Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
LindaStockholm profilbild

LindaStockholm

Kvinna ·

23 maj, 2014

'Bild* Brösten som hållit mig sömnlös i 10 dagar 550cc

Bröstförstoring

Hej allihopa!

Några av er har kanske sett mig böla ut i Sov-tråden, har verkligen haft ovanligt ont och knappt sovit en blund sedan jag opererade mig 13 maj.
Mina bröst är överkänsliga, krampar, nerverna spökar ända bak i ryggen och har inte ens kunnat ha kläder på mig för då har det skurit och brunnit i de.
Har grinat varje dag och bävat för om jag måste ta ut de för det har varit så outhärdligt
Men idag har kirurg och sköterska lugnat mig att allt kommer att bli bra, att vissa får så här ont även ifall det inte hör till vanligheterna och så blev jag sjukskriven tills mitten av nästa vecka så nu har jag ork att lägga upp en ny bild här för jag vet hur kul jag själv tycker att det är med bilder.
Jag har 550cc hög profil, var jätteliten innan- nästan ingenting helt enkelt. Nu har de sjunkit ner 2-3 cm sedan operation men de är så överkänsliga att jag inte kan ha plagg på mig någon längre stund. Och huden spänner enormt runt hela ryggen.
Har fått en mystisk svart fläck som står ut under bröstet idag men så länge den inte blommar ut så ska jag inte vara orolig sa sköterskan.
Måste ge en eloge till Proforma som alltid återkopplat inom 5 min när jag har haft så mycket smärta att jag mailat och ringt, de har verkligen försökt hjälpa mig på alla sätt
77

Sortera efter

Vonkan

Kvinna ·

25 maj, 2014

Lindastockholm ska du byta inplantat? Stort lycka till gumman kram kram
Gilla

Nasse

Kvinna ·

25 maj, 2014

LindaStockholm, vad är det jag läser, stackars dig nu får det väl ändå vara nog. Ska du opas i morgon? Du får tänka positivt och vara glad för att din klinik tar det på allvar och hjälper dig. Tänker på dig och väntar på att få höra av dig om hur det gått. 

Stor styrkekram till dig.

ps, har tagit bilder nu i morse så ska se om jag kan få ut dem idag. 

Gilla

äntligenboobs

Kvinna ·

25 maj, 2014

Men oj...stackare :(  Lycka till om det blir operation!! Hoppas det vänder fort och att du kryar på dig!! Kram

Gilla

LindaStockholm

Kvinna ·

25 maj, 2014

Vonkan: Tack gumman jag vet faktiskt inte vad som händer, blöder från bröstet nu och har fått ömma utslag på kroppen, ska till akuten kl 14 idag och till kliniken imorgon bitti. Kommer uppdatera, Kramis!
Gilla

LindaStockholm

Kvinna ·

25 maj, 2014

Oj såg nu att ni var fler som skrivit, skrev en liten update här ovan Äntligenboobs och jag kommer kolla efter dina bilder nu Nasse ;) Kramar.
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

25 maj, 2014

Oj ja de måste du verkligen göra nu vart jag jätte orolig över dig gumman :-( kram kram
Gilla

äntligenboobs

Kvinna ·

25 maj, 2014

Håller tummar och tår för dig LindaStockholm!!!! Fyy va jobigt för dig... Hoppas du får snabbt svar vad det är,och hjälp fort!! Kram

Gilla

Nasse

Kvinna ·

25 maj, 2014

LindaStockholm skrev:
Oj såg nu att ni var fler som skrivit, skrev en liten update här ovan Äntligenboobs och jag kommer kolla efter dina bilder nu Nasse ;) Kramar.

Lycka till på akuten och du....jag har lagt ut bilder nu på min sida. Men gud vad man är svullen i buken, det problemet tar vi tag i sen. Ha det bra nu.

Gilla

Steelin

Kvinna ·

27 maj, 2014

Hur har alltid gått LindaStockholm? Jag håller verkligen tummarna för dig och hoppas du mår bättre nu.
Gilla

äntligenboobs

Kvinna ·

27 maj, 2014

Jag har oxå tänkt på LindaStockholm!! Hoppas att allt är ok! 

Gilla

centauri

Kvinna ·

27 maj, 2014

Oj, det här låter ju superjobbigt. Hoppas att allt har gått bra, vad de nu gör för att hjälpa dig på bästa sätt!!

Tänker på dig och hoppas allt ordnar sig till slut!!

Gilla

Mandelblom

Kvinna ·

28 maj, 2014

Tänker på dig och hoppas allt gått bra!

Gilla

Gulkyckling

Kvinna ·

28 maj, 2014

Hoppas allt gått bra för dig, LindaStockholm. Och att kirurgen lyckats lösa din smärta!! Tänker på dig! Styrkekramar!!!!!!
Gilla

Maddie

Kvinna ·

30 maj, 2014

Bara jag som är lite "orolig" nu när Lindastockholm inte har svarat än? :( hoppas allt har gått bra iallafall!
Gilla

äntligenboobs

Kvinna ·

30 maj, 2014

Jag tänker oxå på henne!!!! Hoppas allt är ok!!

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

30 maj, 2014

Jag e oxå jätte orolig över lindastockholm :-( hoppas att hon snart svarar oss
Gilla

Steelin

Kvinna ·

30 maj, 2014

Jag är ganska så orolig faktiskt. Känns inte alls bra dehär :-(
Gilla

Hjortronet

Kvinna ·

31 maj, 2014

Skrämmande att de inte tog henne på allvar tidigare... Håller alla tummar att allt gått bra!
Gilla

Steelin

Kvinna ·

31 maj, 2014

Verkligen! Svarta fläckar som bara växer, stackarn. Hon har inte varit inloggad på 6 dagar :-(
Gilla

Hängis o slängis

Kvinna ·

31 maj, 2014

Har precis läst igenom tråden och vill skicka en krya på hälsning till LindaStockholm, hoppas det har gått bra för dig!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem