Talons hauts
Kvinna ·
14 jan, 2015
är 405cc litet? *BILD*
BröstförstoringHej tjejer behöver er hjälp nu!
De är såhär att jag ska opereras nu på fredag och funderar mellan 375cc eller 405cc men ju mer jag kollar runt här på forumet så känns de som att 405cc inte blir så stort. tillexempel Paow hennes bröst är 450cc och hennes är förstora tycker jag när man sätt henne på tv osv. men sen kollar man runt här på forumet och ser andra som har större cc men ser mindre ut. jag är nog inte den ända som blir förvirrad.
jag är 20år och väger runt 64kg så har försökt att kolla här på bilder med storlek 405cc och min längd/vikt. Patrik säger att jag har 400cc bröst vävnad nu. (minns inte om de var 440, men runt där)
Här är mina bilder på både 375cc och 405cc, blir 405cc bra tycker ni? är så rädd om de blir för litet eller så.
Sortera efter
Talons hauts
Kvinna ·
15 jan, 2015
Mle
Kvinna ·
15 jan, 2015
Mle fick du betala något för att ändra storlek? de är just de där jag är rädd för man vill ju självklart bli nöjd från första början. för har läst att de är ganska många tjejer som byter storlek när dom har haft 400cc hade du mindre innan än mig?
Talons hauts
Kvinna ·
15 jan, 2015
Mle ja just de man är rädd för, har läst så många som ångrar. kolla in på min profil har laddat upp massa olika storlekar. men ser inte så större skillnad på dom. vilken skulle du typ ta? är helt förvirrad idag haha
Lumiess
Kvinna ·
15 jan, 2015
Anonym användare
15 jan, 2015
tin hur mycket tycker du?
Runt 500-600. Tror du blir missnöjd med mindre
Mle
Kvinna ·
15 jan, 2015
Mle ja just de man är rädd för, har läst så många som ångrar. kolla in på min profil har laddat upp massa olika storlekar. men ser inte så större skillnad på dom. vilken skulle du typ ta? är helt förvirrad idag haha
Talons hauts
Kvinna ·
15 jan, 2015
Lumiess han säger att jag har ett bra bröstbredd eller va man ska säga, att jag kan ta in mycket utan att de ser konstigt ut. så de är väl bara jag som får fatta de. ja jag ser de nu på dina bilder:)
tin och mle ja de är som ni säger kör fan någonstans där. tack :)
Gol1
Kvinna ·
15 jan, 2015
Talons hauts
Kvinna ·
15 jan, 2015
gol1 jaa :D fan de jag är nervös över de är att jag tar rätt storlek, så mycket lättare när man opererade näsan förra åre. då behövde man inte tänka så här. ska fråga patrik först sen får jag se va han säger. men något 500cc iallafall :)) hur mycket tänkte du ha?
Gol1
Kvinna ·
15 jan, 2015
Talons hauts
Kvinna ·
15 jan, 2015
så svårt, har du inte någon konsultations bild någonstans så kanske de är lättare att se, är så dålig på sånt:) egentligen sitter du och jag i samma sitts haha, pratar om samma storlekar ändå typ. aaaaaah i morgon så, de då de händer :) :) :).)
Lumiess
Kvinna ·
15 jan, 2015
Gol1
Kvinna ·
15 jan, 2015
Talons hauts
Kvinna ·
15 jan, 2015
Lumiess jag mailade patrik idag, och vi ska kolla igen vad som kan passas bäst för mig, så ska vara ärlig så vet jag inte men kanske 500cc :)
Lumiess och gol1 taack, ja de ska jag göra :)
Mle
Kvinna ·
16 jan, 2015
Lumiess jag mailade patrik idag, och vi ska kolla igen vad som kan passas bäst för mig, så ska vara ärlig så vet jag inte men kanske 500cc :)
Lumiess och gol1 taack, ja de ska jag göra :)
Gol1
Kvinna ·
17 jan, 2015
Anonym användare
17 jan, 2015
Hej. Jag hade 200 egen vävnad ( 80B) har lagt in 800 pch har nu H-I beroende på var jag köper BH. Väger dock mer än er men jag skulle lätt kunna ha större för min kropp SLUKAR implantaten verkar det som. Lycka till tjejer!
Lumiess
Kvinna ·
17 jan, 2015
Me86
Kvinna ·
17 jan, 2015
Hej tjejer behöver er hjälp nu!
De är såhär att jag ska opereras nu på fredag och funderar mellan 375cc eller 405cc men ju mer jag kollar runt här på forumet så känns de som att 405cc inte blir så stort. tillexempel Paow hennes bröst är 450cc och hennes är förstora tycker jag när man sätt henne på tv osv. men sen kollar man runt här på forumet och ser andra som har större cc men ser mindre ut. jag är nog inte den ända som blir förvirrad.
jag är 20år och väger runt 64kg så har försökt att kolla här på bilder med storlek 405cc och min längd/vikt. Patrik säger att jag har 400cc bröst vävnad nu. (minns inte om de var 440, men runt där)
Här är mina bilder på både 375cc och 405cc, blir 405cc bra tycker ni? är så rädd om de blir för litet eller så.
Paow hadde jo en C-cupa innan, så då blir dom jo större, hon är jo rätt liten också ( tycker själv det blev för stort på henn) hon tänker jo ta dom ut nu.
Jag är helt platt och skall ha 410cc sen så försvinner jo en del vid bakomplacering, tycker inte 400cc alls är stort, men visst det beror från person till person.
Har man mycket vävnad innan och är rätt liten och smal, kan det bli stort.
Du har 400cc i egen vävnad nu?
Me86
Kvinna ·
17 jan, 2015
Tips! Kolla denna sidan också: http://www.realself.com/Breast-implants/reviews?tags=8062
;-)
tin hur mycket tycker du?