Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Rubyw profilbild

Rubyw

Kvinna ·

05 mar, 2015

Ångest! Är 300 cc jättelitet?

Bröstförstoring

Jag har hängt här på pof i nån vecka nu och känner hur paniken växer fram. Opereras på måndag dessutom! Har tyvärr läst om så många som ångrar att de inte valde större implantat, så därför undrar jag; är 300 cc pyttelitet? Innan jag började hänga här har jag googlat runt rätt mycket, tittat på bilder och dragit slutsatsen att MAX 300 cc känns lämpligt. Mest pga att jag knappt har bröst nu, och tänker att minsta lilla förändringaförändring blir stor förändring. Min strävan har heller aldrig varit att skaffa stora bröst, utan större bara. Och framförallt: snygga bröst.. Är det någon som lagt in "bara" 300 cc och blivit nöjd? Är det jättelitet eller? Lindra min panik någon..

63

Sortera efter

LitenTutte91

Kvinna ·

08 mar, 2015

Jag la in 300cc. Hade, knappt, en 70A kupa innan. Nu har jag en stor 70C. Köper 70C bh:ar på lindex, men då sticker brösvårtan ut ibland, så egentligen är jag en 70D. 

Allt är personligt, men jag tycker mina bröst är lagom stora, förhållande till min kropp och att jag är ganska smal. Men, om du nu känner att du är osäker på om 300cc är för liten, tycker jag du ska öka profile, istället för cc. Alltså, kanske välja att lägga in en high profile eller ultra high. 

Gilla

Asirnas

Kvinna ·

08 mar, 2015

sui skrev:
p

Sui, vi har tom. samma bröstbredd :P

Jaa jag är ju typ inne på din profil varje dag för att se om du lagt upp bilder!! ;P

Haha inge bilder än ;)

kommer på Onsdag ska du se ;)

opererar mig på Tisdag så det är snart! :D

Gilla

Rubyw

Kvinna ·

08 mar, 2015

Imorgon är det dags för min del. Känner mig otroligt nervös, men ändå säker på storleken nu. Ska precis hoppa in och ta första descutan-duschen nu. Gud vad det känns verkligt nu.
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

08 mar, 2015

Lycka till gumman! <3 :)

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

08 mar, 2015

Stort lycka till gumman <3 kram
Gilla

sui

Kvinna ·

08 mar, 2015

Ojoj jaaa lycka till! gud vad spännande nu när jag följt dig i denna tråd! Fast glöm inte bort att ha IS I MAGEN då det kan ta uppemot 3 mån innan man kan börja se ett resultat :-)
Gilla

sui

Kvinna ·

08 mar, 2015

Asirnas skrev:

sui skrev:
p

Jaa jag är ju typ inne på din profil varje dag för att se om du lagt upp bilder!! ;P

Haha inge bilder än ;)

Haha jaha du har ännu inte gjort din op, hihi tänk så tokigt de kan bli i inlägg, svårt att hålla koll på allt. Man då får du ha ett stort lycka till på tisdag!! :-D
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

08 mar, 2015

sui skrev:
Asirnas skrev:

sui skrev:
p

Haha inge bilder än ;)

Haha jaha du har ännu inte gjort din op, hihi tänk så tokigt de kan bli i inlägg, svårt att hålla koll på allt. Man då får du ha ett stort lycka till på tisdag!! :-D

Tack så mycket! :D

Längtar otroligt mycket!

Har packat allt idag, medicin, kläder (ingen bh!! :D) nipple covers, bok, dator osv. Otroligt förberedd nu! :) SKa till min kille imon kväll efter ha ätit en rejäl måltid hemma, killen är den som ska följa med mig o vart med mig fårn första början då jag började fundera på op :)

Gilla

Bells93

Kvinna ·

08 mar, 2015

Stort lycka till imorrn nu Rubyw!!! Åh så kul, du måste uppdatera oss sen och visa bilder på hur det blev med storleken! :D
Gilla

Rubyw

Kvinna ·

09 mar, 2015

Tack tack tack alla :):):) Jag ligger här klarvaken, svårt att sova. Snart dags att kliva upp och ta en till descutan-dusch!
Gilla

Tuttlös 2014

Kvinna ·

09 mar, 2015

Lycka till, kommer att gå toppen ska du se !
Gilla

Rubyw

Kvinna ·

09 mar, 2015

Hej allihopa! Nu är jag opererad och det gick jättebra :) Mycket bättre än vad jag trodde. Känner mig lite salongsberusad för tillfället. Men ska knåpa ihop en operationsberättelse såsmåningom. Tack för all pepp! <3
Gilla

sui

Kvinna ·

09 mar, 2015

Men så härligt att allt verkar gått bra för dig!:-) Vad blev det för något i slutändan?
Gilla

Rubyw

Kvinna ·

10 mar, 2015

Det blev 300 cc (vänster) och 325 cc (höger) mentor HP släta. Har svårt att se något än men storleken känns ändå okej och jag tycker mig kunna ana en snygg klyfta under läkbhn ;)
Gilla

Bells93

Kvinna ·

10 mar, 2015

Stort grattis!!! :D Du kommer märka att det händer väldigt mycket från dag till dag nu, de kommer forma sig mer och mer och "ploppa ut" mera under första veckorna :) Ser fram emot bilder sen :D
Gilla

Rubyw

Kvinna ·

10 mar, 2015

Tack alla! Har hunnit kika på dem en första gång nu och de känns väldigt stora! Definitivt glad att jag inte valde större implantat, än så länge :) Ska försöka ta lite bilder och skriva ner operationsberättelsen när jag känner mig lite piggare :)
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

10 mar, 2015

RubyW vilken storlek valde du? :)

Nu är jag med opererad och är jätte glad tt jag inte valde större, när vullnaden går ner och implantaten sjunker ner på sin plats kommer det säkert bli jätte bra! :)

Gilla

Sol

Kvinna ·

10 mar, 2015

Jag har valt 305 cc mp och vill ha naturligt resultat ochbröst som går att"dölja". Jag har läst igenom tråden och förstår att du var orolig för att brösten skulle bli för små. Jag är lite orolig för att jag kommer att uppleva mina som för stora. Hur känns det för dig nu efter op? Känns dina 300 cc stora?
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

10 mar, 2015

Har nu 375 cc, jätte nöjd med storleken hittills :)

Gilla

sui

Kvinna ·

10 mar, 2015

Sol skrev:
Jag har valt 305 cc mp och vill ha naturligt resultat ochbröst som går att"dölja". Jag har läst igenom tråden och förstår att du var orolig för att brösten skulle bli för små. Jag är lite orolig för att jag kommer att uppleva mina som för stora. Hur känns det för dig nu efter op? Känns dina 300 cc stora?
Läste att du har B nu, då blir nog dina 300 mp bra :-) alltså Inte för stora :-)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem