Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Jonna profilbild

Jonna

Kvinna ·

09 jan, 2016

Är SÅ nöjd med storlek! Fler som är det?? *bild 350cc*

Bröstförstoring

Så mycket jag har velat om storlek. Finns nog många här som känner i gen sig! Jag undrar om det finns fler här inne som lyckas välja den perfekta storleken för just dom?:) När man känner att man varken vill ha större eller mindre måste man ju kunna säga att man har lyckas ganska bra?;) Har stora ådror i mitt bröst som jag fick när jag skulle amma och även ganska brett i sär men ärligt kan jag inte bry mig mindre!:) Dom är vackra och perfekta på alla sätt och vis!! Sååååå glad:):) Ps. Har försökt att lägga in många före och efter i mina album för att ni som velar/funderar ska kunna se så tydligt som möjligt hur slutresultatet blir, hoppas det uppskattas:)

45

Sortera efter

SoLi-3

Kvinna ·

09 jan, 2016

Jag är oxå lika nöjd som du! Är så glad för mina nya vänner ;)
Gilla

Jonna

Kvinna ·

09 jan, 2016

Ja Gud dina ser ju jätte snygga ut! Velade du länge på storleken?:)
Gilla

sosu

Kvinna ·

09 jan, 2016

Jag håller med dig, dina bröst är superfina! Jag är nöjd med mina med. De är lite för nya och svullna ännu. Men så mkt finare än jag vågat föreställa mig. Jag är så glad att mina bröst har kvar sina skavanker och ojämnheter då de ser ut som just mina bröst, jag ville inte ha någon annans bröst ;-). Jag känner mig redan så hemma med just dessa två! Härligt att du är nöjd och stolt över dina, njut!
Gilla

Jonna

Kvinna ·

09 jan, 2016

tack!! Ja du har ju helt klart rätt inställning;) Blir ju kul att se hur som ser ut när dom lägger sig! Är ju ändå stor skillnad på utseende från när dom är nygjorda tills dom är två månader ju:) Men känner du samma med storleken!? Att du tog det perfekta?:)
Gilla

Mommy

Kvinna ·

09 jan, 2016

Är också sååå nöjd över storleks valet och allt däromkring! Resultatet blev verkligen över mina förväntningar :) Himla fina dina är! Håller helt med, det är dom små personliga detaljerna som gör brösten vackrare :)
Gilla

Spanarn

Kvinna ·

09 jan, 2016

Samma här. Lade in 360cc o älskar dem!!
Gilla

Jonna

Kvinna ·

09 jan, 2016

Mommy skrev:
Är också sååå nöjd över storleks valet och allt däromkring! Resultatet blev verkligen över mina förväntningar :) Himla fina dina är! Håller helt med, det är dom små personliga detaljerna som gör brösten vackrare :)
Kul att höra! Ja ser verkligen ut som att dom passar dig som en smäck!:) Man lever ju i en dröm när man kan må så där bra och bara känna att allt blev precis som man ville att det skulle bli! Wiie :)
Gilla

Mommy

Kvinna ·

09 jan, 2016

Jonna skrev:
Mommy skrev:
Kul att höra! Ja ser verkligen ut som att dom passar dig som en smäck!:) Man lever ju i en dröm när man kan må så där bra och bara känna att allt blev precis som man ville att det skulle bli! Wiie :)
Haha exakt så som du beskrev det, precis så känner jag :) Underbart att känna denna nöjdhet efter så mycket velande!!
Gilla

sosu

Kvinna ·

10 jan, 2016

Det är bara en bekräftelse på att vi alla tagit god tid på oss och researchat inför op. Att vi alla säkert är POF-forum evigt tacksamma. Att vi har gjort allt vi kunnat för att ta ett så bra beslut i ovissheten vi kunnat. För mig som hade tänkt göra små bröst från början men till slut valde Motiva Ergonomix 400cc HP. Måste säga att jag är så glad för att jag litade på Patrik Höijers expertis. Han såg helheten utifrån mina förutsättningar. Jag vart lite skeptisk först men shit vad fina de blev. I kläder ser dem ut att kunna bli diskreta (dock ändå bröst). Samt att om jag vill kunna få en fin klyfta och urringning. Känslan att äntligen vara "komplett" ;-) Nu är det vår tur tjejer!!
Gilla

Mommy

Kvinna ·

10 jan, 2016

sosu skrev:
Det är bara en bekräftelse på att vi alla tagit god tid på oss och researchat inför op. Att vi alla säkert är POF-forum evigt tacksamma. Att vi har gjort allt vi kunnat för att ta ett så bra beslut i ovissheten vi kunnat. För mig som hade tänkt göra små bröst från början men till slut valde Motiva Ergonomix 400cc HP. Måste säga att jag är så glad för att jag litade på Patrik Höijers expertis. Han såg helheten utifrån mina förutsättningar. Jag vart lite skeptisk först men shit vad fina de blev. I kläder ser dem ut att kunna bli diskreta (dock ändå bröst). Samt att om jag vill kunna få en fin klyfta och urringning. Känslan att äntligen vara "komplett" ;-) Nu är det vår tur tjejer!!
Va härligt skrivet Sosu :) Precis så <3
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

10 jan, 2016

Här är en till som är jätte nöjd! :)

Ska dock korra ena bröstvårtan snart och kommer då bli ännu mer nöjd! :)

Gilla

Önskan

Kvinna ·

10 jan, 2016

Hej, såg att du valt Motiva Ergonmix, blev du nöjd? Jag är också bokad hos Patrik i feb och velar mellan Mentor runda och de du har. Vill ha ett naturligt resultat men ändå lite fyllnad uppåt då jag även ska göra ett lyft och mina bröst är tomma upptill idag.
Gilla

sosu

Kvinna ·

10 jan, 2016

Asirnas skrev:

Härligt Asirnas att du känner dig nöjd och att efter korren kommer du vara supernöjd. Det är du värd!👍

Gilla

sosu

Kvinna ·

10 jan, 2016

Önskan skrev:
Hej, såg att du valt Motiva Ergonmix, blev du nöjd? Jag är också bokad hos Patrik i feb och velar mellan Mentor runda och de du har. Vill ha ett naturligt resultat men ändå lite fyllnad uppåt då jag även ska göra ett lyft och mina bröst är tomma upptill idag.

Vad roligt att du bokat tid hos tidernas bästa kirurg och klinik ;-)

Jag valde Motiva istället för Mentor för att Motiva verkar ha utvecklat några fler fördelar som Mentors implantat inte har. Ytan skiljer sig på implantaten. Motiva är ensamma på marknaden att ha nanotextur. Så ens egna vävnad inte ska växa fast i implantatet vad jag har förstått.

Det finns fler här på POF som har bytt ut sina Mentor till just Motiva och jag har bara hört gott om Motivas implantat. Motivas ergonomix är ju 100% fyllda och Mentors tror jag är 80% fyllda. Helt fyllda implantat ska kanske lyckas minska risken något för rippling sägs det!

Motivas ergonomix ska vara mer följsamma än Mentors Coh1 och röra sig mer likt naturliga bröst.

Mina implantat är så pass nya att jag vet inte själv ännu hur jag kommer att uppleva dem. Bara att det är så fina och faktiskt bekväma. Det känns redan som om de alltid varit en del av mig faktiskt.

Lycka till !

Gilla

SoLi-3

Kvinna ·

10 jan, 2016

Jonna skrev:
Ja Gud dina ser ju jätte snygga ut! Velade du länge på storleken?:)
Tack :)) ja jag var velig mellan storleken mindre och denna. Sen nästa uppåt var 650 och det kändes inte okej.
Gilla

Jonna

Kvinna ·

10 jan, 2016

Ja eller hur! Jag tror verkligen att det är sjukt viktigt att man tittar runt på många bilder och verkligen funderar hur det skulle bli! Ris testet gjorde ju susen (fast jag använde mjöl). Tyckte det gav en rättvis bild:) Ja första gången jag provade va jag typ nöjd med 250! I slutändan blev det ju 350! Är jätte glad för det nu:) Ja precis! Det går verkligen att klä ner och klä upp! Såååå kul:)
Gilla

Jonna

Kvinna ·

10 jan, 2016

Asirnas skrev:

Va kul att du känner dig nöjd! Jätte fina! Är du nervös över att flytta bröstvårtan? Gör det mycket ont?!
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

10 jan, 2016

sosu skrev:

Asirnas skrev:

Härligt Asirnas att du känner dig nöjd och att efter korren kommer du vara supernöjd. Det är du värd!👍

Tack gumman! :)

Inväntar att snart få korr datum :)

Gilla

sosu

Kvinna ·

10 jan, 2016

Asirnas skrev:

sosu skrev:

Asirnas skrev:

Tack gumman! :)

Inväntar att snart få korr datum :)

Åh, vad skönt att få det bokat. Det kommer blir så bra!
Gilla

Bellis84

Kvinna ·

12 jan, 2016

Hej, vad härligt att höra hur nöjda ni är med storleken. 
Själv sitter man i funderingarna vad som kommer bli bäst för en själv.  Hur kom ni fram till vilken cc ni skulle ha? Tog ni det som såg bäst ut eller 
la ni till 50cc på det ni testade?

Provade själv mentor 275 cc och är så jag vill att det ska se ut efter op, funderingarna går att man ska ska lägga in lite mer =)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem