Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Jen1983 profilbild

Jen1983

Kvinna ·

22 dec, 2012

295 cc *bilder* Dagen efter op

Bröstförstoring

Hej! Här är bilder på mina nya bröst :) har väldigt ont men helt klart värt det. Har varit väldigt orolig över att 295 skulle bli för stort då jag inte har så mycket fett på kroppen. Men är riktigt nöjd..de får gärna bli lite mindre (vilket de antagligen blir då svullnaden går ner). Ska ta nya bilder imorgon. Här har jag precis fått bort tejpen, och vågar inte stå rakt.

50

Sortera efter

magdalena2

Kvinna ·

28 dec, 2012

Jag ville ha naturliga bröst inte två bollar så jag funderade själv på anatomiska. Bär jag träffade Peter sa han du har redan droppformade bröst och skulle behöva utfyllnad upptill för att få ett fylligare bröst utan bollar. Jag är sjukt nöjd idag efter drygt två veckor. Du kan kolla min sida både före bild 1 vecka och drygt 2 veckor så ser du hur mitt utgångsläge var. Maria
Gilla

magdalena2

Kvinna ·

28 dec, 2012

Jag svarade på Balobas :(
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

28 dec, 2012

Hej Magdalena2! Kollade dina bilder, fast svaret inte var till mig :) Toppen resultat! Helt klart att implantaten måste väljas beroende av vilket utgångsläge man har. Du har alltså runda? Jag hade aldrig fått så där naturligt resultat med runda. Grattis till fina bröst!
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

28 dec, 2012

Ja förresten, andra bröstvårtan har vaknat till liv igen :) var lite orolig då den inte styvnade efter operationen..
Gilla

magdalena2

Kvinna ·

28 dec, 2012

Åh tack!! Glad jag blir. Jag satte ihop bilderna igår för jag ser själv ingen skillnad eftersom vi leverera dem varje minut :)) man ser liksom inte skillnad. Klart det är utgångsläget och ja vi valde runda, tyckte själv det lär logiskt. Hade inget upptill så det behöver vi fylla ut ;)) Grattis själv! Jag ångrar mig inte en sekund!
Gilla

magdalena2

Kvinna ·

28 dec, 2012

Haha så var det för mig med, västra hängde inte med men stor skillnad nu. Jag har inte tappat någon känsel, tycker mer jag är överkänslig på bröstvårtorna.
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

28 dec, 2012

Samma här..har haft sambon att smörja brösten varje dag, och idag märkte jag att bröstvårtorna var riktigt ömma. Men det hör säkert också till :)
Gilla

magdalena2

Kvinna ·

28 dec, 2012

Tror jag med, känselnerver och sånt. Glad jag har känsel än ingen alls.
Gilla

Balobas

Kvinna ·

28 dec, 2012

magdalena2 skrev:
Jag ville ha naturliga bröst inte två bollar så jag funderade själv på anatomiska. Bär jag träffade Peter sa han du har redan droppformade bröst och skulle behöva utfyllnad upptill för att få ett fylligare bröst utan bollar. Jag är sjukt nöjd idag efter drygt två veckor. Du kan kolla min sida både före bild 1 vecka och drygt 2 veckor så ser du hur mitt utgångsläge var. Maria

Jo men precis! Mina bröst är också av naturen rätt långt ned och ärligt talat tror jag inte skillnaden är enorm på runda kontra anatomiska. Det jag har hört är dock att Allergans anatomiska skulle med all sannolikhet hålla livet ut medans runda (och speciellt de mjukare) eventuellt kan ha en kortare livstid. Sen formas ju implantaten med Cosmos teknik så att de inte är direkt runda gissar jag.
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

07 jan, 2013

Hej! Har ett dilemma..tycker brösten blev för stora. Kan inte säga att jag ångrar mig, men min spegelbild känns inte som jag. Trodde det skulle vara lätt att dölja brösten i kläder, men idag första arbetsdagen tyckte jag att vad jag än provade så såg de för stora ut. Då hade jag ändå sport-bh, och har annars haft bh med mycket stoppning. Jag hoppas verkligen brösten är svullna ännu, annars vet jag inte vad jag ska göra. Ska lägga upp bilder. Är riktigt nöjd med formen men de är helt enkelt för stora enligt mig. Ska lägga upp bilder på min sida. Har någon tips på hur jag skall klä mig för att de ska se mindre ut? Jag trodde jag skulle längta till sommaren men nu fasar jag för bikinisäsongen..
Gilla

magdalena2

Kvinna ·

07 jan, 2013

Jag vet de som fått bollar tydliga kanter hos honom, men de flesta har nog hp el uhp då. Jag skulle kanske undersökt alternativen mer men lyssnade på honom. Vad jag hört har mentor livstids garanti på implantatet.
Gilla

Madd3

Kvinna ·

07 jan, 2013

Ser bra ut :), nu kommer det bara bli bättre! Lycka till med dina nya boobs ;)
Gilla

Madd3

Kvinna ·

07 jan, 2013

Dom är inte för stora? Passar bra till din kropp! Dom kommer falla ner och bli bättre, ha tålamod :) Kram
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

07 jan, 2013

Tack för kommentaren :) satte precis in bilder. Känslorna varierar..ibland kan jag tycka de är hur bra som helst (det var ju det här jag drömt om så många år). Men som idag har jag mått riktigt dåligt över att de är så stora. Vet inte om ett mindre implantat gett ett bättre resultat, då bredden ändå var rätt för mig. Nu när jag ser mina bilder märker jag att brösten går ut över sidorna, det är väl därför jag känner mig så bred med kläder på. Jobbigt!
Gilla

Madd3

Kvinna ·

08 jan, 2013

Kollade dina nya bilder nu, Super fina :) har man Mp eller Hp när det är anatomiska? Vad har du? Hoppas du kommer vänja dig och att det inte jobbigt för dig i längden, inte roligt att gå runt att må dåligt.. "/
Gilla

Harley

Kvinna ·

08 jan, 2013

Jen1983: kollade dina nya bilder och dina bröst är perfekta ju, hur fina som helst!
Gilla

Jen1983

Kvinna ·

08 jan, 2013

Tack till er båda :) har nog mp skulle jag tro. Jag kan hålla med om att brösten är fina på bild men känns verkligen stora att bära runt på. Jag tycker de känns väldigt spända ännu och hoppas att det släpper snart. Då kanske jag inte skulle tänka på dem varje stund.
Gilla

Madd3

Kvinna ·

08 jan, 2013

Okej, jag har också Mp. Det kommer släppa, tänker inte på mina längre. Känns som jag haft dom hela tiden ;)
Gilla

Balobas

Kvinna ·

13 jan, 2013

magdalena2 skrev:

Ja med just Citadell-tekniken verkar ju brösten bli väldigt naturliga även med runda implantat :)
Dina är ju verkligen helt perfekta :)
Gilla

magdalena2

Kvinna ·

13 jan, 2013

Trodde inte de kunde bli såhär bra med tanke på utgångsläget. Tack ;) Jag är nöjd och trivs!! Mina sista bilder är de jag skickade till Peter, han tycker de fortf är lite bolliga upptill massera hårt neråt och band två veckor till. Först blev jag sjukt nervös men han skrev det ser jättefint ut du behöver inte oroa dig, blir ännu bättre med tiden. Jag andades ut!! Puh!!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem