Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Talons hauts profilbild

Talons hauts

Kvinna ·

14 jan, 2015

är 405cc litet? *BILD*

Bröstförstoring

Hej tjejer behöver er hjälp nu!

De är såhär att jag ska opereras nu på fredag och funderar mellan 375cc eller 405cc men ju mer jag kollar runt här på forumet så känns de som att 405cc inte blir så stort. tillexempel Paow hennes bröst är 450cc och hennes är förstora tycker jag när man sätt henne på tv osv. men sen kollar man runt här på forumet och ser andra som har större cc men ser mindre ut. jag är nog inte den ända som blir förvirrad. 

jag är 20år och väger runt 64kg så har försökt att kolla här på bilder med storlek 405cc och min längd/vikt. Patrik säger att jag har 400cc bröst vävnad nu. (minns inte om de var 440, men runt där)

Här är mina bilder på både 375cc och 405cc, blir 405cc bra tycker ni? är så rädd om de blir för litet eller så. 

47

Sortera efter

Talons hauts

Kvinna ·

15 jan, 2015

tin hur mycket tycker du?

Gilla

Mle

Kvinna ·

15 jan, 2015

Talons hauts skrev:

Mle fick du betala något för att ändra storlek? de är just de där jag är rädd för man vill ju självklart bli nöjd från första början. för har läst att de är ganska många tjejer som byter storlek när dom har haft 400cc hade du mindre innan än mig? 

15.000 i samband med korrigering. Vet inte om det är dyrare om man bara vill byta storlek. Jag valde innan mellan 450 eller 485 men fegade ur på operationsdagen och tog 415. Vilket jag tyvärr fick ångra.
Gilla

Talons hauts

Kvinna ·

15 jan, 2015

Mle ja just de man är rädd för, har läst så många som ångrar. kolla in på min profil har laddat upp massa olika storlekar. men ser inte så större skillnad på dom. vilken skulle du typ ta? är helt förvirrad idag haha

Gilla

Lumiess

Kvinna ·

15 jan, 2015

Jag tycker du borde satsa på 520 eller 560 cc lite beroende på din bröstbredd också. Bilderna är som du säger ganska snarlika, skillnaden blir mest tydlig i profil om du kan se det? Sedan blir resultatet ganska olikt i verkligheten som du kan se på mina före och efter-bilder.
Gilla

Anonym användare

15 jan, 2015

Talons hauts skrev:

tin hur mycket tycker du?

Runt 500-600. Tror du blir missnöjd med mindre 

Gilla

Mle

Kvinna ·

15 jan, 2015

Talons hauts skrev:

Mle ja just de man är rädd för, har läst så många som ångrar. kolla in på min profil har laddat upp massa olika storlekar. men ser inte så större skillnad på dom. vilken skulle du typ ta? är helt förvirrad idag haha

Jag kan förstå velandet. Är rädd att jag inte får den storlek jag vill ha med 560 så när jag kommer till kliniken skulle Patrik mäta och se om det blir bättre med 615. Så jag velar än denna gång fast jag är på väg till kliniken nu. Anledningen till velandet detta gång är pga bredden. Men jag skulle välja 520 eller 560 om jag va du, tror det kommer se bra ut. Inte för litet eller för stort.
Gilla

Talons hauts

Kvinna ·

15 jan, 2015

Lumiess han säger att jag har ett bra bröstbredd eller va man ska säga, att jag kan ta in mycket utan att de ser konstigt ut. så de är väl bara jag som får fatta de. ja jag ser de nu på dina bilder:)

tin och mle ja de är som ni säger kör fan någonstans där. tack :)

Gilla

Gol1

Kvinna ·

15 jan, 2015

Åååååh va spännande . Hur mycket tror du att du vågar ta ? :)
Gilla

Talons hauts

Kvinna ·

15 jan, 2015

gol1 jaa :D fan de jag är nervös över de är att jag tar rätt storlek, så mycket lättare när man opererade näsan förra åre. då behövde man inte tänka så här. ska fråga patrik först sen får jag se va han säger. men något 500cc iallafall :)) hur mycket tänkte du ha?

Gilla

Gol1

Kvinna ·

15 jan, 2015

Åååååh jag har ingen aning velar mellan 545 och 480. :s va tror du om du kollar på min före bild på min profil? Så jävla svårt alltså:( vill inte ha gigantiska o vill kunna ha mina kläder :s
Gilla

Talons hauts

Kvinna ·

15 jan, 2015

så svårt, har du inte någon konsultations bild någonstans så kanske de är lättare att se, är så dålig på sånt:) egentligen sitter du och jag i samma sitts haha, pratar om samma storlekar ändå typ. aaaaaah i morgon så, de då de händer :) :) :).)

Gilla

Lumiess

Kvinna ·

15 jan, 2015

Lycka till i morgon! Vad väljer du för storlek tror du?
Gilla

Gol1

Kvinna ·

15 jan, 2015

Ja vi sitter verkligen i samma sits:) lycka till och du måste uppdatera oss hur du tänkte och hur du gjorde :)
Gilla

Talons hauts

Kvinna ·

15 jan, 2015

Lumiess jag mailade patrik idag, och vi ska kolla igen vad som kan passas bäst för mig, så ska vara ärlig så vet jag inte men kanske 500cc :)

Lumiess och gol1 taack, ja de ska jag göra :)

Gilla

Mle

Kvinna ·

16 jan, 2015

Talons hauts skrev:

Lumiess jag mailade patrik idag, och vi ska kolla igen vad som kan passas bäst för mig, så ska vara ärlig så vet jag inte men kanske 500cc :)

Lumiess och gol1 taack, ja de ska jag göra :)

Lycka till idag! Nu sitter jag här med mina 560 och det är verkligen inte förstort. meddela sen vad du kom fram till :)
Gilla

Gol1

Kvinna ·

17 jan, 2015

Åååååh hur gick det?:)
Gilla

Anonym användare

17 jan, 2015

Hej. Jag hade 200 egen vävnad ( 80B) har lagt in 800 pch har nu H-I beroende på var jag köper BH. Väger dock mer än er men jag skulle lätt kunna ha större för min kropp SLUKAR implantaten verkar det som. Lycka till tjejer!

Gilla

Lumiess

Kvinna ·

17 jan, 2015

Är också nyfiken på hur det gått?
Gilla

Me86

Kvinna ·

17 jan, 2015

Talons hauts skrev:

Hej tjejer behöver er hjälp nu!

De är såhär att jag ska opereras nu på fredag och funderar mellan 375cc eller 405cc men ju mer jag kollar runt här på forumet så känns de som att 405cc inte blir så stort. tillexempel Paow hennes bröst är 450cc och hennes är förstora tycker jag när man sätt henne på tv osv. men sen kollar man runt här på forumet och ser andra som har större cc men ser mindre ut. jag är nog inte den ända som blir förvirrad.

jag är 20år och väger runt 64kg så har försökt att kolla här på bilder med storlek 405cc och min längd/vikt. Patrik säger att jag har 400cc bröst vävnad nu. (minns inte om de var 440, men runt där)

Här är mina bilder på både 375cc och 405cc, blir 405cc bra tycker ni? är så rädd om de blir för litet eller så.

Paow hadde jo en C-cupa innan, så då blir dom jo större, hon är jo rätt liten också ( tycker själv det blev för stort på henn) hon tänker jo ta dom ut nu.

Jag är helt platt och skall ha 410cc sen så försvinner jo en del vid bakomplacering, tycker inte 400cc alls är stort, men visst det beror från person till person.

Har man mycket vävnad innan och är rätt liten och smal, kan det bli stort.

Du har 400cc i egen vävnad nu?

Gilla

Me86

Kvinna ·

17 jan, 2015

Tips! Kolla denna sidan också: http://www.realself.com/Breast-implants/reviews?tags=8062

;-)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem