Nooova07 jun, 2012Gelé vs Akryl naglar vid op?När jag op brösten fick jag inte ha naglar eller nagellack, har nu hört att en kompis fick ha sina gelé naglar. Vad gäller brudar?Näsoperation - Näsplastik04Dela
Lijna07 jun, 2012*Bilder* Missnöjd med min näsplastikFör lite mer än ett år sedan genomgick jag en näsplastik via ArtNose i Turkiet, som utfördes av Dr Bilkay. Här är den senaste bilden. (har anonymifierat bilden en hel del, det är därför den ser lite märklig ut) De flesta verkar här på forumet inte förstå varför jag är missnöjd, så nu ska jag beskriva i detalj vad som är fel enligt mig....Näsoperation - Näsplastik026Dela
Nooova06 jun, 2012Nånsin redo för en näsop?Jag undrar om ni som gjort näsop någonsin kände er redo? Jag vet att ifall jag inte gör det nu så kommer jag tänka på det varje dag när jag kollar mig i spegeln för alltid. Men jag känner mig så himla nervös, det går ju inte att göra ogjort. Så rädd för att jag ska ångra mig den dagen man tar bort gipset. Skulle jag avstå skulle jag alltid tänka, h...Näsoperation - Näsplastik010Dela
Camilla.1.03 jun, 2012Näsoperation Art NoseNågon som vill dela med sig av sina erfarenheter av näsoperation på ArtNose?Näsoperation - Näsplastik00Dela
Nooova02 jun, 2012Listerine zero?Rålade svälja det vid tandborstning, gör det något? En vecka kvar till op.Näsoperation - Näsplastik02Dela
Maria-1901 jun, 2012Lidingökliniken?Hej! Jag funderar på att göra bröstförstoring samt näsplastik och hamnat på Lidingöklinikens sida. Men vet inte riktigt hur kompetent dom är på respektive operationer? Någon som opererat sig där? Erfarenheter? Är det bäst att göra båda operationerna på samma gång (minska riskerna) eller är det smartast att göra dom på två olika ställen, de stä...Näsoperation - Näsplastik012Dela
Anonym användare01 jun, 2012Näsan under gipsetFrågar er som gjort en näsplastik. Upplevde ni att näsan kändes/såg stor el liten ut med gips på? Jag tycker näsan ser ungefär lika stor ut. Speciellt näsbenet som är högt men även tippen (alltså från näsvingens början till toppen av näsan:) som inte är döljd utav gipset. Har läst att näsan kan svullna upp efter gipset tagits bort, men inte att...Näsoperation - Näsplastik00Dela
Nooova30 maj, 2012Nerverna tar över.Jag är så nervös över min näs operation, det är inte alls samma sak som att operera brösten. Tror skillnaden är att när det gäller ansiktet så finns det ju chanser till ett sämre resultat? Nu är det två veckor kvar och jag börjar tvivla. Jag vill men jag börjar samtidigt bli så himla rädd för hur det ska se ut. Jag vet att ifall jag inte gör det nu...Näsoperation - Näsplastik02Dela
MountAqua29 maj, 2012Vad är en lätt vs. svår näsa att operera?Folk patar om att man kan antingen ha en "lätt" eller "svår" näsa att operera? Vad the characteristics av en lätt vs. svår näsa? Tacksam för all input. Näsoperation - Näsplastik02Dela
Nooova29 maj, 2012Orolig tjej.Har tagit två Alvedon, druckit två glas vin och rökt fram tills nu då det är två veckor kvar till operation. Någon fara?Näsoperation - Näsplastik05Dela