LindaStockholm
Kvinna ·
23 maj, 2014
'Bild* Brösten som hållit mig sömnlös i 10 dagar 550cc
BröstförstoringHej allihopa!
Sortera efter
meride
Kvinna ·
06 jun, 2014
Vonkan
Kvinna ·
06 jun, 2014
Nasse
Kvinna ·
06 jun, 2014
Åh hej Nasse, ja detta var ju så himla ovanligt så du har bergis inget att oroa dig för. Jag kunde ju knappt ta ett steg med mina tidsinställda bomber så jag borde åkt in tidigare men så hade man ju hört om folk som legat 3 v i sängen så trodde bara att jag var lite känslig. Men mina hade växt också och första sköterskan kunde klämma så mycket ur de så att de började prata om fettvävsnekros och jag höll ju på att svimma.
Ja inatt sov jag på sidan halva natten för första gången och oj vad underbart trots att jag fortfarande har ont.
Kan du ligga på sidan ännu? Kramar :)
Är inte så orolig för mina bröt, varit hos sköterskan en gång i veckan och ska dit igen på tisdag, perfekt att jobba tvärsöver gatan där kliniken ligger. Har kunnat ligga på sidan i knappt en vecka, hö sida är lättare än vä men det vänstra bröstet ömmar mer och är lite mer svullet än hö.
Kram och sköt om dig, ska ut och segla lör/sönd, så kollar till dig på sönd kväll.
LindaStockholm
Kvinna ·
06 jun, 2014
Så skönt att läsa att du under omständigheterna mår bra! Verkligen en resa du varit med om. Jag önskar dig all lycka med återhämtning och nya fina hösttuttar! Kram.
Åh tusen tack!! Ja snart är jag nog på banan igen ;)
LindaStockholm
Kvinna ·
06 jun, 2014
Jodå jag är pigg men har ont i (de obefintliga) brösten. Antar att de håller på och läker? För jag kan fortfarande inte lyfta saker över 1 kg.. Men ska prata med kliniken igen på måndag om det inte är bättre. Hur är det med dig? Kramar.
Vonkan
Kvinna ·
06 jun, 2014
LindaStockholm
Kvinna ·
06 jun, 2014
Åh hej Nasse, ja detta var ju så himla ovanligt så du har bergis inget att oroa dig för. Jag kunde ju knappt ta ett steg med mina tidsinställda bomber så jag borde åkt in tidigare men så hade man ju hört om folk som legat 3 v i sängen så trodde bara att jag var lite känslig. Men mina hade växt också och första sköterskan kunde klämma så mycket ur de så att de började prata om fettvävsnekros och jag höll ju på att svimma.
Ja inatt sov jag på sidan halva natten för första gången och oj vad underbart trots att jag fortfarande har ont.
Kan du ligga på sidan ännu? Kramar :)
Är inte så orolig för mina bröt, varit hos sköterskan en gång i veckan och ska dit igen på tisdag, perfekt att jobba tvärsöver gatan där kliniken ligger. Har kunnat ligga på sidan i knappt en vecka, hö sida är lättare än vä men det vänstra bröstet ömmar mer och är lite mer svullet än hö.
Kram och sköt om dig, ska ut och segla lör/sönd, så kollar till dig på sönd kväll.
Ja gud så glad jag är att jag opererades på en klinik som det är nära till! Vore en mardröm att behöva ta sig till en annan stad när man anar oråd!
Åh så härligt med segling, nu får du väl dessutom bara sitta och lata dig på båten iom att du är lite öm ;)
Kramis
minelli
Kvinna ·
07 jun, 2014
Gud vad skönt att du är ok, hamnade på denna tråden och blev jätteorolig! Krya på dig! Och nu måste det gå superbra utan det minsta ont i höst...som kompensation för allt detta. Kram till dig!
äntligenboobs
Kvinna ·
11 jun, 2014
Men herrejisses LindaStockholm vad du har fått gå igenom!!! Skönt att du är ok och orkade svara, vi va många som var oroliga :( Usch va otäckt... Massor med krya på dig kramar!!
LindaStockholm
Kvinna ·
16 jun, 2014
Hej minelli och äntligenboobs! Och tack för värmande ord! Det går framåt med små myrsteg här, kan fortfarande inte sova på sidan utan ont och brösten känns som att de är gjorda av kardborre med stickiga sidan inåt men det har gett sig lite på halva ena bröstet senaste veckan!
Men om jag har en supertight sport-bh så går promenader bra och jag är tillbaka på jobbet :)
Längtar ihjääl mig till att bli bra!
Hoppas allt är bra med er :)
Nasse
Kvinna ·
17 jun, 2014
Hej minelli och äntligenboobs! Och tack för värmande ord! Det går framåt med små myrsteg här, kan fortfarande inte sova på sidan utan ont och brösten känns som att de är gjorda av kardborre med stickiga sidan inåt men det har gett sig lite på halva ena bröstet senaste veckan!
Men om jag har en supertight sport-bh så går promenader bra och jag är tillbaka på jobbet :)
Längtar ihjääl mig till att bli bra!
Hoppas allt är bra med er :)
Skönt att höra att du är på bättringsvägen och kan jobba.
Själv är allt bra med mig förutom att det röda runt bröstens nederpol inte vill ge med sig, öm i sidorna också. Ska till läkaren i morgon så han får titta på det innan kliniken stänger för semester.
Cheetah
Kvinna ·
30 jun, 2014
LindaStockholm
Kvinna ·
30 jun, 2014
Gulkyckling
Kvinna ·
30 jun, 2014
Cheetah
Kvinna ·
30 jun, 2014
Vonkan
Kvinna ·
30 jun, 2014
Nasse
Kvinna ·
03 jul, 2014
Skönt att höra att det går framåt. Du får se det som att kroppen behöver vila så du kan ta nya tag i höst med en ny operation då. Ha en skön sommar, kram på dig.
Så skönt att läsa att du under omständigheterna mår bra! Verkligen en resa du varit med om. Jag önskar dig all lycka med återhämtning och nya fina hösttuttar! Kram.