Jonna
Kvinna ·
09 jan, 2016
Är SÅ nöjd med storlek! Fler som är det?? *bild 350cc*
BröstförstoringSå mycket jag har velat om storlek. Finns nog många här som känner i gen sig! Jag undrar om det finns fler här inne som lyckas välja den perfekta storleken för just dom?:) När man känner att man varken vill ha större eller mindre måste man ju kunna säga att man har lyckas ganska bra?;) Har stora ådror i mitt bröst som jag fick när jag skulle amma och även ganska brett i sär men ärligt kan jag inte bry mig mindre!:) Dom är vackra och perfekta på alla sätt och vis!! Sååååå glad:):) Ps. Har försökt att lägga in många före och efter i mina album för att ni som velar/funderar ska kunna se så tydligt som möjligt hur slutresultatet blir, hoppas det uppskattas:)
Sortera efter
SoLi-3
Kvinna ·
09 jan, 2016
Jonna
Kvinna ·
09 jan, 2016
sosu
Kvinna ·
09 jan, 2016
Jonna
Kvinna ·
09 jan, 2016
Mommy
Kvinna ·
09 jan, 2016
Spanarn
Kvinna ·
09 jan, 2016
Jonna
Kvinna ·
09 jan, 2016
Mommy
Kvinna ·
09 jan, 2016
sosu
Kvinna ·
10 jan, 2016
Mommy
Kvinna ·
10 jan, 2016
Asirnas
Kvinna ·
10 jan, 2016
Här är en till som är jätte nöjd! :)
Ska dock korra ena bröstvårtan snart och kommer då bli ännu mer nöjd! :)
Önskan
Kvinna ·
10 jan, 2016
sosu
Kvinna ·
10 jan, 2016
Härligt Asirnas att du känner dig nöjd och att efter korren kommer du vara supernöjd. Det är du värd!👍
sosu
Kvinna ·
10 jan, 2016
Vad roligt att du bokat tid hos tidernas bästa kirurg och klinik ;-)
Jag valde Motiva istället för Mentor för att Motiva verkar ha utvecklat några fler fördelar som Mentors implantat inte har. Ytan skiljer sig på implantaten. Motiva är ensamma på marknaden att ha nanotextur. Så ens egna vävnad inte ska växa fast i implantatet vad jag har förstått.
Det finns fler här på POF som har bytt ut sina Mentor till just Motiva och jag har bara hört gott om Motivas implantat. Motivas ergonomix är ju 100% fyllda och Mentors tror jag är 80% fyllda. Helt fyllda implantat ska kanske lyckas minska risken något för rippling sägs det!
Motivas ergonomix ska vara mer följsamma än Mentors Coh1 och röra sig mer likt naturliga bröst.
Mina implantat är så pass nya att jag vet inte själv ännu hur jag kommer att uppleva dem. Bara att det är så fina och faktiskt bekväma. Det känns redan som om de alltid varit en del av mig faktiskt.
Lycka till !
SoLi-3
Kvinna ·
10 jan, 2016
Jonna
Kvinna ·
10 jan, 2016
Jonna
Kvinna ·
10 jan, 2016
Asirnas
Kvinna ·
10 jan, 2016
Härligt Asirnas att du känner dig nöjd och att efter korren kommer du vara supernöjd. Det är du värd!👍
Tack gumman! :)
Inväntar att snart få korr datum :)
sosu
Kvinna ·
10 jan, 2016
Tack gumman! :)
Inväntar att snart få korr datum :)
Bellis84
Kvinna ·
12 jan, 2016