Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Jen1983 profilbild

Jen1983

Kvinna ·

07 jan, 2013

295 cc *bilder* Känner att de är för stora

Bröstförstoring

Hej! Har haft en riktigt dålig dag idag. Var på jobb första dagen efter operationen och hade svårt att hitta kläder som döljer brösten. Så de blev alltså för stora, det som jag var så fruktansvärt rädd för före operationen. Nu när jag tog bilder märkte jag att brösten går ut över sidorna fastän bredden på implantaten motsvarade min bröstbredd. Känner mig inte alls liten o nätt som tidigare. Hade inte tänkt berätta om operationen för någon utomstående men nu känner jag att det kommer att bli svårt. Finns det någon med erfarenhet? Vad kan jag vänta mig för förändring? Vissa menar ju att bakombröst blir större med tiden, jag hoppas det blir tvärtom för mig. Skulle såå hoppas att en del är svullnad ännu. Jag som njuter av sol och bad kommer inte våga visa mig på stranden denna sommar. Bifogar bilder tagna idag, 17 dagar efter op (även förebild).

48

Sortera efter

Harley

Kvinna ·

18 apr, 2013

Förresten, dina bröst är helt perfekta, så fina!
Gilla

Tussa

Kvinna ·

18 apr, 2013

Håller med om att brösten ser större ut i en mindre storlek. Jag har bara lagt in 320 och hade inget innan, och jag kan absolut inte ha C, dock önskar jag det flr 70D är lite knepigt att gå tag i.
Gilla

Harley

Kvinna ·

19 apr, 2013

Tussa: 70D är inte alls svårt men det kanske beror på vad det får kosta? Cubus och Twilfit har storleken i sitt eget sortiment. Annars skulle jag rekomendera Chantelle och Calvin Klein (CK bas kostar 399:-).
Gilla

Tussa

Kvinna ·

19 apr, 2013

Det kanske är en vanlig storlek bara, för jag hittar sällan någon som är rätt storlek ( utan push up).
Gilla

Harley

Kvinna ·

19 apr, 2013

Den du har på din profilbild (Triumph 299:-) är där liten i kupan, du borde ha en större, dvs 70E. Den modellen är dessutom liten i kupan.
Gilla

Salt26

Kvinna ·

27 apr, 2013

Hej igen Jen1983! Hur gick det? Passade behån? Jag tycker att den ger ett jättebra stöd men jag tycker att den ger ett litet för "runt" utseende under kläder..Speciellt från sidan . Ett par naturliga bröst är mer "plattare" upptill och det tycker jag är väldigt fint då droppformen blir tydligare. Jag har köpt en ny behå som får mina bröst att verkligen se naturliga ut.. Blev själv förvånad och är lite irriterad över att jag inte hittade den i början när jag mådde så dåligt över storleken. Behån i sig ser tråkig ut men OJ vad fina och droppformade bröst jag får!! Jag köpte den i storlek 70C mörkbeige så att jag kan ha den under vita toppar. Jag skulle kunna ha 75B också.. Jag har köpt båda storlekarna eftersom jag vill prova och känna efter. Du skulle absolut kunna ha 75C tror jag och om det blir för stort runt om kan man kanske göra den mindre runtom? Jag har gjort det tidigare på behån som jag köpt. http://eu.triumph.com/SOFT%20SENSATION/10018402,sv_SE,pd.html&cgid=1220000#!i%3D14%26color%3D0003_White
Gilla

Salt26

Kvinna ·

27 apr, 2013

Glömde nämna att den inte är helt täckande. Den är fodrad men ytterst lite vilket medför att bröstvårtan kan synas.. Inte färg eller så men om bröstvårtan blir styv kan det synas lite grann
Gilla

fallingstar

Kvinna ·

12 maj, 2013

Hej! Du har verkligen fått fina bröst måste jag säga! :) Vart har du opererat dig? 
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem