Drömfen
Kvinna ·
21 aug, 2014
700 u high profile, erfarenhet ngn?
BröstförstoringJag var på konsultation nu i aug hos Johan på Bellakliniken. Har prelbokat operation i nov. Ska antagligen lägga in närmare 700 cc. Har urammade 75 C-D kupa och vill ha ett par fasta bröst med fin form. Tycker att det låter mkt. Är rädd för komplikationer och att det ska se för stort ut. Jag är ganska lång trots allt. Svårt beslut detta
Sortera efter
Flisan69
Kvinna ·
22 aug, 2014
ida2
Kvinna ·
22 aug, 2014
Delilah
Kvinna ·
22 aug, 2014
Drömfen
Kvinna ·
22 aug, 2014
Drömfen
Kvinna ·
22 aug, 2014
Me_2_
Kvinna ·
22 aug, 2014
Jag är kortare och tjockare än dig, men måste säga att på mig hade mer än mina 440cc blivit för stort. Jag hade ångrat det, sen säger jag inte att jag inte kommer bli storleks blind, som de flesta verkar bli, om några månader, men då ska jag verkligen försöka komma ihåg att jag tyckte att de var bra så här någon månad efter.
Mina ser stora ut utan kläder, lagoma med sport bhn och jag antar att jag kommer kunna framhäva dem ordentligt med rätt bh när tiden kommer och jag får det.
För mig var det viktigt att de inte blev för stora, jag har tre barn och vill verkligen inte bara vara två bröst på föräldrarmöten, i skolan och på barnens aktiviteter.
Jag tyckte också att det var väldigt svårt att få någon känsla för storleken, med bh med inlägg. Du har inte möjlighet att åka till någon klinik som har 3D dimulering ? Jag tycker att mina blev ganska lika den, fast bättre form och närmare ihop, eftersom datorn bara "drar ut" bröstet.
Hoppas att du kommer fram till ett beslut du känner dig bekväm med, själv velade jag ändå fram till han började rita ;-)
Delilah
Kvinna ·
22 aug, 2014
Drömfen
Kvinna ·
22 aug, 2014
Drömfen
Kvinna ·
22 aug, 2014
meride
Kvinna ·
22 aug, 2014
700 kan nog bli jättebra på dig med din längd, men skulle kanske kunna ta ngt med Hög profil istället för Ultra Hög? Om det var just putet som kändes obekvämt. =)
Sedan kan jag nämna att fastheten på implantatet antagligen kommer påverka hur du känner med putet efteråt. Min kirurg tyckte bestämt att jag skulle ha HP pga mina förutsättningar, jag ville ha MP eller MP+. Det tog mig typ två veckor efter konsultationen att ens kunna tänka på HP som ett alternativ, det gick emot vad jag önskade... Men jag lyssnade på han med utbildningen och stålsatte mig för att hata tuttarna i ett tag innan jag vande mig. Men de är faktiskt inte så pjåkiga ;) . Speciellt med det mjuka implantat som jag har, och med tex sportis eller ngn annan mjuk BH som inte formar, ser de ut just som jag ville. =)
Delilah
Kvinna ·
22 aug, 2014
Drömfen
Kvinna ·
22 aug, 2014
Drömfen
Kvinna ·
22 aug, 2014
Flisan69
Kvinna ·
22 aug, 2014
ollie
Kvinna ·
22 aug, 2014
Silicon dream
Man ·
22 aug, 2014
ollie
Kvinna ·
22 aug, 2014
ollie
Kvinna ·
22 aug, 2014
Drömfen
Kvinna ·
23 aug, 2014
Anonym användare
23 aug, 2014
Jag tror du kommer tycka extra hög profil blir för putiga. Vet inte vad du är för person och hur mycket uppmärksamhet du vill att brösten ska få men ju mer put man har desto djupare och mer markerad klyfta. Sånt drar blickar och även om brösten står ut väldigt mycket från sidan. Blir mer uppenbart att brösten är fake
Ingen erfarenhet men med tanke på din längd tror jag att 700cc motsvarar mina 450 cc fast lite putigare. 🤭
Upplever min stora stundtals men inte jättebomber och emellanåt små.
Små mest för att man lätt blir storleksblind och kroppsfixerad efter ingreppet på ett mer onaturligt sett än tidigare.
Så 700 cc på dig blir nog jättefint om du vill ha tillbaka din volym.