Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
Rubyw profilbild

Rubyw

Kvinna ·

05 mar, 2015

Ångest! Är 300 cc jättelitet?

Bröstförstoring

Jag har hängt här på pof i nån vecka nu och känner hur paniken växer fram. Opereras på måndag dessutom! Har tyvärr läst om så många som ångrar att de inte valde större implantat, så därför undrar jag; är 300 cc pyttelitet? Innan jag började hänga här har jag googlat runt rätt mycket, tittat på bilder och dragit slutsatsen att MAX 300 cc känns lämpligt. Mest pga att jag knappt har bröst nu, och tänker att minsta lilla förändringaförändring blir stor förändring. Min strävan har heller aldrig varit att skaffa stora bröst, utan större bara. Och framförallt: snygga bröst.. Är det någon som lagt in "bara" 300 cc och blivit nöjd? Är det jättelitet eller? Lindra min panik någon..

Sortera efter

Annunatariel profilbild

Annunatariel

Kvinna ·

05 mar, 2015

Jag har lagt in 280 men märket allergan och det mäts i gram vilket motsvarar lite mer än cc, så det är nog jämförbart med 300 cc. Nu i efterhand hade jag valt lite större MEN det betyder inte att du kommer känna så! Jag trodde att jag ville ha bröst i en naturlig storlek men insåg efteråt att jag nog velat ha något större än så. Dock tror jag att de egentligen passar min vikt och kroppsform bra. Så är du ute efter bara en liten förändring så tror jag att 300 blir bra. Du väger dessutom en hel del mindre än mig. Tyvärr kan du inte se mina bilder än då du bara är bronsmedlem.

0 Gilla

dzoris profilbild

dzoris

Kvinna ·

05 mar, 2015

Jag har precis lagt upp bilder på mina 300cc-bröst, 15 dagar gamla idag. Kika på mina bilder :). Dock hade jag knappt några bröst innan och tycker verkligen de är lagom stora nu. Innan operationen så hängde jag på den här sidan ganska mycket jag med och man blir nog ganska blind ...blev nämlingen också nojig om 300 var "tillräckligt". Idag är jag glad att jag höll fast vid den storleken.

0 Gilla

Rubyw profilbild

Rubyw

Kvinna ·

05 mar, 2015

Ja mitt mål är ju att få lagom stora bröst som passar till min kropp. Inget uppseendeväckande, något man kan välja att dölja/framhäva som man vill. Är så orolig att det inte blir märkbar skillnad jämfört med nuläget eftersom jag lägger i "så lite". Å andra sidan när jag försöker tänka till lite så är mängden jag ska lägga in betydligt mer än vad jag redan har. Usch vad jag har ångest. Men visst kommer jag märka väsentlig skillnad med "bara" 300?

0 Gilla

SevenEleven profilbild

SevenEleven

Kvinna ·

05 mar, 2015

Det kommer bli skillnad, 300 cc är ju ändå märkbart, de är ju ändå "ganska stora" implantat :) Tror de kan bli bra på din kropp, du är ju smal så tror de kommer bli snyggt! :)

0 Gilla

dzoris profilbild

dzoris

Kvinna ·

05 mar, 2015

Jag hade 150 ml i egen bröstvävnad innan operationen. I dag med mina nya bröst så ser man inte att jag gjort en förstoring (med kläder på), dels för att jag inte går i så tighta kläder och dels för att jag aldrig försökt framhäva mina bröst. Men naken - ja då syns det, iallafall hos mig. Alla är vi olika med olika kroppsbyggnader men jag tror inte att du inte kommer märka någon skillnad. Jag är lika lång som dig och väger 15 kg mer och jag tycker man ser på mig. Så svårt egentligen att svara på frågan för alla ser ju olika på när man säger att man inte vill ha för uppseendeväckande. Men på konsulationen, kändes det bra när du testade implantanten? 

0 Gilla

Rubyw profilbild

Rubyw

Kvinna ·

05 mar, 2015

Gud va ni är bra! Jo allt kändes bra på konsultationen, utan att veta vad som räknas som stort och litet. Det är nu efter att jag märkt att det är vanligare att lägga in mer som hjärnspöken växt fram. Vill ju gärna inte bli storleksblind redan INNAN operationen, haha!

0 Gilla

SevenEleven profilbild

SevenEleven

Kvinna ·

05 mar, 2015

Att sitta på denna sidan gör en storleksblind haha :) Men kändes de bra på konsultationen så håll fast vid de, för du valde den storleken av en anledning, eller så be att få prova innan op? :)

0 Gilla

Rubyw profilbild

Rubyw

Kvinna ·

05 mar, 2015

Ja det verkar så. Men samtidigt så verkar alla så himla gulliga och hjälpsamma här så det är svårt att låta bli :) Dessutom svårt när man inte har någon i närheten att prata med sådant om. Har mer eller mindre hela tiden varit säker på storleken. Men förra veckan ringde de från kliniken till mig för att fråga om jag var nöjd med storleken pga de skulle beställa inplantaten. Och därefter kom beslutsångesten...

0 Gilla

Elita profilbild

Elita

Kvinna ·

05 mar, 2015

Har sett två tjejer nakna irl som lagt in 300 som är ungefär din storlek. Tycker dom såg stora ur när dom var topless. Men med kläder så ser de naturligt och fylligt ut. :) hoppas du förstår :)

0 Gilla

Tuttlös 2014 profilbild

Tuttlös 2014

Kvinna ·

05 mar, 2015

Mina är 21 dagar. Är 163 o väger 51. Tog 300 hp. Dem är stora!!!! Har 65 e o enligt change, ännu svullna 65 F . Hade inte vilja ha varken ett gram mer eller mindre! Kram o lycka till! Pssst ... Som mitt namn lyder hade jag nada innan!!!

0 Gilla

Rosett profilbild

Rosett

Kvinna ·

05 mar, 2015

Lägg inte så mycket vikt på hur storlekar ses här, 300 tycker inte jag är litet å då är jag en 900+ tjej själv.. Allt beror på ens egen kropp, har sett tjejer med 500 som "knappt syns" och andra med 300-400 som syns tydligare. :) känn dig bekväm med ditt val helt enkelt och fokusera mindre på vad andra tycker. Lycka till :)

0 Gilla

Tuttlös 2014 profilbild

Tuttlös 2014

Kvinna ·

05 mar, 2015

Det som känns bäst när man provar, det ska man ta.

0 Gilla

Rubyw profilbild

Rubyw

Kvinna ·

05 mar, 2015

Tack för alla lugnande kommentarer!

0 Gilla

turisten profilbild

turisten

Kvinna ·

05 mar, 2015

Elita skrev:
Har sett två tjejer nakna irl som lagt in 300 som är ungefär din storlek. Tycker dom såg stora ur när dom var topless. Men med kläder så ser de naturligt och fylligt ut. :) hoppas du förstår :)
Beskriver hur jag ser ut till 100%. Jag har 300cc och är supernöjd, hade varken velat ha mindre eller större. Allt är ju så beroende av tycke och smak. Läser man runt här finns det tjejer som lagt in 600-900 cc som beskriver sina bröst som det du ts vill uppnå, dvs gå att dölja och framhäva som man vill. I mitt tycke känns det som en omöjlighet att dölja så stora bröst, men vi har alla olika referenser🙂

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

05 mar, 2015

Jag är 150 cm 42 kg å hade 170cc från början. La in 325hp. Mina är stora men jag upplever Dom Som Lagom.. Du kan se sen hur som ser ut när du kan se bilder :)

0 Gilla

Rubyw profilbild

Rubyw

Kvinna ·

05 mar, 2015

Otroligt synd att jag bara är bronsmedlem ännu så att jag inte kan se några bilder. Men skönt att höra att det finns de som faktiskt blev nöjda med 300 cc :)

0 Gilla

Asirnas profilbild

Asirnas

Kvinna ·

05 mar, 2015

Vet inte hur du ser ut i verkligheten, men ser säkert lagom ut om du inte har något själv från början.

0 Gilla

Rubyw profilbild

Rubyw

Kvinna ·

05 mar, 2015

Jag är väldigt liten, inte så lång, och smal. Hoppas att det ska bli proportionerligt. Men jag vill ju ändå känna att jag har bröst liksom :)

0 Gilla

Asirnas profilbild

Asirnas

Kvinna ·

05 mar, 2015

Om du är osäker så gör ristetet o ta på dig lite olika toppar ^^

0 Gilla

Asirnas profilbild

Asirnas

Kvinna ·

05 mar, 2015

För mig blev det självklart nä vi satte implantaten under bh:n vilken storlek jag skulle ha  ^^ Verkar som om de är fler som har svårt o bestämma sig :P

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem