Tuttlisan
Kvinna ·
01 okt, 2015
Alla vi som opererar oss 5 oktober 2015
BröstförstoringVi som ska operera oss nu på måndag kan väll följas åt ! Smärta läkning, storlek osv. Även nu innan kan vi snacka nerver och förberedelse! Hur känner ni er sista helgen innanoperationen?
Sortera efter
tuttfisa
Kvinna ·
01 okt, 2015
nezza
Kvinna ·
01 okt, 2015
jag hänger också på här. :) jag kan säga att nu börjar mina nerver jobba hårt. riktigt nervös nu..
jag har fyllt frysen med massor med lätt lagad mat. och håller på och tvättar.. :)
hannaj
Kvinna ·
01 okt, 2015
Tuttlisan
Kvinna ·
01 okt, 2015
Tuttlisan
Kvinna ·
01 okt, 2015
hannaj
Kvinna ·
01 okt, 2015
nezza
Kvinna ·
01 okt, 2015
har ni tjejer köpt sport bh än? funderar på vad man ska köpa för storlek..
Tuttlisan
Kvinna ·
02 okt, 2015
nezza
Kvinna ·
02 okt, 2015
till mig sa dom sa att jag skulle sluta med omega 3, alovera dryck, vitamin C och D.
det gör att man har lättare att blöda sa dom. men vet inte om det är farligt att ha ätit lite chia frön.
nej kanske är bäst att beställa hem en efter operationen för får ju en bh på kliniken men vill byta med nått imellan åt då den kan sitta väldigt hårt, plus känns trevligast att ha nått att byta med :)
Tuttlisan
Kvinna ·
02 okt, 2015
Alltså alla kosttillskott antar jag . Det borde iksom inte va farligt att äta.
Hur ser dina operationsplaner ut? Storlek, implantat,anledning osv?
nezza
Kvinna ·
02 okt, 2015
anledningen till att jag gör operationen är att jag ammat två barn så dom har blivit urammade och tunna. så ligger nu mellan 75 A och 75 B i storlek så hittar inga bhar som passar. sjukt jobbigt att cupan alltid är förstor.
kommer lägga in 300cc mentor hög profil, texturerade, coshive 2 :)
hur ser det ut för dig?
tuttfisa
Kvinna ·
03 okt, 2015
Louise123
Kvinna ·
03 okt, 2015
hannaj
Kvinna ·
03 okt, 2015
anledningen till att jag gör operationen är att jag ammat två barn så dom har blivit urammade och tunna. så ligger nu mellan 75 A och 75 B i storlek så hittar inga bhar som passar. sjukt jobbigt att cupan alltid är förstor.
kommer lägga in 300cc mentor hög profil, texturerade, coshive 2 :)
hur ser det ut för dig?
Louise123
Kvinna ·
03 okt, 2015
Jojja
Kvinna ·
03 okt, 2015
Englaaa
Kvinna ·
03 okt, 2015
Johanna.H
Kvinna ·
03 okt, 2015
Jag ska också opereras på måndagen! Har haft min op tid sen maj och har väntat så länge nu, fattar fortfarande inte att det äntligen händer. Är en finländare som ska opereras i Umeå på polarkliniken, så är lite nervös inför resan, typ att jag inte ska orka bära min väska eller typ dör av smärta på vägen hem. Fast det ska nog säkert gå bra. :D Men.. jag har gått och tappat rösten + hosta. Så typiskt!!
Tuttlisan
Kvinna ·
03 okt, 2015
Tuttlisan
Kvinna ·
04 okt, 2015
nu håller jag på att dö av nervositet!!!!