Jen1983
Kvinna ·
22 dec, 2012
295 cc *bilder* Dagen efter op
BröstförstoringHej! Här är bilder på mina nya bröst :) har väldigt ont men helt klart värt det. Har varit väldigt orolig över att 295 skulle bli för stort då jag inte har så mycket fett på kroppen. Men är riktigt nöjd..de får gärna bli lite mindre (vilket de antagligen blir då svullnaden går ner). Ska ta nya bilder imorgon. Här har jag precis fått bort tejpen, och vågar inte stå rakt.
Sortera efter
Tvåprinsessor
Kvinna ·
17 jan, 2013
Hej, jag kan tyvärr inte se dina bilder men jag har ungefär samma mått som dig. Jag har op inbokad i mars och står i valet och kvalet i vilken profil jag ska ha. Vilken profil har du? Medel eller hög?
Gilla
Jen1983
Kvinna ·
17 jan, 2013
Hej Tvåprinsessor! Var frågan till mig? Har mp. Som du säkert läst tyckte jag först brösten blev alltför stora. Nu har jag blivit van och tycker om dem mer och mer för varje dag :) känns som "mina" bröst nu. Hoppas du snart blir silvermedlem så du kan se bilder!
Gilla
Balobas
Kvinna ·
17 jan, 2013
Håller med övriga talare Jen1983, dina bröst ser verkligen perfekta ut.
Förlåt om jag snor tråden lite men vad har du för mått under bysten? Du är ju lika lång som mig ungefär...
Gilla
Tvåprinsessor
Kvinna ·
17 jan, 2013
Jen83: Jag kan se bilden i bikini och där är de ju jättefina! Så projektionen på implantatet är medel? (förlåt men jag är så förvirrade av alla mått). Får jag fråga vilken diameter ditt bröst hade? :S. Åh vad nervös jag är att jag ska välja fel!
Gilla
Jen1983
Kvinna ·
17 jan, 2013
Tack Balobas :) om jag minns rätt har jag 76 cm under bysten. Togs ju en massa mått under konsultionen men har inte lagt andra på minnet.
Tvåprinsessor: tyvärr vet jag inte så mycket mer, koncentrerade mig endast på cc före operationen så jag lät kirurgen avgöra resten. Enda måttet jag minns var bredden, 12 eller 12,5 cm. Var aktiv här så ser du snart silverbilderna :) fråga på bara så mycket du vill, jag hjälper gärna med vad jag kan. Fick så otroligt mycket stöd av alla här före och efter min op, vet hur mycket det betyder att ha någon att bolla tankar med :)
Gilla
Häpp
Kvinna ·
26 jan, 2013
Hej. Jag har samma dilemma som dig. Tycket de känns stora. Det har nu gått två veckor sedan op och jag har än förhoppningar att jag ska vänja mig. Men just det där med att man inte känner igen sig själv i spegeln är lite jobbigt. Jag tycker dock dina bilder (ser bara bikinibilderna än) är jättefina och inte alls fejkade stora tuttar.
Med kläder på tycker jag inte jag ser så stor skillnad på mig själv men utan bh framför spegeln... Huu. Hoppas man vänjer sig. Och blir de mindre bulliga upptill samt mjukare om några veckor så vänjer man sig nog lättare!
Gilla
Jen1983
Kvinna ·
26 jan, 2013
Hej Häpp! Måste faktiskt säga att jag har vant mig med brösten, nu känns de helt som mina egna och jag börjar bli riktigt stolt över dem :) Kändes verkligen inte kul då jag kände att de var för stora. Var väldigt nära att kontakta kliniken angående mitt missnöje. Nu kan jag inte förstå att jag kunde gråta över mina bröst, som jag idag tycker är perfekta för min kropp. Jag fick så mycket stöd här på POF (skrev en tråd om att de blev för stora). Även om alla intygade att man vänjer sig så trodde jag aldrig att jag skulle kunna leva med så stora bröst. Helt otroligt hur känslorna kan variera :)
Såg din bild, och tycker inte alls de ser stora ut. Av det jag såg ser de fina ut :) Har du ont ännu? När det spända släppte så kunde jag alltmer tänka på annat än brösten. Så mitt råd till dig är att låta det gå någon vecka till, försök tänka på annat. Snart kommer det att kännas som om brösten alltid funnits där. Hoppas du snart får se dig i spegeln och bara känna dig stolt!
Kram
Gilla
Häpp
Kvinna ·
26 jan, 2013
Tack. Det låter tröstande. Jag tycker att det känns Liiite bättre för varje dag så du har säkert rätt. Ibland känns det bättre, ibland sämre.
Med kläder på ser ingen att det är någon skillnad.
Jag har fortfarande en del ont och det är spänt så släpper det så gör det säkert att det känns bättre. Nu är de två betongklumpar och det gör ju inte direkt att de känns som "mina"
Tack för dina ord :)
Gilla
Brunett-lätt
Kvinna ·
04 feb, 2013
Hej! Vart opererade du dig och sv vem? Såg då väldigt bra ut! :) vilken storlek tror du att det blir när svullnaden lagt sig ? :)
Gilla
Jen1983
Kvinna ·
05 feb, 2013
Tack så mycket :) pm:ade dig om svaret. Hade 75A innan op (tydligen fel undermått och har troligen nu 70 D. Snart blir du väl silvermedlem så får du se föer bilder :) Hjälper gärna om du har några frågor.
Gilla