Tuttlisan
Kvinna ·
01 okt, 2015
Alla vi som opererar oss 5 oktober 2015
BröstförstoringVi som ska operera oss nu på måndag kan väll följas åt ! Smärta läkning, storlek osv. Även nu innan kan vi snacka nerver och förberedelse! Hur känner ni er sista helgen innanoperationen?
Sortera efter
Jojja
Kvinna ·
04 okt, 2015
hannaj
Kvinna ·
04 okt, 2015
nezza
Kvinna ·
04 okt, 2015
va skönt att ha någon med som stöd. själv så kommer en kompis förbi när jag vaknat ur narkosen. och när jag får åka hem så hämtar min sambo mig. lite orolig fför hur pass ont man kommer ha, men har man fött barn så borde man klara det mesta :)
lycka till nu wiiii snart har vi nya tvillingar :P
nezza
Kvinna ·
04 okt, 2015
ja nu är det riktigt spännande och nervöst tjejer. svårt att sova, ska vara på kliniken imorgon vid 7.45 ta den andra dubbel duschen där och sen operation. :) har också varit väldigt nojig över storleken från och till. men hoppas och tror dom kommer bli perfekta.
vi kan väl berätta lite hur morgondagen har gått när vi orkar.
lycka till nu :D
Tuttlisan
Kvinna ·
05 okt, 2015
Louise123
Kvinna ·
05 okt, 2015
tuttfisa
Kvinna ·
05 okt, 2015
Louise123
Kvinna ·
05 okt, 2015
tuttfisa
Kvinna ·
05 okt, 2015
Englaaa
Kvinna ·
05 okt, 2015
Cecilia91
Kvinna ·
05 okt, 2015
Johanna.H
Kvinna ·
05 okt, 2015
Mary94
Kvinna ·
05 okt, 2015
Jojja
Kvinna ·
05 okt, 2015
Tuttlisan
Kvinna ·
05 okt, 2015
nezza
Kvinna ·
06 okt, 2015
hej! operationen igår gick jätte bra var inte ett dugg nervös när jag kom in. jag var på kliniken redan 7.30 fick en massa tabletter och sen hoppa in och duscha. sen rita och fotografera vi, och därefter så fick jag gå in i operationen.
dom sa att det kunde kännas kallt när dom tvätta mig men då hade jag redan somnat in :):)
när jag vaknade och fick hjälp in på toa för att kissa och jag såg mig själv i spegeln med bandage så fan va najs jag har äntligen BRÖST :D så otroligt nöjd redan nu.
hade inge ont när jag vaknade vid 10, och kände mig mest groggy när jag fick åka hem vid 13..
blivit jätte bra ompysslad har inget att klaga på :)
smärtan blev värre framåt kvällen och imorse när jag reste mig ur sängen med hjälp av min sambo så gjorde det frutansvärt ont.
blev kallsvettig ovh illamående. men nu efter jag tagit tabletter så spänner det mest.
så glad att jag äntligen gjort detta.
äter panodil, naproxen, ketogan, plus har smärtlindrings pump dom första tre dygnen. :)
skönt att det gått bra för er också, vi är awsome :D
Tuttlisan
Kvinna ·
06 okt, 2015
nezza
Kvinna ·
06 okt, 2015
tack :) gör mest ont när man ska resa sig upp eller sätta sig ner. blöder du mycket?
Tuttlisan
Kvinna ·
06 okt, 2015
tack :) gör mest ont när man ska resa sig upp eller sätta sig ner. blöder du mycket?
koalablue
Kvinna ·
06 okt, 2015
Hej
Är helt ny här och helt grön på det här med skönhetsoprationer. Ville bara önska alla som ska opereas nu lycka till och undar om jag får följa er här då jag själv har varit på en konsultation i Örebro och har fått tid i januari 16 om inte det blir en avbokning före det. Är själv jätte nervös. Kul att höra era upplevelser och om ni blev nöjd.