Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Jonna profilbild

Jonna

Kvinna ·

09 jan, 2016

Är SÅ nöjd med storlek! Fler som är det?? *bild 350cc*

Bröstförstoring

Så mycket jag har velat om storlek. Finns nog många här som känner i gen sig! Jag undrar om det finns fler här inne som lyckas välja den perfekta storleken för just dom?:) När man känner att man varken vill ha större eller mindre måste man ju kunna säga att man har lyckas ganska bra?;) Har stora ådror i mitt bröst som jag fick när jag skulle amma och även ganska brett i sär men ärligt kan jag inte bry mig mindre!:) Dom är vackra och perfekta på alla sätt och vis!! Sååååå glad:):) Ps. Har försökt att lägga in många före och efter i mina album för att ni som velar/funderar ska kunna se så tydligt som möjligt hur slutresultatet blir, hoppas det uppskattas:)

45

Sortera efter

Jonna

Kvinna ·

26 jan, 2016

Plattfall skrev:

Ser jätte bra ut! :) Vilka storlekar vela du mellan?

Tack! Velade mellan 325 till 375! Tror att inners inne visste jag att det skulle bli 350:) Jag va väldigt noga med att kolla bilder, göra egna inlägg osv så är nog det som gjorde att jag blev så nöjd tror jag! Känner du dig trygg i ditt beslut?
Gilla

nilima

Kvinna ·

26 jan, 2016

Jag är också supernöjd fast det ännu inte gått så lång tid!! =) Jag tvekade mellan 310 och 350, var rädd att 350 skull bli för stort men är lycklig över att jag litade på min kirurg bedömning! =)

Gilla

Plattfall

Kvinna ·

26 jan, 2016

Jonna skrev:
Plattfall skrev:

Ser jätte bra ut! :) Vilka storlekar vela du mellan?

Tack! Velade mellan 325 till 375! Tror att inners inne visste jag att det skulle bli 350:) Jag va väldigt noga med att kolla bilder, göra egna inlägg osv så är nog det som gjorde att jag blev så nöjd tror jag! Känner du dig trygg i ditt beslut?

Jag kände mig helt trygg med beslutet om 360 fram tills att jag börja läsa på forumet😕

Frågade min kirurg vad han trodde om 400 på mig, fick till svar att 400 cc implantatet är lika brett som min bröstbredd, dvs jag kommer att känna implantatkanten tydligt.

Gilla

Kavorka

Kvinna ·

31 jan, 2016

Är så himla nöjd med 350, vilket kirurgen också rekommenderade. Dom är dock bara 2 veckor gamla så det kommer ju ske förändringar, men tycker att storleken passar min kropp perfekt! Jag kan även "gömma" dom i kläder om jag vill, vilket jag tycker är skönt,främmande blickar är aldrig något jag tycker varit bekvämt :-). Jag och mina nya bästa vänner haha <3
Gilla

Carmen

Kvinna ·

31 jan, 2016

Kul att läsa att du och många andra som har skrivit här är nöjda med storleken ni valt. För det mesta när man är inne på forumet så får man läsa om de som har haft otur och haft mycke komplikationer men även de som känner att de valt fel storlek och det är jätte sorgligt :-( Själv är jag en av er som är jättenöjd med storleken och haft tur och inte haft några komplikationer än så länge. Nu håller vi tummarna för en fortsatt tur med våra perfekta bröst
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem