Talons hauts
Kvinna ·
14 jan, 2015
är 405cc litet? *BILD*
BröstförstoringHej tjejer behöver er hjälp nu!
De är såhär att jag ska opereras nu på fredag och funderar mellan 375cc eller 405cc men ju mer jag kollar runt här på forumet så känns de som att 405cc inte blir så stort. tillexempel Paow hennes bröst är 450cc och hennes är förstora tycker jag när man sätt henne på tv osv. men sen kollar man runt här på forumet och ser andra som har större cc men ser mindre ut. jag är nog inte den ända som blir förvirrad.
jag är 20år och väger runt 64kg så har försökt att kolla här på bilder med storlek 405cc och min längd/vikt. Patrik säger att jag har 400cc bröst vävnad nu. (minns inte om de var 440, men runt där)
Här är mina bilder på både 375cc och 405cc, blir 405cc bra tycker ni? är så rädd om de blir för litet eller så.
Sortera efter
Talons hauts
Kvinna ·
14 jan, 2015
Talons hauts
Kvinna ·
14 jan, 2015
å va spännande! vart? :)
Lumiess
Kvinna ·
14 jan, 2015
Talons hauts
Kvinna ·
14 jan, 2015
aa de är nog sant! ska nog ta mer, ser du bilderna? hur mycket mer tycker du då? såg att du har allergan är du nöjd med dom? för ska också ha men vet inte vilken än typ
Linnéa.W
Kvinna ·
14 jan, 2015
Talons hauts
Kvinna ·
14 jan, 2015
å va kul ja me! hahah som för mig, tänkter fortfarande på storleken. men jag är inte nervös för op bara om de blir fel storlek, men jag kommer nog antagligen bli nervös för allt sen ;) du måste skriva tiill mig på PM efter så får du berätta hur de gick 😀
Gol1
Kvinna ·
14 jan, 2015
Talons hauts
Kvinna ·
14 jan, 2015
Lennéa.W dom ble ju jättebra ju, kanske ska ta 450 då. haha då kommer jag där paows storlek, skulle aldrig ha sätt hennes då skulle jag aldrig tänka så som jag gör
Talons hauts
Kvinna ·
14 jan, 2015
Gol1 ser du mina bilder? haha ja jag kan förstå låter helt plötsligt jättemycket, kan du inte lägga upp någon bild?
ja jag har tänkt samma som dig kan man tänka så? om man har runt 400 och ska ta in runt 400, kan man tänka sina fast dubbelt så mycket?
de borde ju va så eller är jag helt borta
Gol1
Kvinna ·
14 jan, 2015
Mle
Kvinna ·
14 jan, 2015
Lumiess
Kvinna ·
14 jan, 2015
aa de är nog sant! ska nog ta mer, ser du bilderna? hur mycket mer tycker du då? såg att du har allergan är du nöjd med dom? för ska också ha men vet inte vilken än typ
Talons hauts
Kvinna ·
14 jan, 2015
Gol1 ska nog maila Patrik i morgon och fråga just om de där. jaaa hennes bröst är dom man inte vill ha, ska vara ärlig så har jag varit på två konsultationer hos Patrik. först valde vi mellan 520cc eller 560cc men sen när man fick se paow så fick jag panik så fick en gratis konsultation av dom för att kolla på en ny storlek. haha kanske låter löjligt att jag gick ner i cc pågrund av henne (va dum jag känner mig nu)
Talons hauts
Kvinna ·
14 jan, 2015
Mle fick du betala något för att ändra storlek? de är just de där jag är rädd för man vill ju självklart bli nöjd från första början. för har läst att de är ganska många tjejer som byter storlek när dom har haft 400cc hade du mindre innan än mig?
Talons hauts
Kvinna ·
14 jan, 2015
Lumiess aa de va de:) har varit på två konsultationer hos patrik först ville jag ha som va 560cc har bilder här hemma, kan lägga upp. men ser ingen skillnad typ på dom. han sa att jag ska ha stort, de blir inte bra med små sa han så. på dig blev de jättebra! men just den där paow som har förstört de. de ser verkligen inte konstigt ut på dig. får väl tänka att vi har mer samma kropp så de blir annat.
Gol1
Kvinna ·
14 jan, 2015
Anonym användare
14 jan, 2015
Du kan ju inte jämföra dig med Paow som är en liten sticka, skulle gissa på att hon väger 20kg mindre än dig.
Man kan inte plussa bröstvävnad och implantat och få tex 900cc bara så där. Det är helt olika saker och vävnaden kan lägga sig på olika sätt.
Jag väger ~65. Har 600cc och det är inte förstort till min kropp..
Lumiess
Kvinna ·
14 jan, 2015
Lumiess aa de va de:) har varit på två konsultationer hos patrik först ville jag ha som va 560cc har bilder här hemma, kan lägga upp. men ser ingen skillnad typ på dom. han sa att jag ska ha stort, de blir inte bra med små sa han så. på dig blev de jättebra! men just den där paow som har förstört de. de ser verkligen inte konstigt ut på dig. får väl tänka att vi har mer samma kropp så de blir annat.
Talons hauts
Kvinna ·
15 jan, 2015
aa får nog ta mer än 405cc kanske 450cc haha fan va feg jag är. tjejer kolla in på min profil har laddat upp massa olika storlekar som jag hade hemma. är de bara jag som inte ser så stor skillnad på dom bilderna?
Anonym användare
15 jan, 2015
Du kommer inte se nån skillnad på 405 och 450..
Gick till twilfit och fick hjälp av en tjej som jobbade där och vi porvade olika bh:ar utan vadering och hon sa att jag hade mellan D, E. trodde jag aldrig haha. hur mycke bröst vävnad har nu? ja precis de är hennes bröst som jag har blivit rädd för att få, så vågar inte heller ta mer.
de är för dom som är silvermedlemmar som ser bilderna :)