Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Rubyw profilbild

Rubyw

Kvinna ·

05 mar, 2015

Ångest! Är 300 cc jättelitet?

Bröstförstoring

Jag har hängt här på pof i nån vecka nu och känner hur paniken växer fram. Opereras på måndag dessutom! Har tyvärr läst om så många som ångrar att de inte valde större implantat, så därför undrar jag; är 300 cc pyttelitet? Innan jag började hänga här har jag googlat runt rätt mycket, tittat på bilder och dragit slutsatsen att MAX 300 cc känns lämpligt. Mest pga att jag knappt har bröst nu, och tänker att minsta lilla förändringaförändring blir stor förändring. Min strävan har heller aldrig varit att skaffa stora bröst, utan större bara. Och framförallt: snygga bröst.. Är det någon som lagt in "bara" 300 cc och blivit nöjd? Är det jättelitet eller? Lindra min panik någon..

63

Sortera efter

Katri77

Kvinna ·

06 mar, 2015

Jag har 300cc och är supernöjd!

Passar utmärkt till min kropp, går både att framhäva och "klä ner". 

Gilla

Rubyw

Kvinna ·

06 mar, 2015

Tack alla! Nu är jag dessutom äntligen silvermedlem så nu kan jag kolla bilder också :)
Gilla

Rubyw

Kvinna ·

06 mar, 2015

Har nu kikat igenom era bilder och känner mig betydligt lugnare. Era bröst blev ju jättebra! :)
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

06 mar, 2015

Mina också? :3

Haha skoja ;)

Men hoppas 0:)

Gilla

Bells93

Kvinna ·

06 mar, 2015

Jag var totalt platt innan, min pubertet glömde brösten.. Har lagt in 300 cc hög profil och är än så länge (3 veckor) jättenöjd!! Tänkte ta 350 först men då jag verkligen inte ville ha synliga bomber så sa min kirurg att pga min pyttelilla bröstbredd och bredden på min bröstkorg så skulle större än 300 uppfattas som stort, det är så olika beroende på utgångsläget och dina mått. Det syns inte i kläder att jag opererat mig då jag alltid hade jättevadderade bhar, men utan kläder och bh så är det ju stor skillnad! Jag har bilder i mitt galleri om du vill kika :)
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

06 mar, 2015

Bells93 skrev:
Jag var totalt platt innan, min pubertet glömde brösten.. Har lagt in 300 cc hög profil och är än så länge (3 veckor) jättenöjd!! Tänkte ta 350 först men då jag verkligen inte ville ha synliga bomber så sa min kirurg att pga min pyttelilla bröstbredd och bredden på min bröstkorg så skulle större än 300 uppfattas som stort, det är så olika beroende på utgångsläget och dina mått. Det syns inte i kläder att jag opererat mig då jag alltid hade jättevadderade bhar, men utan kläder och bh så är det ju stor skillnad! Jag har bilder i mitt galleri om du vill kika :)

Ser fint ut! :)

Gilla

sui

Kvinna ·

06 mar, 2015

Rubyw skrev:
Jag har hängt här på pof i nån vecka nu och känner hur paniken växer fram. Opereras på måndag dessutom! Har tyvärr läst om så många som ångrar att de inte valde större implantat, så därför undrar jag; är 300 cc pyttelitet? Innan jag började hänga här har jag googlat runt rätt mycket, tittat på bilder och dragit slutsatsen att MAX 300 cc känns lämpligt. Mest pga att jag knappt har bröst nu, och tänker att minsta lilla förändringaförändring blir stor förändring. Min strävan har heller aldrig varit att skaffa stora bröst, utan större bara. Och framförallt: snygga bröst.. Är det någon som lagt in "bara" 300 cc och blivit nöjd? Är det jättelitet eller? Lindra min panik någon..
Om du väger 50 kg till din längd räknar jag ut snabbt att du är smal. Jag har valt 350 mellan profil och jag väger 7 kg mer än dig, så jag tror definitivt att HP på dig kommer att märkas fast i naturlig form o storlek. Kändes de bra på konsultationen med härliga anna, då lär du gå på magkänslan :-)
Gilla

sui

Kvinna ·

06 mar, 2015

Bells93 skrev:
Jääätte fina! Passar perfekt till din smala kropp och armar :-)
Gilla

turisten

Kvinna ·

06 mar, 2015

Bells93 skrev:

Supersnygga boobs för att vara så färska på bilderna! Tipsar om att gå ner i underband från 75 när du börjar shoppa bh:n, du ser snarare ut att vara en 60 eller 65 i underband🙂

Gilla

Rubyw

Kvinna ·

06 mar, 2015

Åh Bells93 du har ju typ perfekta bröst! Jättefina! :) Jag är nog liknande kroppstyp som di, och vi verkar dessutom valt likadana implantat. Vet du vad du har för bröstbredd? sui: har inte träffat Anna, bara Anders. Men över telefon lät hon jättegullig så hoppas på bra bemötande :)
Gilla

Bells93

Kvinna ·

06 mar, 2015

Rubyw skrev:
Åh Bells93 du har ju typ perfekta bröst! Jättefina! :) Jag är nog liknande kroppstyp som di, och vi verkar dessutom valt likadana implantat. Vet du vad du har för bröstbredd? sui: har inte träffat Anna, bara Anders. Men över telefon lät hon jättegullig så hoppas på bra bemötande :)
Haha tack! :-* Då tror jag inte att du kommer få så mycket annorlunda resultat än mig :) Jag tror jag hade 11 eller 11,5 i bröstbredd, nåt sånt va det! :)
Gilla

Rubyw

Kvinna ·

07 mar, 2015

Håller tummarna, för dina blev ju verkligen jättebra! :) Vi har nog samma bröstbredd då, har för mig att jag hade omkring 11,5
Gilla

sui

Kvinna ·

07 mar, 2015

Rubyw skrev:
Okej! Ja men perfekt att du fick träffa själva kirurgen direkt, :-) Och angående din bröst bredd, min är 13 så 350 kändes max på mig, och som sagt dessutom valde jag mellan profil så jag tror dina Hp kommer att bli jätte fina som 300 :)
Gilla

lunsan

Kvinna ·

07 mar, 2015

Jag har 295 ja är nöjd men hade kunnat tagit lite större men då mest försatt fylla ut huden då jag ammat .
Gilla

Rubyw

Kvinna ·

07 mar, 2015

Världens bästa tråd, tack!! Har ingen panik för tillfället, men när den återkommer så får jag gå in här och läsa :) Inte länge kvar till op nu..
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

08 mar, 2015

sui skrev:
Rubyw skrev:
Okej! Ja men perfekt att du fick träffa själva kirurgen direkt, :-) Och angående din bröst bredd, min är 13 så 350 kändes max på mig, och som sagt dessutom valde jag mellan profil så jag tror dina Hp kommer att bli jätte fina som 300 :)

Sui, vi har tom. samma bröstbredd :P

Gilla

sui

Kvinna ·

08 mar, 2015

p

Sui, vi har tom. samma bröstbredd :P

Jaa jag är ju typ inne på din profil varje dag för att se om du lagt upp bilder!! ;P
Gilla

Zinya

Kvinna ·

08 mar, 2015

Du har redan fått många svar, men jag kastar in ett jag med. Jag har anatomiska implantat av märket Allergan av storlek 255 g. Om jag förstått det hela rätt motsvarar 255 g implantat som är lite större än 255 cc. Och mina bröst är verkligen inte pyttesmå! Jag hade nästan bara bröstvårtor innan op, men har i dag bröst som är fantastiskt vackra i mina ögon. Eftersom du är silvermedlem kan du kika in under min profil ifall du är nyfiken. Det viktigaste är att du väljer storlek på implantat som DU tycker är vackert, och inte låta dig påverkas av vad som skrivs här! Följ din magkänsla så kommer slutresultatet att bli det bästa för dig. Lycka till! :)
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

08 mar, 2015

Om jag vore dig så skulle jag ta de mesta som du kan ta de gjorde jag å jag ångrar mig verkligen inte nästan tvärtom tycker dom är ganska små så känn efter själv å gå efter va ditt hjärta säger stort lycka till i morgon gumman kram kram
Gilla

Rubyw

Kvinna ·

08 mar, 2015

Zinya: Dina var jättefina! Alla svar jag fått här är verkligen betryggande :) Känner mer och mer att jag faktiskt valt rätt storlek. Skönt att slippa denna beslutsångest, finns nog med annat att oroa sig för ;) Snart är det dags!!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem