Drömfen
Kvinna ·
21 aug, 2014
700 u high profile, erfarenhet ngn?
BröstförstoringJag var på konsultation nu i aug hos Johan på Bellakliniken. Har prelbokat operation i nov. Ska antagligen lägga in närmare 700 cc. Har urammade 75 C-D kupa och vill ha ett par fasta bröst med fin form. Tycker att det låter mkt. Är rädd för komplikationer och att det ska se för stort ut. Jag är ganska lång trots allt. Svårt beslut detta
Sortera efter
Drömfen
Kvinna ·
27 aug, 2014
Anonym användare
27 aug, 2014
Det finns ju olika allerganimplantat. Responsive är mjuka (snäppet fastare än mentor coh 1) och soft touch fasta
solvindvatten
Kvinna ·
27 aug, 2014
jfkj88
Kvinna ·
27 aug, 2014
johan rekomenderade mig melllan 550-700 och jag var först inne på 560g men litade sen på honom om att 615 skulle bli bättre,
är du mer rädd att dom ska bli föra stora än för små? är du mer rädd att de ska bli för stora är det kanske ändå bättre å göra ett lyft å ta mindre storlek?
jag har samma storlek i kläder som innan, men vissa kläder passar lixom inte min nya kroppsform;)
och på frågan om nån ser att jag har nya bröst så är det både ja och nej, det bror på hur jag klär mig;)
jfkj88
Kvinna ·
27 aug, 2014
tack:) vilken komplimang;)
jo bröstvecket är sänkt, det måste man nog om man inte vill ha vårtan rätt neråt?
solvindvatten
Kvinna ·
27 aug, 2014
Drömfen
Kvinna ·
29 aug, 2014
Delilah
Kvinna ·
29 aug, 2014
Drömfen
Kvinna ·
31 aug, 2014
Drömfen
Kvinna ·
31 aug, 2014
Bluebutterfly
Kvinna ·
01 sep, 2014
Drömfen
Kvinna ·
01 sep, 2014
Bluebutterfly
Kvinna ·
01 sep, 2014
Tror det har att göra med formen på mina bröst. Med ett lyft kunde han forma om och göra dom rundare och få samma storlek från början samtidigt med förstoringen. Men det är bara min teori...
Ingen 3d simulering, var det något du frågade efter själv? eller detta erbjöds.... Nervös som jag var så missade jag detta helt.
Är hur som helst väldigt glad att detta snart ska göras men såklart supernervös över resultatet.
När har du bokad operation? eller du ska gå på fler konsultationer innan du bestämmer dig.
Drömfen
Kvinna ·
01 sep, 2014
Bluebutterfly
Kvinna ·
01 sep, 2014
Som du säger med 3d simulering, sett en del bilder fär på forumet som gjort detta. Bilderna är inte rättvisa i form alls. Men som du säger han den ge ett hum om stroleken. De som senare gjort operation har fått mycket mycket bättre resultat.
Jag fick en positiv känsla av mötet på kliniken av mia och johan. Har tänkt massor efteråt om de han rekomenderade kändes rätt och lyssnade han verkligen på vad jag önskade. Och det känns som han förstod mig till 100% när det gäller mina önskemål och förväntade resultat tillsammans med vad jag har för förutsättningar. Han sa att jag kan göra lyftet efter förstoringen om det trots allt skulle behövas och isf betala mellanskillnaden som är 13000:-. Han var väldigt lätt att prata med och kändes som han tog mig på allvar. Till saken hör att jag arbetar inom operationssjukvård och kan hela den biten men när det handlar om en själv blir man som ett rådjur i helljus. Glömde fråga om mina mått etc. Jag fick rätt magkänsla tillsammans med de svar jag fick på mina frågor under hela konsultatioen så jag bokade op.Ringde dit dagen efter och pratade med mia som bokade in mig på en ny utprovning och snack med henne, utan kostnad. Blev lite osäker på storleken, men landade på samma som Johan tyckte.
Som jag tänker så önskar jag få större volym utan fake looken. Bli mer propotionerlig till min längd och rumpa. Få en rundare form och i stort sett lika stora. Litet naturligt häng har jag inget emot. Om Johan nu kan få till detta utan att jag får ärr på brösten kommer jag bli världens lyckligaste. Och om det nu skulle vara så att resultatet inte blir lyckat av någon anledning, så finns alternativ lyft kvar.
Jag får keloidärr och är därför så rädd för att få breda knutiga ärr på brösten. Annars hade jag kanske varit mer öppen för lygt för många här på forumet har fått ett jättefint resultat.
Du kan ju gå in och kolla mina sparade bilder på bröst som jag önskar, finns under fliken bildfavoriter. Vissa kan jag bara drömma om då mina förutsättningar inte finns. Finns ett par som Johan har gjort och dom är jättefina!
Drömfen
Kvinna ·
03 sep, 2014
Som du säger med 3d simulering, sett en del bilder fär på forumet som gjort detta. Bilderna är inte rättvisa i form alls. Men som du säger han den ge ett hum om stroleken. De som senare gjort operation har fått mycket mycket bättre resultat.
Jag fick en positiv känsla av mötet på kliniken av mia och johan. Har tänkt massor efteråt om de han rekomenderade kändes rätt och lyssnade han verkligen på vad jag önskade. Och det känns som han förstod mig till 100% när det gäller mina önskemål och förväntade resultat tillsammans med vad jag har för förutsättningar. Han sa att jag kan göra lyftet efter förstoringen om det trots allt skulle behövas och isf betala mellanskillnaden som är 13000:-. Han var väldigt lätt att prata med och kändes som han tog mig på allvar. Till saken hör att jag arbetar inom operationssjukvård och kan hela den biten men när det handlar om en själv blir man som ett rådjur i helljus. Glömde fråga om mina mått etc. Jag fick rätt magkänsla tillsammans med de svar jag fick på mina frågor under hela konsultatioen så jag bokade op.Ringde dit dagen efter och pratade med mia som bokade in mig på en ny utprovning och snack med henne, utan kostnad. Blev lite osäker på storleken, men landade på samma som Johan tyckte.
Som jag tänker så önskar jag få större volym utan fake looken. Bli mer propotionerlig till min längd och rumpa. Få en rundare form och i stort sett lika stora. Litet naturligt häng har jag inget emot. Om Johan nu kan få till detta utan att jag får ärr på brösten kommer jag bli världens lyckligaste. Och om det nu skulle vara så att resultatet inte blir lyckat av någon anledning, så finns alternativ lyft kvar.
Jag får keloidärr och är därför så rädd för att få breda knutiga ärr på brösten. Annars hade jag kanske varit mer öppen för lygt för många här på forumet har fått ett jättefint resultat.
Du kan ju gå in och kolla mina sparade bilder på bröst som jag önskar, finns under fliken bildfavoriter. Vissa kan jag bara drömma om då mina förutsättningar inte finns. Finns ett par som Johan har gjort och dom är jättefina!