har inte mycket att göra på dagarna.. därför undrar jag om någon därute kanske skriver en blogg om sin näsoperation? skulle vara intressant att läsa hur det går och har gått för andra :) Näsoperation - Näsplastik03Dela
F2315 jun, 2012anchors vid näsplastikhej! vad jag har hört så ska man alltid ta ut piercingar osv innan man opas, men är det någon som vet varför? hade tänkt skaffa anchors, alltså plattor som sitter under huden som man sedan kan skruva i en piercing i, men är det någon här som vet om det finns några "risker" med att ha det? för det är ju piercingar som man inte kan ta ut "bara sådär"...Näsoperation - Näsplastik02Dela
Lailas14 jun, 2012Hur lägger man upp bilder?Åh! Förstår inte hur man lägger upp bilder ❤️, skulle vilja dela med mig resultat från min näsplastik! Nån som vet? Näsoperation - Näsplastik01Dela
all2anna13 jun, 2012Charles Randquist näsa?Hejsan! Någon som har erfarenhet av Charles Randquist? Gärna i näsplastiksyfte men uppskattar oxå om ni som opererat brösten lr något annat vill skriva en liten kommentar om hur ni uppfattade honom och om han gjorde ett bra jobb!😀 Ha det bra! Näsoperation - Näsplastik05Dela
MiniSmultron12 jun, 2012Min näsa: Misslyckad OP! Orkar inte :(Usch... Jag önskar jag hade det ogjort. Har opererats och korrigerats 2 ggr under 8 månader. Vi skulle korrigera bort lite ben från min knöl på korrigeringen i april och NU upptäckt en grop för 3-4 veckor sedan, men det såg inte konstigt ut. Sagta men säkert har den här gropen (MITT PÅ NÄSAN) kommit fram tydligare och tydligare. Jag har ald...Näsoperation - Näsplastik019Dela
missgold12 jun, 2012Näsplastik?!Hej alla vackra människor! Nu är det så här att jag nästan bestämt mig att faktiskt genomgå en näsoperation då jag vill ändra profilen på min näsa. Jag tycker det är knepigt att hitta information om detta, startat i och med det en egen tråd. Vad jag förstår så är bästa alternativet att operera sig i Turkiet men om man inte känner för att åk...Näsoperation - Näsplastik07Dela
Maria-1911 jun, 2012Nackakliniken. Ända sen jag börjat kolla runt på plastikkliniker fastnade jag på Nackaklinikens hemsida. Jag tycker det verkar som att han gör så fina näsor, man ser verkligen skillnad och hur de (oftast) passar väldigt bra till ansiktet (beror väl på vad kunden frågar efter också). Men sen har man hört så mycket dåligt om Gustav så jag vet inte vad jag ska ta mi...Näsoperation - Näsplastik013Dela
Zelda07 jun, 2012Näsplastik och piercing.. Hej, jag har septum piercing i min näsa och jag har redan lång planerat en näsoperation. Det är självklart att jag måste ta den ut före min operation. Det vad jag vill veta, är måste piercinghålet växa igen före operation, eller kan jag ta smycket ut t.ex samma dag när min operation är. Någon som vet? :) Näsoperation - Näsplastik05Dela