Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Drömfen profilbild

Drömfen

Kvinna ·

21 aug, 2014

700 u high profile, erfarenhet ngn?

Bröstförstoring

Jag var på konsultation nu i aug hos Johan på Bellakliniken. Har prelbokat operation i nov. Ska antagligen lägga in närmare 700 cc. Har urammade 75 C-D kupa och vill ha ett par fasta bröst med fin form. Tycker att det låter mkt. Är rädd för komplikationer och att det ska se för stort ut. Jag är ganska lång trots allt. Svårt beslut detta

56

Sortera efter

singoalla

Kvinna ·

23 aug, 2014

Jag har 600cc hp mentor coh1 och upplever inte mina som jätte stora till mina former.. Men mina vänner tycker att dom ser jätte stora ut..

Gilla

Aaannnaaas

Kvinna ·

23 aug, 2014

Jag har lagt in 590 och jag tycker det är stort, men inte För stort :)
Gilla

Mandelblom

Kvinna ·

23 aug, 2014

Jag är själv kortvuxen och kan inte hjälpa dig med egna erfarenheter men jag kollade bilder och såg några som lagt in 700 cc extra hög:

sockerpörlan, solvindvatten, tre-diamanter, sandstrm, sessan. Hoppas du kan se bilder snart annars kan du kanske PM:a dem.

Gilla

ida2

Kvinna ·

24 aug, 2014

De skulle va bra om du kunde ladda upp en bild så man får selite hur de ser ut nu :) men om jag var du skulle jag nog valt lite mindre. 500 kanske blir för litet men nåt mittemellan ? Vad har 700 för mått?tror inte du kommer tycka de är för litet för de lär bli rätt stort även till din längd. Tror också de skulle se ut som 500 cc på nån som är kortare men ändå ..500 är ju inte direkt lite. Du ville ha lite lyft eller?men ändå naturliga. De första jag tänker är "fyll ut" gå upp i profil. De jag har är extra full och jag tycker inte de ser onaturligt ut ,kanske lite men diametern gör ju lite till med. De ser onaturligt ut med mycket put och om man har ett fort stort eller för litet mellanrum så gör de till en del med. Vad ska du ha för fasthet? :)
Gilla

Drömfen

Kvinna ·

24 aug, 2014

Jag har nu laddar upp en förebild på mina bröst. Själv är jag inte silvermedaljen ännu men hopppas att ni kan se den så snart som möjligt i mitt galleri. Behöver råd och tips! Då ser ni mitt utgångsläge.
Gilla

Drömfen

Kvinna ·

24 aug, 2014

Vill gärna ha tips på strl, implantatssort. Samt profil som skulle göra mina bröst fina. Dvs fylliga, fasta med fin form
Gilla

solvindvatten

Kvinna ·

24 aug, 2014

Jag har själv 700 ultra hög och är jättenöjd. Självklart var man rädd för storleken, ibland uppfattar jag de till och med små. Jag har inga barn och kan än inte relatera till barn frågan. Men vill du ställa frågor eller se bilder så finns jag här. Lycka till med allt!
Gilla

Delilah

Kvinna ·

24 aug, 2014

Drömfen: kan inte se någon bild. Solvindvatten: superfinal! Ser ut att passa dig kanon, stora och härliga men tar inte över :)
Gilla

Silicon dream

Man ·

24 aug, 2014

solvindvatten skrev:
Jag har själv 700 ultra hög och är jättenöjd. Självklart var man rädd för storleken, ibland uppfattar jag de till och med små. Jag har inga barn och kan än inte relatera till barn frågan. Men vill du ställa frågor eller se bilder så finns jag här. Lycka till med allt!
Fina men fiick du specialbeställa dina? Hittar inga över 590 cc ultrahög profil Mentor och du har ju 700 cc ultrahög profil. Vet du hur breda dom är och vilken projektion dom har?
Gilla

solvindvatten

Kvinna ·

24 aug, 2014

Ja de fick jag. Kan kolla upp de imorgon
Gilla

Drömfen

Kvinna ·

25 aug, 2014

Ser att bilden jag laddat upp måste godkännas av POF redaktionen, eftersom jag ej är silvermedlem ännu. Hur lång tid tar detta? Solvindvatten- jättenyfiken på att se dina bilder. Kan du skicka dem på ngt sätt eller måste jag vänta tills jag blivit silvermedlem? Jättekul att du verkar nöjd i alla fall:)
Gilla

Drömfen

Kvinna ·

25 aug, 2014

Nu finns en förebild på mina bröst då ni ser utgångsläget. tips mottages gärna på strl, implantatsort samt profil.
Gilla

ida2

Kvinna ·

26 aug, 2014

Drömfen skrev:
Nu finns en förebild på mina bröst då ni ser utgångsläget. tips mottages gärna på strl, implantatsort samt profil.
Nu kan jag se den! Så avundsjuk på dom de första jag tänker är att du lär slippa eller bara få minimalt med rippling. Men till storleks frågan undrar jag först en sak skulle du tycka de var värst om de blev lite lite för stora eller lite lite för små?
Gilla

Drömfen

Kvinna ·

26 aug, 2014

Det viktigaste för mig är att brösten blir mer fasta och fylliga och får en fin form än själva strl om du förstår vad jag menar. När jag var på konsultationen hos Johan på Bellakliniken så tyckte han att jag skulle lägga in 700 cc med en hög/ ultrahög profil. Vill gärna att bröstvårtan ska lyfta sig uppåt ngt och få en fin klyfta. Vill inte ha extrema bröst på ngt sätt. Är trots allt tvåbarnsmor ålder 2,6 och vill att vardagen ska fungera med lek och bus. Själv trodde jag att jag ev skulle behöva ett litet lyft men han tyckte inte det. Onödigt att skära i huden om man inte behövde tyckte han. Däremot behöver jag en strl mellan 500- 800 för att få ett bra resultat. En annan sak som jag är lite rädd för är att jag kommer att uppleva att bröstvårtan hamnar för långt ner på bröstet förhållande till strl. Vilken profil ska man välja egentligen? Vill ändå ha fyllighet upptill. Så svårt detta. Jag trodde/ trorsjälv att mina förutsättningar till att få ett par snygga bröst var svåra. Men Johan lät så optimistisk. Tack för ert engagemang alla!
Gilla

Drömfen

Kvinna ·

26 aug, 2014

En annan sak, rippling, vad är detta nu igen? Är det ngr andra komplikationer som jag ligger i farozonen för! Har hört ngt om db?
Gilla

jfkj88

Kvinna ·

26 aug, 2014

hej,  jag tycker dittutgångsläge liknar mitt, jag hr 615g ulp kola mina bilder om du vell :)

Gilla

Drömfen

Kvinna ·

26 aug, 2014

Tack snälla! Wow, Ser jättebra ut på dig! Är du själv nöjd med operationen och Johan? Ngr komplikationer? Hur känner du med storleken? Ngt du önskar du kunde ändra på så här i efterhand?
Gilla

jfkj88

Kvinna ·

27 aug, 2014

tack:) jag är så nöjd jag kan bli, ja hade nog inte kunnat få ett bättre resultat med mitt utgångsläge;)

jag har inte haft några komplikationer, och är helt nöjd med bemötande åsånt ifrån kliniken.

men, hade jag haft ett annat utgångsläge så hade jag faktiskt tagit en storlek mindre , inte så att jag tycker att dom är för stora egentligen, men hade jag kunnat få ett bra resultat med lite mindre storlek så hade jag valt det,

nu kompromissade jag ju lite med storleken för att slippa lyfta ;)

men jag ångrar mig inte ett ögonblick:)

Gilla

Bluebutterfly

Kvinna ·

27 aug, 2014

Jfkj88: superfinal bröst!! Ska opereras av Johan i december och har om du inte misstycker din bild med mig som en av mina önskade resultat. Ska som du lägga in ngt större än tanken var från början för att "slippa" lyftet. Hoppas jag.. Hoppas att jag får ett lika bra resultat som du. Tyvärr har jag asymmetri också vilket säkert gör det lite mer knivigt. Sänkte han bröstvecket på dig? Något jag funderat över som jag glömde fråga Johan..
Gilla

Drömfen

Kvinna ·

27 aug, 2014

Jfkj88 det är strl som jag funderar över mkt. Johan sa att spannet bör ligga mellan 500-800 för ett gott resultat. Om han fick bestämma skulle han lägga in 700. Det viktigaste för mig är att bli av med hänget och få fyllighet, vill egentligen inte ha för stora bröst. Undrar om det räcker att lägga in 500-600 för att få samma form. Jfkj88 ser ut dom att ditt utgångsläge var ngt bättre än mitt trots allt. Är rädd att jag kommer känna mig stor om jag lägger in 700. Hur är det med kläder och så? Klänningar, blusar, toppar, har du fått gått upp i strl där? Kunde du ha dina gamla kläder? Var det många i din omgivning som märkte att du opererat brösten?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem