Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Talons hauts profilbild

Talons hauts

Kvinna ·

14 jan, 2015

är 405cc litet? *BILD*

Bröstförstoring

Hej tjejer behöver er hjälp nu!

De är såhär att jag ska opereras nu på fredag och funderar mellan 375cc eller 405cc men ju mer jag kollar runt här på forumet så känns de som att 405cc inte blir så stort. tillexempel Paow hennes bröst är 450cc och hennes är förstora tycker jag när man sätt henne på tv osv. men sen kollar man runt här på forumet och ser andra som har större cc men ser mindre ut. jag är nog inte den ända som blir förvirrad. 

jag är 20år och väger runt 64kg så har försökt att kolla här på bilder med storlek 405cc och min längd/vikt. Patrik säger att jag har 400cc bröst vävnad nu. (minns inte om de var 440, men runt där)

Här är mina bilder på både 375cc och 405cc, blir 405cc bra tycker ni? är så rädd om de blir för litet eller så. 

47

Sortera efter

Talons hauts

Kvinna ·

18 jan, 2015

de gick jätte bra! de blev 500cc hög profil mentor istället. de kommer nog bli bra. glad att jag inte tog 405cc :D 

Gilla

Gol1

Kvinna ·

18 jan, 2015

Åååååh va kul :) grattis :) la du framför el bakom ?
Gilla

Mle

Kvinna ·

18 jan, 2015

Talons hauts skrev:

de gick jätte bra! de blev 500cc hög profil mentor istället. de kommer nog bli bra. glad att jag inte tog 405cc :D 

Grattis till dina nya bröst :) Hoppas du mår bra och inte har allt för ont nu!
Gilla

Lumiess

Kvinna ·

18 jan, 2015

Talons hauts skrev:

Vad roligt, grattis! Du kommer säkert bli nöjd :)
Gilla

Talons hauts

Kvinna ·

19 jan, 2015

bakom :) taack så mycket!! jag mår faktiskt bra. ja de tror jag me, eller hoppas haha :))

Gilla

Gol1

Kvinna ·

24 jan, 2015

Hej igen :) ville bara höra nu efter nån vecka hur de känns ? Är du nöjd? Jag har ju mef 400 i egen o bestämde igår 545 att lägga in :s inte långt kvar till op. Känns de stora för dig? :)
Gilla

Talons hauts

Kvinna ·

29 jan, 2015

hejhej gol1 dom känns bra, nej dom känns inte för stora :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem